Lekker rustig aan, spannend hoor dat jij en @Emma1995 een soort van in het zelfde schuitje zitten, ook voor jullie een shitload babydust!!
Meiden, echt, moet ook even van me af praten. Nu dat 1 feb dichterbij komt. Ik gedraag me altijd zo koeltjes en positief in de zin van "joh zien wel, komt wanneer het komt, geen stress"! Maar man, man, man wat ben ik er toch stiekem mee bezig. Vind het toch allemaal spannender dan ik dacht. Waarbij ik eerst dacht, zet niks op papier, wacht het gesprek rustig af en chill. Denk ik nu, zal ik dit en dit en dit vragen. Maar ik wil helemaal niet in die mindset komen... Heb ook mijn acupunctuur gemaild en hoop snel terecht te kunnen. Ben al 1.5 maand niet geweest en merk het echt. Misschien is mijn Blue Monday wel Blauwe donderdag onder invloed van een shitload aan PMS klachten. Kan wel janken en lachen tegelijk. Lust graag een reep chocola maar kan het beter bij een krop sla houden hahahahaha Ulghhhghhhhhhhhhh, wat een gezeik is fertilliteit toch... Ik hoop echt op zoveel roze wolken nieuws de aankomende tijd!!!
He Kak!! Heb je ook niet getest? Op een gegeven moment weet je gewoon niks meer te zeggen... Ik vind het zo rot voor je! Heel veel liefs ♥
@Asil herkenbaar. Je wilt eigenlijk niet in de hele mindset komen. Maar ergens ook goed om je bewust van te zijn dat het toch gaat gebeuren. Je kunt het denk ik niet tegen houden, deels in ieder geval sowieso niet. Ik denk dat het juist goed is om dingen op te schrijven. Anders blijft het juist in je hoofd rondhangen. @Gliss wat klote meid. Ik heb nog goede hoop, ook voor @Betsies. Maar jullie kennen beide jullie lijven natuurlijk het beste.
kort protocol dus ik mag gelijk starten bij volgende menstruatie. Gaat nu ineens heel snel. Heb er zin in, maar wel traantje gelaten om weg te gaan bij mijn vertrouwde arts. Zij heeft zich zo goed ingezet tijdens mijn bbz en die hele covid19 crisis toen in maart. Nieuwe ronde en nieuwe kansen en door dat wonder in december geloof ik ineens dat het op de natuurlijke manier kan. Bizar toch he..
@Gliss en @Betsies ik wil van alles zeggen om beetje hoop te geven maar dat doe ik niet. Ik begrijp jullie gevoel. Liefs
Helemaal niet bizar en een terechte gedachte aangezien wij ook 1 x tussen de IUI behandelingen door spontaan zwanger zijn geraakt. Sterker nog ik ben voor je mega positieve mindset. En weet je ik denk dat dat het voor mij ook is. Voorheen als ik dit gesprek had kon ik ook direct beginnen en nu lang protocol (wat ik toe juich en hoop op beter resultaat). Maar nu in onze groep voel ik mij zo achter lopen. Als ik eenmaal aan de beurt ben zijn jullie allemaal al zwanger! Uiteraard sluit ik graag aan, maar samen tegelijk is nog veel leuker. En dan als het kan allemaal afspreken op de huishoudbeurs op de baby afdeling hahahaa
Je bent er gewoon klaar voor! Ik merk het zo aan jou. Goede instelling... Ik heb zoveel teleurstellingen gehad de laatste tijd dat ik er klaar mee ben. Ik wil geen negatieve gedachtes nu.. ik moet me fysiek en mentaal klaarmaken voor een volgende punctie. Bij de pakken neerzitten helpt me nu niet. haha hoe geweldig zou dat zijn, samen bij de baby afdeling. Mooie droom hoor! Ik doe mee
Zeg net nog tegen een collega, perfectie heeft tijd nodig hahahaah, wij krijgen allemaal perfecte kinderen. En vannacht in mijn dromen sta ik daar hoor op de babybeurs, komen jullie allemaal gezellig
@Wondertje2020 ik vind jouw positieve instelling altijd zo bewonderingswaardig en fijn dat het binnenkort weer gaat beginnen! @2jongensmama Tx, lief! @Betsies ah nee wat een tegenvaller :'( @Asil ben ik bij hoor, met m'n perfecte kind. Perfect=saai=prima want liever een saai kind dan geen kind haha
Ik lees nu berichten over Duitsland die de grenzen wil sluiten. Er is nog niks concreet. Maar mag je dan nog de grens over voor een fertiliteitsbehandeling?
Ja hoor dat mag, je krijgt een medische verklarig mee vanuit de kliniek (heb ik in december al gekregen). Dat geldt ook als Belgie de grenzen sluit. Ik had vorig jaar ook een medische verklaring gekregen waarmee je dan gewoon de grens over mag.
@Asil ik heb nu wat jij had haha, nihile kansen uiteraard maar tóch hoop zo in tww. 5dpo en steken af en toe, ga ik alsnog van alles bij bedenken. Terwijl ik alle symptomen die je kunt verzinnen wel eens heb gehad en de paar keer dat ik met een positieve test in handen heb gestaan, hadden allemaal wisselende symptomen, dus er is niks betrouwbaars aan allemaal. Maar toch! *googlet*
Echt he, deze maand was ik echt een loose canon, zelfs tot gister: Ongesteld toch zwanger.. Weinig menstruatie toch zwanger... nou mijn lijf liet mij haarfijn het antwoord van google weten.. We lachen er maar om, maar soms is die gedachte molen echt killing, zeker onder invloed van PMS en in mijn geval ook ADHD..