Hmm ik zal eens met de zorgverzekeraar bellen dan. Misschien heeft de arts zich vergist dan... Ik weet wel dat het protocol hier zegt na 6 OI pogingen door naar iui. Misschien heeft ze zich daarmee vergist. @Gliss pfff wat een onzekerheid! Je hebt gewoon streepjes, die moeten toch eens donkerder worden verdorie..:
Ja, had gehoopt op betere oploop. We gaan het zien, maar ik hou een heel grote slag om de arm inmiddels. Nee hier zit 24 uur tussen. (Ik had 11 dpo in de middag een kv gedaan maar om te kunnen vergelijken doe ik die in de ochtend en middag nu, beetje overdreven, maar anders zat er idd geen 24 uur tussen. Dus alleen tussen middag 11 dpo en ochtend 12 dpo zat geen 24 uur, nu wel steeds)
Pff wat een onzekerheid @Gliss. Dit is een test van dr. Original. 14 dpo heb ik niet met die test getest. Hij is nu vergelijkbaar met mijn 2 testen op 14 dpo. Mijn testen waren ook best nog wel licht op 13 dpo. Ik had het je zo gegund om nu wat meer zekerheid te hebben. Misschien de tip van @Emma1995 opvolgen en rond 6 uur plassen en dan om 8 uur ofzo testen (niet tussendoor drinken natuurlijk). Dat maakte bij mij in mijn vorige zwangerschap ook een wereld van verschil.
Oja die is ook nog best licht op 13 dpo en dan pas groot verschil met 15dpo. Nouja we gaan het zien morgen weer. De ochtend testen doe ik met 2e ochtend urine zonder drinken tussendoor. (In het testtopic heb ik ook of middagtesten na 2 uur niet drinken).
@Gliss pff jeetje meid. Die groene is wel duidelijk opgelopen, maar de rest twijfel ik ook over. Straks eens een foto plaatsen van alles droog? Mijn ervaring is ook niet zo goed met langzaam oplopende testen. Maar ik zou de utro wel echt nog blijven gebruiken. En blijven doortesten, misschien dat je net als @Iemand1991 zo een sprong maakt. Daar hoop ik gewoon op!!
Dus je doet de testen niet met ochtend urine? Dat verandert naar mijn idee de zaak toch wel een beetje. Het is best een aanname dat de testen dan donkerder zouden zijn dan met 1e urine. Ik durf dan niets meer te zeggen over de oploop omdat dan voor mijn gevoel de vergelijkbaarheid met anderen niet opgaat.
Zo zijn ze droog. Er is iets van oploop, maar vooral bij de groene testen, bij die andere zie ik het niet zo. Als ik om de dag bij elkaar leg zie je het iets beter. Maar ze blijven erg licht. Ben zeker nog niet van plan met de medicatie te stoppen zolang er strepen staan. Moet trouwens wel zeggen dat ze in het echt donker en meer roze zijn dan op de foto's, ik krijg het er gewoon niet op en na uploaden is de kwaliteit ook niet best. @Do1981 als ik wakker word ga ik plassen, neem mn medicatie met klein slokje water en half uur later ofzo nog een keer plassen (testen). Tussendoor niet drinken. Testen elke keer op dezelfde manier leek me het handigst.
Hcg bouwt zich op in je urine en dat gaat volgens mij sneller als er weinig in je blaas zit idd. Maar een half uur is natuurlijk wel vrij kort. De meeste dames doen het met echte ochtend urine. Ik weet niet wat het effect hiervan is, maar zou in ieder geval denken dat daarmee te testen niet echt vergelijkbaar zijn met anderen die wel gebruik maken van ochtend urine. Dat maakt testen ook zo lastig vergelijken. Je weet niet wat iemand doet/heeft gedaan als je die testen ziet. zit helaas niets anders op dan wachten. Doen ze in jouw kliniek nog aan bloedtesten? Zou wel heel prettig zijn in dit geval.
Net trouwens gebeld dat ontdooien goed gegaan is en ik begin van de middag mag komen. Eerste stap vandaag weer gezet
Nee geen bloedtesten in principe. Maar officiële testdag is ook pas maandag 16 dpo. Ik ga wel kijken (aangezien ik bij zwangerschap direct de internist moet bellen ivm schildkliermedicatie die omhoog moet + bloedcontrole) of ik via haar misschien kan prikken op hcg, mochten de testen licht blijven. Mijn huisarts is ook niet zo happig op prikken.
Zo jeetje ik had eens even veel gemist zeg!! @Gliss wat blijft het voor jou spannend zeg! Maar je krijgt alle goede adviezen hier en ook ik zou zeker niet stoppen met medicatie, dat lijkt me een goed besluit. Het zijn toch nog steeds roze streepjes! En ik zie wel oploop als ze zo naast elkaar liggen, je wilt alleen meer oploop en gewoon een ‘ja dit zit goed’test...Potsie morgen een knaller hoop ik hard mee!! @Chrystal86 lekker pupo! Snap dat zo goed, heb altijd beetje testvrees en zo lang je netjes wacht tot 14dpo heb je het langst het pupo gevoel positieve gedachten en ik duim ook hard voor jou!! @Do1981 heeeeel veel succes voor jou! En toch vreemd dat ze twee niet doen wanneer je dat zelf wel zou willen...bij ons zeggen ze twee geeft niet een grotere kans , maar de kans is groot dat ze het toch niet allemaal gaan doen dus per twee bespaar je ook tijd wanneer je al wat ouder bent. De kans op een tweeling is ook wel klein blijkbaar. @DangerBlonde jeetje daar komen er wel weer onderzoeken aan! Wel gek van die 6keer, dat ze dan weer even onduidelijkheid voor je creëren daarin is toch ook jammer. Maar hopelijk ben je wijzer of helpt het doorspoelen zo goed dat daarna poging 4 de laatste is!! @Wondertje2020 wat fijn dat de administratie nu op orde is, jullie hebben wel alles tegen in Gent wat tegen kan zitten. Hopelijk nu wat rust en ruimte voor jullie nieuwe plan!! @Asil hoop ook zo voor je dat die buizen bloed wat duidelijkheid kunnen geven!! Dankjewel, wat lief, ik ben heus niet altijd super zen maar het helpt me wel positief te blijven en vooral heel erg in het nu te denken. Bang zijn voor over een paar weken helpt me niet. We hebben alle data en gaan de medicatie vandaag ophalen, maar kan het nog goed even los laten, ik heb nog even de tijd Hoe gaat het met jou? oh ik hoop dat ik nu niemand heb overgeslagen want het was zo veel! Maar ik denk en hoop goede dingen voor iedereen hier ❤️
Ik breek in @Gliss mijn eerste testen waren ook licht op dat termijn en ik zie zeker wat! Hopelijk snel een knal test. Ik duim.
Precies dat idd @Betsies ! Precies. Als ze bij mij nou ook eens zo logisch zouden denken. Fijn trouwens dat je binnenkort weer kunt gaan starten. @Gliss kun je, je internist niet bellen en zeggen dat je twijfelt of je zwanger bent en graag wilt bloedprikken voor zekerheid ? Weet die veel dat je pas op 16dpo eigenlijk mag testen. Gewoon niks over zeggen.
Ik laat het even zo, als de testen niet goed oplopen komende dagen weet ik ook genoeg toch en kan het dan alsnog vragen. Ik zit nog voor m'n NOD zelfs he
Is ook zo @Gliss De komende dagen zullen hopelijk duidelijkheid geven. gaat wel lekker zo op het forum vandaag. Als we in dit tempo van vanmorgen doorgaan dan zitten we volgende week op deel 3, haha hoeveel pagina’s kun je dan ook al weer hebben? @Asil jij weet dat
Als het goed is is je plas het meest geconcentreerd zoals @Gliss het doet. Als ik een test deed met m’n eerste urine waren m’n testen lichter dan als ik eerst ging plassen in de ochtend en dan 2 uur later zonder iets te drinken weer ging plassen en dan pas ging testen, dan was het echt het meest geconcentreerd en zag ik echt een duidelijke oploop. Wellicht dat dat anders is bij andere. @Do1981
@Gliss hoop zo dat je net zoals @Iemand1991 een mooie duidelijke streep mag krijgen. Op die groene zie ik wel echt oploop, ik denk aan je Meis❤️
“Ik breek ook even in”. Hcg is geconcentreerder tijdens de slaap! En die stoffen bouwen zich op en worden dan afgevoerd naar de blaas. Gedurende de ochtend en begin van de middag ben je vaak bezig/actief en dan worden de stoffen ook afgevoerd. Dus tweede urine gebruiken kan je lichte testen verklaren. Ochtend of middag testen is naar mijns inziens het beste. Dit en dan nog meegenomen dat je een terugplaatsing hebt op dag 5 na ovulatie, daar waar bij de vrouwen in een natuurlijke cyclus vaak al de innesteling plaats vind is nog een variabele die je lichte testen zou kunnen verklaren. En als je het dan zo bekijkt heb je echt super testen! Heb ik al gezegd dat ik voor je duim? Oke, nog een keer bij deze “breekt weer uit”.