@7Missme1987 he wat onwijs kut, ik kan alleen maar zeggen dat ik weet hoe het voelt, en veel dames hier met mij, maar daar heb je niks aan, het is gewoon onwijs verdrietig. Ik vind het wel echt heel vroeg menstruatie op 10 dpo met utrogestan. Denk wel iets om te evalueren straks. Toenemende bekende buikkramp dus rotdag achter de rug, moeilijk om mn gedachten te verzetten, ook omdat je het de hele dag voelt. Dr Google was weer mn grootste vriend en vijand vandaag, zo zinloos.
@7Missme1987 @Wondertje2020 niet leuk dikke knuffel! @Gliss ook voor jou de knuffel, ik heb nog hoop voor je! @Betsies lief dat je het vraagt. Hier gaat t tot nu toe nog goed, zit nog helemaal in het begin van de wachtweken. Ik begin de laatste week juist elke keer gek te worden
Oh no @7Missme1987 ❤️ @Wondertje2020 ach de cyclus alweer begonnen, zo jammer!! @Gliss die vervelende buikpijn!! @Iemand1991 pfff horrormonen!! Wat vervelend dat dat zo een ander effect heeft dan voorheen! voor jullie allemaal de dikste knuffels!! haha jaaa @DangerBlonde die tweede week is om jezelf gek te maken! Geniet nog even van de rustige eerste week
Dit is echt het rotte van een traject, hormonen uit balans en er valt geen pijl op te trekken. Dikke knuf.
@Wondertje2020, kak! Meer heb ij niet toe te voegen ❤ @7Missme1987, zelfde voor jouw. Het kan echt, vroeg door de utro heen gaan bloeden, heb het zelf ook gehad. @Gliss morgen 10 dpo, dan ga je een testje wagen toch? We zullen met spanning wachten.
Ja, maar de eerste 5 pogingen iui tot de zwangerschap er ook geen last van gehad. Ben trouwens wat afwezig geweest. 3 goed bevriende stellen hebben in anderhalve week van elkaar aangekondigd in verwachting te zijn. Dat hakt er toch wel even in. Vandaag 3 maanden geleden dat ik ben bevallen. Normaal zou morgen mn laatste werkdag zijn en dan verlof. Pfff, ik hoop gewoon zo dat het snel lukt. Voor ons allemaal trouwens!
@7Missme1987 en @Iemand1991; heel verdrietig en herkenbaar in die zin: 1. dat ik ook kapot was na de eerste mislukte IVF en 2. ik na mijn bbz te horen kreeg dat mijn broer vader werd (letterlijk een maand erna), mijn leidinggevende en een vriendin in dezelfde maand en twee maanden later nog een vriendin. Het zijn confronterende en verdrietige dingen. En ondanks dat je een manier vindt, het blijft in ieder geval voor mij een gevoelig litteken. Vanuit hier veel sterkte en een knuffel.
Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes. Het voelt fijn om het te delen met meiden die hetzelfde gevoel kennen. Dikke knuffel voor iedereen die het kan gebruiken!
Mijn afleiding deze ronde is trouwens geweest om een drank bordspel te maken. Heb me helemaal uitgeleefd haha.
@7Missme1987 bloedverlies hoeft niet altijd te betekenen dat het hem deze ronde niet is geworden toch? Heb je altijd zo’n korte lf? Ga je evengoed nog testen? Wel echt mega klote! @Gliss spanennd naar morgen toe!
Nee dit is echt de eerste x normaal is het een dag of 15 a 16 (natuurlijke cyclus) . Nou aangezien het inmiddels zo veel bloed is en kramp ga ik er vanuit dat het niet goed is. Ik ga straks weer het ziekenhuis bellen omdat het dus idd nu helder rood bloed is. Waarschijnlijk krijg ik dan een echo.
Zoals verwacht een blanco test (10 dpo), ik weet dat het nog vroeg is, maar in combinatie met de bekende buikkramp sinds 9 dpo is het voor mij gewoon klaar tp 5 alweer