@Emma1995 spannend voor jou of het gelukt is! Ik snap wel dat je pas op NOD of testdatum test. Deed ik ook altijd. @Do1981 Wat goed dat je zo'n plan in je hoofd heeft. Kan me voorstellen dat dat wat rust geeft. @blij83 heel jammer dat het niet gelukt is. @Gliss heb je wel nog getest? Wachten op menstruatie is dan zo frustrerend en duurt dan extra lang. Wij hebben gisteren Liv gecremeerd. We mochten maar met z'n tweeën zijn. Dit vond ik eigenlijk ook wel heel fijn. We konden echt even samen onze emoties kwijt en hoefde niet ook nog te dealen met het verdriet van andere. Ik ben erg geneigd om mijn eigen verdriet dan opzij te zetten om andere troost te bieden. Het was heel moeilijk om haar achter te laten. We hebben nog zo lekker met haar geknuffeld de dagen ervoor. Vandaag hebben we haar kunnen ophalen en hebben we haar in een mooi urntje thuis. Lichamelijk gaat het een stuk beter. Bijna geen bloedverlies en stuwing meer. Emotioneel gezien had ik nooot verwacht dat de bevalling dit met mij zou doen. Hele zwangerschap was ik onzeker; "kan ik het wel? Ben ik er wel echt aan toe?" Ik had nooit zoveel met baby's. Ik wilde de tijd wel doorspoelen naar de peuter periode. Maar nu.... wow, wat verlang ik naar een baby. Echt elke cel in mijn lichaam verlangt nu naar een baby. We hopen zo erg dat het snel weer lukt. Anders gaat het zeker een obsessie worden. Zo intens graag verlang ik er nu naar. Echt bizar. @iedereen, bedankt dat jullie aan me denken/hebben gedacht ♡
Wat fijn te horen dat jullie, ondanks het heel verdrietig is, toch een mooie dag hebben kunnen helpen en Liv nu thuis is! Nogmaals veel sterkte de komende tijd en hoop dat jullie snel een vitale zwangerschap gegund is. Dikke knuffel.
Fijn dat ze weer bij jullie is. En ook fijn dat het dan met z'n 2 is geweest en dat jullie er de tijd voor hebben genomen en hebben gehad. Zelfde wens voor jullie als Kramertje, geef jezelf nog wel tijd. Veel liefs en sterkte nog gewenst ♥
@Iemand1991 dat klinkt als een mooi en bijzonder afscheid. Heel veel sterkte voor jullie ♡. Hopelijk zal het lichamelijk ook snel weer allemaal rustig worden. Neem je tijd. Niet meer getest sinds 13 dpo, menstruatie aan het afwachten idd.
@Iemand1991 klinkt inderdaad als een mooi en voor jullie passend afscheid. Fijn dat jullie haar urn nu thuis hebben. Neem de tijd voor jezelf en elkaar, heel heel veel sterkte gewenst ❤️
@Iemand1991 wat heb je dat prachtig verwoord. Ik vind het zo sterk van jullie hoe jullie ermee omgaan. Ik sluit me aan bij wat de andere dames al hebben geschreven. Dikke knuffel!
Nou deze maand is tot nu toe voor niemand de goede maand dus. Ik heb nog hoop voor @Emma1995 Hier sinds gisteren voor de 4e keer deze maand vruchtbaar slijm. Knettergek word ik van dat lijf van mij. Ik had geen testen meer en ik geloofde er ook niet meer in. Beginnen vandaag wel mijn borsten langzaam pijnlijk te worden... zul je zien dat er vandaag toch een eisprong is geweest (of die dooie follikelcyste is gesprongen). Zit nu op CD 29.. Laat nou net gisteren mijn man niet thuis zijn omdat hij opgeroepen werd om te werken savonds (vanwege die rellen overal, hij werkt bij de politie). Dus geen kans op gezelligheid in de avond. En vandaag had ie een rotdag op t werk, veeg uit de pan van zn baas, hij had zelfs geen zin vanavond. Dus wat er ook gebeurt in dat lijf hier, er komt hoe dan ook niks uit deze cyclus dat het maar snel over is. Nog een week geduld tot mijn volgende ziekenhuis afspraak.
He jemig @DangerBlonde wat ellendig zo een verwarrende signalen van je lijf! En heftige tijden voor je man, bizar al die plunderingen en belachelijke acties! Heel blij dat er goed ingegrepen wordt door mensen zoals jouw man! Hij verdient juist complimenten, geen veeg!!
oh meid, zo irritant. Het laat zich allemaal niet sturen. Mannen zijn geen robots op dat gebied helaas. Hier ook regelmatig wel gehad. Maar wie weet morgen nog een kans. heftige tijden wel voor je man. Zo te horen staat de spanning er behoorlijk op. Sterkte voor hem ook!
Dankje dames. Het zijn rare tijden idd met die rellen. Ik kan er met mijn hoofd niet bij waarom je dat zou doen. Het brengt niks... Ik denk ook dat die veeg was van een leidinggevende die ook tot over de oren in het werk zat. Iets met een druppel en een emmer die overloopt. Ben je net op de verkeerde tijd op de verkeerde plek. Hij had iets van zijn papierwerk niet goed afgemaakt van wat zn baas gevraagd had, zo spannend was het helemaal niet. Ach ja... Het is idd helaas niet te sturen bij mannen haha. Heb t wel eens geprobeerd maar dan blijft ie ook niet omhoog zeg maar ik laat het er maar even bij denk ik. Op de een of andere manier heb ik ook niet het vertrouwen in mijn lijf dat er een gezond eitje is. Als er al een eitje is, dat dat een slechte is. Geen idee waar dat gevoel vandaan komt. Misschien is het een teken dat ik het gewoon moet laten deze keer
Zoiets dacht ik al van die leidinggevende. Iedereen staat onder hoogspanning. Gelukkig lijkt het nu vanavond redelijk rustig. Maar zal wel weer wachten tot het weekend zijn dat het weer onrustig wordt. Maar hoop van niet natuurlijk. Tav mannen. Heb zelf ook wel gemerkt dat het er niet gezelliger op wordt als ik dan heel erg ga pushen. Mijn man heeft een heel veeleisende baan en daar gaat veel energie inzitten en ook niet altijd zin daardoor. Ben er inmiddels wel achter dat het niet zoveel zin heeft om dan door te drukken, werkt alleen maar averechts
Hé wat frustrerend, maar vooral die onduidelijkheid. Ik herken het gevoel je wilt gewoon weten wat er nou gebeurt daarbinnen? Ervaar je ook pijn van de cyste? Of dat niet? Ik voelde me cyste echt gewoon zitten echt een apart gevoel. Zeurend/ kloppend gevoel was het altijd. Ja mannen zijn daar echt zoo anders in. Ik ben meer van nouja niet perse zin in maar wil het toch even proberen. En m’n man is meer van geen zin is geen zin. Forceren werkt dan ook niet. Echt heel veel sterkte voor jou en zeker ook je man, bizar eigenlijk deze tijden. Ik kan er echt niet met me hoofd bij, zoveel vraagtekens. @Kramertje nee sorry! Beetje onduidelijk was ik, vumc kon ik m’n dossier altijd online inzien. Maar bij C&C zover ik weet niet. Tenzij je het echt zou opvragen.
** Lange onvervulde kinderwens ** * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - IVF 1 - tp cryo 2 * Do1981 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 1 - op naar tp cryo 8 - eerst scratching onderzoek * Betsies - 38 jaar - 1e kindje - door naar ICSI 2.2 * Wondertje2020 - 1e kindje - door naar ICSI * 2jongensmama - 3e kindje - ICSI 4 * Emma1995 - 25 - 1e kindje - IVF 1 * Asil - 38 jaar -1e kindje - IVF/ICSI 3 * Catlady - 1e kindje - ICSI 3 pauze, opzoek naar een kliniek voor onze laatste poging. * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande * Lisa280887 - 1e kindje - IVF 1 verse tp = zwanger * DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 overslaan, ronde 5 start Gonal-F feb 2021 * Kramertje - 41 jaar - 1e kindje - ICSI 6 C&C Duitsland * Kruimel14 -36 jaar- 1e kindje - IVF/ICSI 1 * Marloesmeisje - 33 jaar - 1e kindje - IUI 8 Afspraken 22 jan - Kruimel14 - telefonische consult 27 jan - Betsies - follikels tellen/meten 28 jan - Gliss - evaluatiegesprek IVF 1 26 jan - Do - consult gyn 28 jan - Wondertje bloedafname start Menopur 30 jan - 2jongensmama - start Triptofem (Decapeptyl) 31 jan/1 feb - Kruimel14 - Start IVF 1 01 feb - Asil - IVF /ICSI 3 gesprek 03 feb - DangerBlonde - start provera/uitgangsecho 03 feb - Marloesmeisje - intake IVF 04 feb - Do - onderzoek NK/Plasma cellen & receptivity test 04 feb - Wondertje follikelmeting 18 feb - Gliss - intake second opinion C&C eind feb - 2jongensmama - punctie 4 Testdatum 27-01-2021 - Gliss 31-01-2021 - Emma1995 Zwanger Lisa280887 LindsySimons
We moeten die mannen ook af en toe rust gunnen he als ik een zware dag heb gehad dan heb ik ook geen zin meer haha, ik snap dat wel. En dan hoeven wij vrouwen niet eens te presteren en iets omhoog te houden. Wij mogen gewoon zeesterren als we er echt weinig zin in hebben
Ja, ik wil het idd gewoon weten. Maar heb geen controles deze ronde dus dat is pech voor mij. Ik voelde idd de hele tijd ook wat zeuren in die eierstok. Heb het gevoel dat dat nu wel weg is, dus ik hoop dat het nu klaar is daarmee. Nog een weekje geduld..