Ha @Asil, ik probeerde je een pb te sturen, maar dat lukt niet dus even hier, kunnen de andere dames ook meedenken. Ik zat eraan te denken, als we straks deel 3 openen, misschien even de lijst updaten door een nieuwe lege lijst te maken. Dat iedereen die mee wil schrijven zich actief aanmeld? Er zijn wat dames die er wel nog opstaan, maar niet actief meeschrijven (maar misschien wel lezen, daar komen we dan meteen achter ) Ik denk dat dat weer wat overzicht geeft. En misschien de 'bevestigde' zwangeren net als nu in kopje onderaan, met welke poging geslaagd was en uitgerekende datum (ipv van bovenaan), dat vind ik ook leuk om te lezen en dan staan ze (en hopelijk ik straks ook) er wel goed bij, maar niet meer bij de 'actief in traject' Wat denken jullie? Ik wil met nadruk even zeggen dat ik niemand voor het hoofd wil stoten, maar proberen iets meer overzicht te krijgen straks in nieuw vers topic
@Do1981 veel succes met de wachtweken!! Wat fijn dat je nu een topper hebt zitten! Gogogogogo! @Gliss je oploop is wel echt super mooi! Ik snap ook nog steeds dat je hoopt op knallers, maar de oploop is ook belangrijk. Ben benieuwd naar je test vanmiddag! @Wondertje2020 spannend een nieuwe poging. Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Hopelijk kan je je nare ervaring achter je laten daarna. @Chrystal86 heel veel sterkte! @Iemand1991 hoe is het met jou? @DangerBlonde succes met de operatie!! Spannend, hopelijk kunnen ze wat endo weg halen!. @Asil hoe is het bij jou? @Betsies knap jou rust die je hebt hoor! Wanneer begint je traject weer? Deze maand ook al toch?
Welke dag rekenen jullie als dag 1 van je cyclus? Ik geloof dat als het laat in de avond echt begint (nu rond 22.30) de volgende dag pas dag 1 is?
Lief dat je het vraagt. Ik heb vanochtend op 16 dpo knaltest gehad met normale action en etos. Ik voel me heel positief over deze zwangerschap
Goed, niet veel te melden . Maandag uitslag bloed onderzoek maar heb de waarden al, en geanalyseerd, volgens mij ook daar geen bijzonderheden. Gok de bekende "pech" opmerking te krijgen. Maar hoe ga jij, alles goed met die kleine? Heb je kwaaltjes of valt het mee?
Ja dat is geblokkeerd bij jou denk ik. Ik wilde gisteren privé antwoorden over die INR, maar dat kon idd niet. Je hebt denk ik alle wappies geblokkeerd @Gliss
De bekende pech is zo frustrerend . Iets simpels eruit zou fijn zijn. Hier gaat het goed. Donderdag weer een echo gehad en weer goed! Krijg er langzaam wel vertrouwen in maar wil het ook niet jinxen haha. Had gehoopt dat het deze keer want minder onzeker en angstig zou voelen maar helaas. Qua kwaaltjes wisselt het een beetje. Als ik moe ben of slechte nacht heb dan ben ik echt super misselijk, spugen , moe. Verder had ik hele pijnlijke borsten maar dat is al een paar dagen wat minder. (Hoort geloof ik ook bij termijn). Heb over een ruime week de termijnecho en nipt bloedprikken. Hopelijk als dat allemaal goed is , steeds meer vertrouwen. Ziekenhuis en verloskundige denken in ieder geval goed mee. En prikken met bloedverdunners gaat gelukkig ook goed. Recept is zonder problemen overgenomen gelukkig.
Voor wat ik toe nu toe lees en merk bij de "zwangeren" van een traject is dat allemaal heel normaal. We zijn zo lang ingesteld op de volgende teleurstelling dat het moeilijk te geloven is wanneer het wel goed gaat. Maar ben blij te horen dat die kleine het goed maakt en de kwaaltjes lijkten handelbaar te zijn. ❤
Wat spannend @2jongensmama. Vind het wel rot om te lezen dat je zo onzeker blijft, is denk echt wel de mentale impact van het traject? Hoewel misschien iedere zwangere wel onzeker is? Hopelijk straks een prachtige termijnecho
@Gliss hoe was ie vanmorgen??? Ik reageer ff niet overal op want heel veel berichten, maar balen voor de meiden bij wie het negatief was
@2jongensmama: wat een lief berichtje! Dank je wel! Ik hoop zo voor je dat je wat meer gerustgesteld word met betrekking tot je zwangerschap, want dat verdien je. @Gliss: hopen dat het vanmiddag weer wat meer oploopt. Het lijkt me zo moeilijk als je testen oplopen maar toch licht blijven. Toch omdat je nog steeds niet aan de officiële testdatum zit blijf ik hoopvol.
Ik zat nog even naar je foto te kijken @Gliss Groot verschil. Ben benieuwd of dat nu echt door die 30 minuten komt en of hij vanmiddag dan wel/niet donkerder is. Hoe doe je dat smiddags met testen? Hoeveel drink je dan en hoe lang ga je niet naar het toilet?