@Gliss Ah nee, wat een teleurstelling weer. Zeker omdat het deze keer zo spannend was of je een verse terugplaatsing zou krijgen. En dan zet je toch alles op alles. Liefs @7Missme1987 , je hebt inderdaad snel een bloeding door de utrogestan heen. Ik weet alleen niet of ze nu al iets op een echo kunnen zien? Misschien bloedafname?
@Gliss wat verschikkelijk rot voor je..dikke knuffel @Wondertje2020 ja geen idee dat zei de verpleegkundige gisteren. Ik ga straks wel weer bellen en zal het wel horen/ zien
Ik heb wat stoms gedaan. Ik heb na 10 minuten nog een keer gekeken (had met 3 min weggelegd) en nu staat er toch een streepje. Het is zo licht dat het op de foto denk moeilijk te zien is (telefoon helder zetten?), maar met het blote oog zie je het prima. Ik kan niet zien welke kleur, maar geen wit streepje. Stomstomstom
Ik heb nu een andere test gedaan, deze is binnen de tijd. Blijft een tuurder. Morgen opnieuw, zou ook nog pregnyl kunnen zijn.
@Gliss dan wordt het toch opeens nog spannend he! Hier hetzelfde. Ik zou woensdag op 13 dpo testen, maar heb vandaag getest. Gevoelige sensitest. Nooit eerder op 12 DPO in gestimuleerde cyclus getest. En sensitest ook alleen gebruikt om zwangerschap eruit te meten toen. Ik heb een vrij duidelijke lijn, met net als jij zegt @Gliss kan het ook nog Pregnyl zijn. Vanavond 14 dagen geleden gespoten.
14 dagen is wel al een stuk verder dan 11,5 dag. Denk dat de pregnyl er dan wel uit is hoor! Wat spannend! Ik duim voor je! Ik denk zelf niet dat het wat wordt, ik heb steeds meer buikkramp, dus ga uit van pregnyl. Maar zo'n 2e streepje geeft wel weer spanning, normaal zijn mn testen altijd omowit.
Ik hoef niet te turen, voor 10 dpo zou het een goed begin streepje zijn! Hoop dus echt heel erg dat het geen pregnyl is.
@Gliss en @Iemand1991 , op alle testen zie ik wel streepjes hoor! Ik duim heeeeel hard. @7Missme1987 Klote van het bloed verlies Hier: uiteraard gewoon ongesteld geworden, dus ik heb lekker veel wijn gedronken dit weekend Volgende week het gesprek...
@Leraje groot gelijk heb je! Zojuist contact gehad met de verpleegkundige. We hebben iig 5 cryo's. Ze gaan er van uit dat dit idd me menstruatie is en gaan nu overleggen of de cryo in me natuurlijke cyclus of kunstmatige wordt terug geplaatst.
Vraagje, van de 14 bevruchtingen zijn er dus 5 over en die zijn 5 daags, begrijp ik dat goed? En deze TP was een 3 daagse toch? Of vergis ik me. Vind het echt klote dat je bloed, helaas ervaring mee. Wees lief voor jezelf.
Nee op dag 5 waren een nog 14 over. Hiervan is er dus 1 terug geplaatst als 5 daagse cryo en zijn er nog 5 ingevroren. Dus 8 hebben de vriezer niet gehaald zeg maar.
Ik denk dat je verse 5 daagse embryo bedoeld toch? Dat is toch nog een behoorlijke afvalrace geweest op het laatste moment met het invriezen. Maar in totaal 6 goede kwaliteit blasto's dus, (want anders worden ze niet ingevroren/teruggeplaatst) dat is al met al wel een mooi resultaat van de 14 eitjes hopelijk zit daar jullie kindje tussen!
Ja dat bedoel ik. Sorry haal al die termen soms een beetje door elkaar Ja er zijn er idd nog wel wat afgevallen maar ja uiteindelijk denk niet heel veel minder over als wanneer er een aantal voor bevruchting of in de dagen erna afvallen. Heb morgen iig een afspraak in het ziekenhuis. Ze willen dat ik bepaalde hormonen erbij ga nemen geen idee wat voor maar dat hoor ik morgen allemaal en maken ze voor de zekerheid ook nog even een echo.