Succes vandaag @Gliss op naar een top-tp! @Lindsysimons ik sluit me bij de rest aan! Heel fijn weer iets te horen! En heel stom van je ex, misschien dringt het niet goed tot hem door dat hij indirect jullie kindje in gevaar brengt? @Do1981 hoe gaat het? En wat een zoektocht naar de onderzoeken, ik heb ook alle onderzoeken gehad die @Wondertje2020 noemt. Bij de hysteroscopie bleek toch een probleem te zijn terwijl dat eerder nooit gesignaleerd was. Heel veel vrouwen hebben wel wat afwijkingen in de baarmoeder, de meesten worden gewoon zwanger, maar bij sommigen kan dit echt een oorzaak zijn. @DangerBlonde he verdikkeme wat ellendig!! Zo in afwachting van je ei, wat een gestress allemaal Zelf heb ik een voortdurende utro buikpijn en ben veel moe maar verder ook geen bijzonderheden eigenlijk... Vanmiddag sneeuw! Dat is wel bijzonder en word ik heel vrolijk van
Gaat even mis hier met de lijstjes volgens mij, die van @Do1981 stond @Emma1995 niet meer op en die laatste mist de eerste regel
Ik ga denk ik een telefonisch consult aanvragen om al deze vragen eens te bespreken. Ik heb al heel veel onderzoek gehad en gebruik al bloedverdunners, dus op dat terrein valt niks meer te doen. ben normaal ook erg van alles onderzoeken, maar als er toch niets aan gedaan kan worden wil ik het denk ik niet weten. misschien toch een kijk operatie een keer. Ben benieuwd hoe ze daar in staan. Vroeger deden ze dat standaard na 3 mislukte iui. Ik had toen de afspraak met de anesthesist al gepland staan en toen was het de 3e iui raak. bij mij nooit echt aanleiding verder geweest om dat te doen, maar in 10 maanden 3 keer een (vroege) miskraam verandert de zaak wel. Ik heb vandaag niet meer getest, ben er klaar mee, wachten op menstruatie nu. Gister wel stekende buikpijn, maar dat zet nog niet door.
** Lange onvervulde kinderwens ** * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - IVF 1 - tp cryo 2 * Do1981 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 1 - op naar tp cryo 8 - eerst scratching onderzoek? * Betsies - 38 jaar - 1e kindje - door naar ICSI 2.2 * Wondertje2020 - 1e kindje - IVF 2 * 2jongensmama - 3e kindje - ICSI 4 * Emma1995 - 25 - 1e kindje - IVF 1 * Asil - 38 jaar -1e kindje - IVF/ICSI 3 * Catlady - 1e kindje - ICSI 3 pauze, opzoek naar een kliniek voor onze laatste poging. * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande * Lisa280887 - 1e kindje - IVF 1 verse tp = zwanger * DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 overslaan, ronde 5 start Gonal-F feb 2021 * Kramertje - 41 jaar - 1e kindje - ICSI 6 C&C Duitsland * Kruimel14 -36 jaar- 1e kindje - IVF/ICSI 1 * Marloesmeisje - 33 jaar Is dit niet de goede?
Hoi meiden, het voelt alsof ik jullie allemaal al ken, terwijl jullie geen idee hebben wie ik ben. Al maanden volg ik dit topic. Eerst om te kijken hoe het met @Gliss ging, maar daarna bleef ik het volgen voor jullie allemaal. Vaak voor jullie in de zenuwen gezeten als er weer getest werd en er lichte lijntjes zichtbaar waren. Nu mijn verhaal. Ik ben na 2,5 jaar met iui5 zwanger geworden. Hele zwangerschap had ik al on onheilspellende gevoel. Durfde niet blij te zijn. Durfde het niet bekend te maken etc. Maar echo naar echo zag er prachtig uit. Tot dinsdag... dinsdag hadden we de 20 weken echo. Weer leek alles perfect. Tot het laatste moment. Alleen haar hoofdje moest nog gecontroleerd worden. Dit bleek foute boel. Haar hersenen zijn niet goed gesplitst, waardoor er geen 2 hersenhelften te zien waren, maar 1 grote vochtmassa. A.s. dinsdag moet ik naar het AMC om ons te bevallen en afscheid te nemen van ons meisje. Jullie kunnen je wel voorstellen hoe erg ons leven is ingestort. Waar je de ene dag nog lekker samen kleertjes aan het shoppen bent, ben je de andere dag bezig met een urntje uitzoeken en contact te zoeken met een crematorium. Ondanks dit grote verlies denken we ook al aan de toekomst. Alles in mijn lichaam schreeuwt nu naar een kindje. Vandaar dat wij er dus meteen weer voor willen gaan. Ik kan, als ik hersteld ben, weer contact opnemen met het ziekenhuis om te starten met IUI. Ik ben niet zo'n schrijver, maar vinden jullie het goed als ik hier af en toe mee kom schrijven in ons avontuur voor een 2e kindje?
Ik heb je verhaal in een ander topic gelezen. Kan me niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen. Wees welkom hier voor als je je verhaal kwijt wilt. En ik kan jullie verder enkel heel veel sterkte wensen ❤️
Guppie 3 zit op zijn/haar plek. Mooie 5BB blastocyste! Was mijn behandelend arts (voor het eerst sinds intake) dus ook een aantal vragen kunnen stellen. We gaan indien nodig de volgende tp in kunstmatige cyclus doen. En 28 januari (dan weet ik ook of tp 3 gelukt/mislukt is) hebben we ook evaluatiegesprek. Zodat deze voor het second opinion gesprek in Duitsland valt. Want zou het liefst bij Nij Geertgen blijven als dat kan, maar wil dan graag wel weten wat de opties zijn
@Iemand1991 ik had ook even met jullie meegeschreven dus ik ken je van een andere topic. Wat verschrikkelijk en hartverscheurend. De komende tijd heel veel sterkte en kracht bij het verlies. Ik kan me jullie pijn niet voorstellen
@Iemand1991 welkom hier, leuk dat je al zo lang met ons meeleest en meeleeft Maar niet te bevatten en kippenvel van jouw verhaal, echt ontzettend heftig en niet voor te stellen verdrietig! Ik wens je zo ontzettend veel sterkte!!
Wat goed @Gliss dat klinkt echt allemaal top! De embryo het gesprek en het geplande gesprek!!! Super en ik hoop vooral heel erg dat die gesprekken helemaal niet nodig zullen zijn!!
@Iemand1991 : wat ben jij een dappere vrouw dat je zoiets heftigs en verschrikkelijks met ons deelt. Natuurlijk ben je welkom hier. Ik kan me niet voorstellen hoe dit voor jou moet zijn. Sterkte om dit verlies een plek te geven. Hopelijk vind je hier ook de steun die je nodig hebt, want het zijn allemaal top vrouwen hier !