S middags probeer ik 2 uur niet te drinken en te plassen. Wat dus echt een uitdaging is want dan heb ik mega dorst en sta ik minstens een uur op springen Ik denk dat t ergens tussen 14/14.30 gaat worden
Alstu Middagtesten zet ik straks in testtopic, anders spam ik het hier helemaal vol, vind ik niet zo aardig
van mij mag je het hier volposten hoor. Volgens mij zitten we letterlijk allemaal dat andere topic ook allemaal te bekijken, haha overigens snap ik helemaal dat je het daar ook zet. Krijg je stuk meer reactie en meningen ze zijn mooi opgedroogd
Ik zou het je niet echt durven zeggen eigenlijk..Ik wordt 9 van de 10x ongesteld wakker dus dan gebeurt het altijd tussen 10 uur en 6 uur in de ochtend...dan doe II altijd die ochtend als dag 1 tellen..heb wel eens ergens gelezen dat als je in de avond een paar druppels hebt en de volgende dag meer dat het dan je eerste dag is maar als je gelijk volledig ongesteld bent zou ik het niet durven zeggen
bij ons is de grens 12u smiddags. Als je voor 12 u ongesteld bent ga je die dag mee, als het na 12u is, is de volgende dag, dag 1. hoor idd ook vaak 19u ja. bij ons is het volgens mij 12u omdat je dan nog in het overleg meekan wat na de lunch is. Smiddags hoor je dan of je mee mag doen
Ik kom er net achter dat ik me 3 mei alweer kan aanmelden voor de start van de volgende punctie. Gaat wel erg snel ineens.. maar hoor dan pas op start cyclusdag of er plek is..
@2jongensmama heel herkenbaar de angst! En helemaal niet raar dat is echt het traject wat er nog even inhakt. Wat ik merkte is dat na meerdere echo’s het vertrouwen begon te groeien en ik probeerde ook verdrietige topics te ontwijken. Mooi dat je weer een goede echo hebt gehad!
Ik wil nog even zeggen dat ik zo blij voor je ben of heb ik dat al gezegd? Ik weet het niet meer of ik het al had gezegd maar ik meen het echt. Mijn man vroeg vandaag naar je omdat jouw verhaal ons zo heeft aangegrepen. Hij zei dat hij vaak aan jullie dacht ook al kent hij jullie niet. Ik was zo enthousiast om te vertellen dat je vandaag een knalfeest had! ❤️