Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop (deel 2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 2 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iemand1991

Iemand1991 Bekend lid

25 apr 2019
    911
    991
    93
    Vrouw
    Hoi meiden, ik heb weer alles gelezen. Wat een paar rotberichten zaten er tussen! Weer meiden ongesteld geworden, geen bevruchtingen, ontdooiing niet goed gegaan etc. Sterkte allemaal met de teleurstellingen.

Ik ben dinsdag bevallen van onze mooie dochter. Ik had heel veel last van de weeënopwekkers. Uiteindelijk is het heel snel gegaan. De arts en verloskundige waren er niet bij. Alleen mijn man, ik en ons dochtertje. Moest daarna wel naar de OK omdat mijn placenta niet mee kwam. Ben best wat bloed verloren en mijn HB is nu heel laag. Dus heb veel last van duizeligheid etc. Eigenlijk voel ik me lichamelijk sowieso wel alsof ik door een vrachtwagen ben aangereden. Emotioneel gezien heb ik pieken en dalen. Vanaf maandag (de laatste echo) voelde ik me erg stabiel. Maar vandaag met een playlist met nummers over doodgeboren kindjes heb ik toch wel weer een huilbui gehad, wat ook wel weer erg fijn was.

We hebben haar nu thuis in een bak water. As we speak ligt ze op een tafeltje naast mn bed. Echt bizar hoe af ze al is. Ze heeft zelfs al nageltjes. Maandag gaan we haar cremeren.

Ik ben vandaag door de gyneacoloog van ons ziekenhuis gebeld. 11 februari hebben we een gesprek om hele traject en gebeurtenis te bespreken. Ik verwacht dat ik dan na mijn menstruatie weer kan beginnen met IUI. Ben opgelucht dat we niet opnieuw op de wachtlijst hoeven.

2. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Ik mag als het goed doorzet, maar zag net al wat rood bloed, vanaf morgen beginnen met stimuleren (dag 2)
    Wat leuk dat we samen lopen!!

Gliss vindt dit leuk.
  3. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Het is wel keurig op tijd denk ik, woensdag de 6e ovitrelle gespoten...nog niet getest maar er is nu ook al wat rood bloed...als het niet zo doorzet test ik morgen hoor maar ik geloof dat dit wel menstruatie is...

4. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.009
    3.857
    113
    Gefeliciteerd en gecondoleerd met de geboorte van jullie dochtertje. Heel erg veel sterkte meid, komende dagen, weken. En kom maar lekker kletsen wanneer je er behoefte aan hebt.

Dikke knuffel!

Iemand1991 vindt dit leuk.
  5. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    @Iemand1991 Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochter❤️ En daarna gecondoleerd met dit enorme verlies. Doe rustig aan en neem het allemaal dag voor dag. Heel, heel veel sterkte de komende tijd❤️

6. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte ♥

upload_2021-1-21_16-10-35.png

7. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Jeetje wat heftig meis! Tegelijk klinkt het wel als een mooi moment dat je dit samen met je man kon doormaken. Fijn dat je thuis afscheid kunt nemen en straks bij de crematie.
    Ik hoop dat je je fysiek snel beter voelt. Mentaal, geef jezelf de tijd om te rouwen. Je komt er vast weer bovenop, maar een kindje verliezen is gewoonweg verschrikkelijk en daar hoort verdriet en boosheid en welke emoties dan ook bij.

Ik hoop dat je straks als je daar aan toe bent weer verder kan on het traject zonder al te veel gedoe.

Heel veel liefs en sterkte!

8. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    06D695D7-3409-40C9-8DAF-94C994F0F007.jpeg @Iemand1991 niet te bevatten wat jullie nu meemaken.
    Dat je haar nu thuis hebt en zo alles erop en eraan... het lijkt me zo vreselijk dubbel.
    Ik hoop dat je troost kan vinden in de muziek en de mensen om je heen die heel dichtbij je staan. Heel veel sterkte om dit alles te bevatten en voor maandag.

9. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.279
    5.873
    113
    Vrouw
    @Iemand1991 gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en wat rot om hier neer te moeten zetten, maar ook gecondoleerd met dit grote verlied. Ik kan me niet inbeelden hoe jullie je moeten voelen. Ik hoop dat jullie de dagen dat ze leker bij jullie thuis is kunnen benutten om toch hele mooie herinneringen te maken met elkaar. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

10. Emma1995

Emma1995 Fanatiek lid

17 nov 2018
    1.188
    796
    113
    @Iemand1991

eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik kan alleen maar zagen dat heT zo onwijs verdrietig is wat jullie nu moeten meemaken, echt hartverscheurend. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht ❤️

11. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    @Iemand1991 oh man wat verschrikkelijk heftig! Ik ben er stil van!
    Wens jullie zo ontzettend veel sterkte en liefde met elkaar! Je hebt hier al zo een mooie wijze en lieve adviezen en mooie teksten gehad, ik sluit me er volledig bij aan en denk aan je! ❤️

12. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    @Gliss oh noooo buikpijn...stom!! Maar aangezien ik er af lig duim ik voor jou :)

@Asil ik snap je zo goed, met mega googlie gedrag en het gevoel achter te lopen wanneer je moet wachten! Maar het komt goed!! We gaan allemaal met je mee naar die beurs hoor :D

@Wondertje2020 ik ga zo mee in jouw positieve flow!! Dat hielp me vorige keer ook, het maakt me blijer! We gaan dit rocken!!

En oh al die lieve steunende woorden hier, Dankjulliewel, maar echt ik word zo blij van jullie!! Wat een goede collectie mooie mensen!!

Ik heb ondertussen gebeld, ga morgen prikken en ben er heel oké onder! Mijn lijf liet me al vanaf maandag weten dat ik ongesteld ging worden en ik ben niet voor de gek gehouden, dat geeft vertrouwen ookal is het niet dat wat je wil, het werkt wel en dat is oké! Ik ga vol voor de mooie nieuwe ronde!

Asil, Emma1995 en Wondertje2020 vinden dit leuk.
  13. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Hier ook helemaal stil @Iemand1991 Wat ontzettend dat jullie dit moeten meemaken. Het klinkt alsof het heel moeilijk en toch ook soms mooi was. Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken van het verlies.
    En wat fijn dat je niet op de wachtlijst terug hoeft.
    Wat een bizarre mix van gevoelens moet je hebben op dit moment.

14. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Iemand1991 ach lieverd... gefeliciteerd met jullie prinsesje, en ook gecondoleerd :cry: ik sluit me aan bij de andere dames. wat mooi dat jullie haar zo mee naar huis mochten nemen. Wil je haar naam met ons delen? Heel veel sterkte de komende tijd.

15. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Asil arme jij, wat een k** dagen voor jou weer. Ik snap je zenuwen heel goed. Maar ergens heb ik een heel goed gevoel bij jou met ICSI, ik heb het gevoel dat dit het gewoon gaat worden en sneller dan je denkt! Ik denk niet dat jij de laatste bent uit dit groepje die zwanger word. Ik ben niet helderziend haha maar ik heb soms wel een hele sterke intuïtie ;)

@Betsies verdorie. Weer niet gelukt. Niet leuk!

@Gliss hoe voel je je vandaag? En @Emma1995 ?

En hoe gaat het met alle andere dames?

Asil en Betsies vinden dit leuk.
  16. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Lief, maar dat wordt hard duimen dan, buikpijn neemt behoorlijk toe helaas. Ik denk dat ik morgen een testje doe, waarschijnlijk weet ik dan genoeg.

Heel veel succes deze ronde!

Betsies vindt dit leuk.
  17. Iemand1991

Iemand1991 Bekend lid

25 apr 2019
    911
    991
    93
    Vrouw
    Wat een lieve berichten van jullie allemaal, heel erg bedankt!
    We hebben haar Liv genoemd. Betekent beschermer. Hopelijk dat ze ooit beschermer mag woorden van een broertje of zusje ♡.

Spannend @Gliss de krampen zijn wel echt vervelend, maar zoals je zelf ook weet kàn je ook gewoon zwanger zijn met deze krampen. Ik ga duimen op een positieve test morgen!

18. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Ah wauw, wat een mooie naam en een prachtige betekenis❤️

19. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Jeetje @Iemand1991 wat heftig. Gefeliciteerd en gecondoleerd. Een surrealistische combinatie van woorden.

heel veel sterkte komende tijd.

20. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Wat een mooie naam! Hoe gaat het met jou nu?

Deel Deze Pagina