*** Lange onvervulde kinderwens *** * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - IVF 2 - stimulatiefase * Do1981 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 1 - tp cryo 9 * Betsies - 38 jaar - 1e kindje - pauze na ICSI 2 * Wondertje2020 - 1e kindje - pauze na IVF 1-2 en ICSI 1 * 2jongensmama - 3e kindje - ICSI 4 - tp 8 * Emma1995 - 25 jaar - 1e kindje - IVF 1 * Asil - 38 jaar -1e kindje - IVF/ICSI 3, 3 bevruchtingen, 1 cryo * Leraje - 1e kindje - nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande * Lisa280887 - 1e kindje - IVF 1 verse tp * DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 OI Gonal-F * Kruimel14 -36 jaar- 1e kindje - IVF/ICSI 1 - verse tp mislukt, 8 cryo's * herfstmeisjeB - 28 jaar - 1e kindje - letrozol ronde 2 * Blij83 - 37 jaar - 2e kindje - IVF 2 voor 2e kindje * iemand1991 - 29 jaar - 2e kindje (1 sterrenkindje) - IUI ronde 2 na zwangerschapsafbreking * Sara190 - 31 jaar - 1e kindje - ICSI 1 (8 terugplaatsingen X) - PAUZE * Chrystal86 - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 2 * 7missme1987 - 34 jaar- 1e kindje - ICSI 1 * didi5555 - 29 jaar - 1e kindje - IVF 1 Afspraken 7 april - Blij83 - Punctie dag 7 april - Gliss - 2e follikelmeting IVF 2 8 april - iemand1991 IUI-2 (7 totaal) 8 april - Chrystal86 - 2de follikel meting ICSI 2 8 april - Gliss - 3e follikelmeting IVF 2 9 april - Kruimel14- 1ste follikelmeting 9 april - Betsies acupunctuur 9 april - DangerBlonde follikelmeting 1 9 april - 7missme1987 Punctie ICSI 1 12 april - Asil - evaluatie ICSI 12 april - DangerBlonde follikelmeting 2 14 april - Do , echo, bms meting, cryo cyclus 16 april - DangerBlonde HSG informatie afspraak 21 april - Wondertje second opinion arts ? april - iemand1991 - uitslag genetisch onderzoek L. 28 mei - Do - behandelgesprek C&C Testdatum 17 april Wondertje (natuurlijke cyclus) 22 april - iemand1991 Zwanger Lisa280887 - UD ..-..-.... LindsySimons - UD Emma1995 - UD 2jongensmama - UD
@Gliss wat spannend weer. Ik had de laatste keer voor de punctie ook vocht in de buikholte. Aan de hand van bloedafname en oestradiol waarde hebben ze toen besloten wanneer de punctie zou plaatsvinden. Maar bij mij was het juist naar voren gehaald.. Hoop voor je dat het morgen allemaal duidelijk is. Snap dat je toe bent aan een punctie met al deze medicatie, gevoeligheid in je buik. Bij mij ging het toen heel raar geen verse tp, toen weer wel en uiteindelijk dus toch weer niet . Officieel hoor je voor de punctie of je wel of geen verse tp krijgt. Wel goed dat de artsen overleggen met elkaar.
Lief dat je het vraagt, ook ik lees alles mee. Maan jeetje wat gebeurd er veel Yes, die hebben we nog, moet de evaluatie afwachten. Mogelijk toch een stollings onderzoek. In het begin van het forum hebben jij en ik het daar nog over gehad in verband met mijn verleden. Ik heb op mijn 24ste tromboflebitis gehad in beide benen en jij adviseerde al eens zo een onderzoek. Daarnaast als kind mega bloedneuzen, ben 4x dicht gebrand. Wondjes genezen bij mij super snel maar had als kind heel veel blauwe plekken. En dan mijn menstruaties met enorme stolsel. Dit ga ik nog extra onder de aandacht brengen. Wellicht ascal bij de cryo TP maar heel eerlijk, ben ik dat eigenlijk in mijn hoofd aan het uitstellen. Ik durf het gewoon niet. Het is er "maar" 1, en ik weet niet of klaar ben voor (weer) een teleurstelling. In de zin van niet goed ontdooid of wederom geen zwangerschap. Heb nu 3 (v)mk's achter de rug en het hakt er gewoon in, valt me echt tegen. Tijd tikt voorbij, over 2 maanden 39 en dan nog met lege handen. Ik heb er behoorlijk moeite mee dat te accepteren. Voor mezelf ligt de grens bij 40 en dat komt steeds dichterbij.
@Asil ik zou dat onderzoek echt laten doen. Is een kwestie van bloed afnemen. En ascal of andere bloedverdunners zijn geen wondermiddel, maar het kan mogelijk wel net helpen als daar het probleem zit. @Gliss wat een onzekerheid weer. Obv oestradiol kunnen ze waarschijnlijk al meer zeggen. Wanneer hoor je die uitslag? ik kreeg zelf de dag voor de eventuele terugplaatsing pas te horen of deze door kon gaan of niet. Hoeft dus niet zo te zijn dat je dat op de dag van de punctie al hoort.
Bloed wordt morgen geprikt en dan in combinatie met de echo wordt het vervolgbeleid bepaald. Ik begreep dat ze de verse tp een beetje laten afhangen van hoe het er bij punctie uitziet en hoeveel eicellen er op dat moment zijn. Vorige keer ging het bij 20+ follikels en 18 eicellen wel door, ondanks milde overstimulatieverschijnselen. Afwachten maar!
Jeetje Gliss wat naar en heftig. Hopelijk morgen uitsluitsel. Het klinkt als mijn 1e en 2e IVF poging. Ook die 2x wel een verse TP gehad. In Duitsland gaven ze aan dat ze dat erg bizar vinden. Dat je lijf dan zo vol zit met hormonen en je lichaam echt eerst moet herstellen. Zij raden een terugplaatsing in zo´n geval echt af. Hoe klote het ook is, je zou ook zelf kunnen besluiten om geen terugplaatsing te doen. Juist de terugplaatsing en een eventueel zwangerschap kan zorgen voor een volledig OHSS, wat gewoon echt gevaarlijk is.
Ja ik wacht het even af wat eruit komt en ook hoe ik me voel na punctie. Ben druk aan het werk (gelukkig hadden ze voor vandaag en morgen alleen dossierwerk voor me ingepland), maar merk dat ik er niet helemaal bij ben. Misschien moet ik zo even een potje huilen en wandelen, dan is het vast beter
Dikke knuffel! Het is echt niet niks. Stom lang protocol. Je doet het zo dapper. Ff uithuilen en frisse neus doet je vast goed. Je bent er bijna! En dan ben je voorlopig weer even verlost van dat stomme spuiten.
Ohh @Gliss wat een ellende zo zeg, jemig. . Hopelijk zijn je waarde goed en het echo beeld morgen net wat beter zeg. Veel sterkte. Even potje huilen mag! Gewoon doen ♥️
@Gliss snap heel goed dat je nu liever onder een dikke deken even niks doet. Zou ik iig hebben. Frisse neus halen en even alles eruit gooien is ook een goed plan. het is allemaal niet niks en je doet het maar wel gewoon. En je bent ook nog aan het werk zelfs. Moet je nagaan wat je allemaal kunt verdragen. hopelijk morgen meer duidelijkheid!
Nou @Gliss dat maakt het allemaal wel weer mega spannend! Hopelijk snel een punctie van veel rijpe eitjes!! Lief zijn voor jezelf en even lekker huilen, wandelen en misschien als je helemaal alleen bent even hard roepen dat het een stom traject is, kan ook opluchten
Ja goed!! Gelukkig! Was zo nerveus! Nu de laatste spannende weken (en dan komen er weer nieuwe) door en hopelijk steeds meer vertrouwen erin .