Thanks gliss❤️ ik heb nu de predictor early besteld, die zijn pas dinsdag binnen dus zo moet ik nog even wachten. Misschien dat ik vandaag van de Kruidvat ook nog haal. Ja het voelt goed om toch nog even te wachten zodat ik niet ga zitten twijfelen of ik wel of niet een streep zie.
De 2v5 van Kruidvat zijn ook erg gevoelig, dus die kun je ook al wel vroeg gebruiken. Ik probeer altijd 13 of 14 dpo te testen, moet sowieso een bloedname op 14 of 15 dpo, want met een urinetest doen ze niets bij onze kliniek. Ik word zo onzeker van vroeg testen, is het echt niets? Google-search-overload...Dus dat helpt bij mij niet mee. En wat de meiden zeggen, het kan zeker maar het is voor iedereen weer verschillend wat werkt.
Ja ik word er ook onzeker van, vandaar dat ik spijt heb dat ik eerder heb getest. Ik wacht het nu maar rustig af. Denk dat ik zondag of zaterdag het ga doen. Dan weet ik ook meteen genoeg. Ik weet trouwens helemaal niet of mijn kliniek een bloedtest doet hmmm.
Vervelend is dat he! Heb ik ook wel eens gedaan hoor, je wil zo graag van die wachtweken af zijn en weten waar je aan toe bent!! Ik krijg altijd gelijk een labformulier mee, maar je kan altijd even mailen wat het beleid daarop is. Sterkte met het wachten! Hopelijk wat goede afleiding deze week!
Ik vroeg vooral waarom je niet vandaag weer ging testen omdat je gisteren wel getest had. Maar dit is al mijn antwoord je moet gewoon lekker testen wanneer je dat zelf fijn vind. als je langer wacht kun je elke test gebruiken, dus dan hoef je niet per se die predictor te gebruiken.
Spannende dagen voor jou @Emma1995 volgens mij zegt een neg action early niet echt iets. Weet niet echt hoe gevoelig die zijn. @derest : sorry ik hou het even niet bij. Druk , overprikkeld alles. Ik denk wel aan jullie! @Asil ook bijna start gesprek toch? @Kramertje hoe gaat het nu met je? @Betsies hoe gaat het spuiten? Ga je voor een nieuwe punctie nu weer? Dit is dan ook je derde al of niet? @Do1981 aan het wachten op de onderzoeken? @Iemand1991 heel veel sterkte vandaag. Maar ik had vandaag een positieve ovulatietest. M'n arts vorige week was zo enthousiast dat we echt niet onmogelijk natuurlijk zwanger kunnen worden dat we toch met zin gaan proberen. Het mocht ook, zelfs al ga ik vanaf zaterdag triptofem (decapeptyl) spuiten.
het duurt wel lang zo. Maar deze week eerst gesprek met arts. Onderzoek pas volgende week. heb nu mijn plan wel gemaakt in mijn hoofd. Ik heb nu scratching en dan wil ik nog hysteroscopie. Dan nog 2 terugplaatsingen in kunstmatige cyclus. Als dat niks oplevert, dan ga ik een nieuwe poging doen. Dan heb ik er geen vertrouwen meer in dat het gouden ei tussen deze cryo’s zit. Voelt wel lekker om zo’n plan te hebben. Geeft wel soort van rust spannend om toch ook weer zelf er voor te gaan. Hoe was dat in het verleden voor je? Geeft het veel positieve energie of toch ook wel veel frustratie?
Ik moest zo nodig toch nog even weer een test doen vandaag omdat die van gisteren niet ging. Omowit natuurlijk, grm. 9 dpo dus nog miniem beetje hoop Geen spotting nog, dat vind ik wel heel fijn. Maar borsten beginnen wel gevoelig te worden, wat er bij mij altijd bij hoort. Ik snap niet waarom ik toch nog hoop hou als het echt vrijwel onmogelijk is, maar ok.
zo herkenbaar. En toch denk ik nu ook ‘waarom doen we het onszelf aan’ maar als het gebeurt zul je zeker niet de eerste zijn. Dus het kan zeker wel. Daarom toch iedere keer die hoop.
Goed dat je zo een plan hebt gemaakt! Dat hielp mij ook altijd. Ja weet je, we vrijen al 10 jaar zonder anti conceptie oid. Dus echt geloven doe ik het niet . Maar vind het altijd wel kut als we verplicht niks mogen doen, want rondom ovulatie heb ik in ieder geval altijd zin en daarbuiten is dat vaak wat lastiger.
Mwah. Ik lees wel gewoon mee hoor. Heb het gevoel dat het niet gelukt is. Morgen 13 DPO en dan ga ik testen. Maar voelt gewon niet alsof het is gelukt.
Op zich wel goed. Wat rot kwalen van de Pregnyl en het gevoel... tja alles is voor niets geweest. Maar goed. Ben inmiddels in gesprek met iemand via facebook die ook een poging via C&C heeft gehad met de Pregnyl 33 uur van te voren en eivelaktivator en bij 18 eitjes geen enkele bevruchting had Pech en wellicht slechte kwaliteit eitjes had C&C gezegd. Heeft ook daar een nieuwe poging gedaan. Zonder eicelaktivator en Pregnyl 35 uur van te voren en nu 11 bevruchtingen.... Is toch heel bijzonder of niet..? Ook gaf iemand anders aan welke in Dusseldorf loopt een beter resultaat te hebben gehad zonder calcium badje. De arts had ook aangegeven dat een calcium aktivator echt helemaal niet voor iedereen een beter resultaat hoeft te geven maar dat het ook een slechter resultaat kan geven. Vindt het wel slecht van C&C dat ze je niet op de risico's wijzen van aktivator. Hebben ze ons nooit iets over verteld.
Het doet ook wel weer tot inzicht komen dat geen enkele kliniek perfect is. Altijd zelf na blijven denken. En dat doen we hier allemaal, maar toch wordt je soms weer verrast door zaken. daarom is deze groep ook wel fijn, met zijn allen weet je al zoveel meer dan alleen. wel fijn dat je deze inzichten nu hebt. Geeft toch weer stukje extra info. Ben helemaal met je eens dat ze daar beter over voor hadden moeten lichten