Hier een update, vanmorgen op 16 dpo / testdatum ongesteld geworden. Omdat ik het zolang voelde aankomen eigenlijk vooral opgelucht en blij verder te kunnen. Vaak neemt de buikpijn nu snel af. Ook contact gehad bij Nij Geertgen, ben gestart met estradiol (zelfde als progynova) en heb 5 feb eerste meting baarmoederslijmvlies voor 1e keer kunstmatige cyclus tp. En morgen evaluatiegesprek over hoe verder als laatste tp niet lukt.
** Lange onvervulde kinderwens ** * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - IVF 1 -op naar laatste / 3e cryo tp * Do1981 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 1 - op naar tp cryo 8 - eerst scratching onderzoek * Betsies - 38 jaar - 1e kindje - door naar ICSI 2.2 * Wondertje2020 - 1e kindje - door naar ICSI * 2jongensmama - 3e kindje - ICSI 4 * Emma1995 - 25 - 1e kindje - IVF 1 * Asil - 38 jaar -1e kindje - IVF/ICSI 3 * Catlady - 1e kindje - ICSI 3 pauze, opzoek naar een kliniek voor onze laatste poging. * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande * Lisa280887 - 1e kindje - IVF 1 verse tp = zwanger * DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 overslaan, ronde 5 start Gonal-F feb 2021 * Kramertje - 41 jaar - 1e kindje - ICSI 6 C&C Duitsland * Kruimel14 -36 jaar- 1e kindje - IVF/ICSI 1 * Marloesmeisje - 33 jaar - 1e kindje - IUI 8 Afspraken 22 jan - Kruimel14 - telefonische consult 27 jan - Betsies - follikels tellen/meten 28 jan - Gliss - evaluatiegesprek IVF 1 26 jan - Do - consult gyn 28 jan - Wondertje bloedafname start Menopur 30 jan - 2jongensmama - start Triptofem (Decapeptyl) 31 jan/1 feb - Kruimel14 - Start IVF 1 01 feb - Asil - IVF /ICSI 3 gesprek 03 feb - DangerBlonde - start provera/uitgangsecho 03 feb - Marloesmeisje - intake IVF 04 feb - Do - onderzoek NK/Plasma cellen & receptivity test 04 feb - Wondertje follikelmeting 05 feb - Gliss - echo meting bms 18 feb - Gliss - intake second opinion C&C eind feb - 2jongensmama - punctie 4 Testdatum 31-01-2021 - Emma1995 Zwanger Lisa280887 LindsySimons
Heel spannend weer @Gliss zo achteraf vond ik kunstmatig eigenlijk wel fijn. Ik weet niet beter, maar ik vond het niet vervelend ofzo. Dus hoop dat jij het ook niet als vervelend ervaart. Alleen eerste paar dagen bijwerkingen, maar die verdwenen met de zon na een aantal dagen. @Leraje heel eerlijk. Ik voel niets bijzonder. Heb af en toe steekjes gevoeld en me darmen die rommelde. Maar het was niet dat ik dacht hey dit is anders dan anders. Heb gevoelige borsten, maar had ik al voor de tp en af en toe wat hoofdpijn.
Vandaag gesprek gehad. We gaan een gel echo doen in eerste instantie. Lastige is dat, dat niet icm die scratching kan, dus nog extra cyclus wachten. Dan heb ik ook de uitslag wel binnen van de scratching. Dus nog een maand wachten. verder is er nog 1 ding in bloed dat kan worden onderzocht. Anti stoffen van de schildklier. krijg alvast recept voor kunstmatige cyclus toegestuurd en dan kan ik met internist al overleggen hoe bloedverdunners daarop moeten worden aangepast (moet dan hogere dosis). Dus dat loopt ook. Verder nog een keer lans gebroken voor 2 embryo’s terugplaatsen. Gaat nog een keer besproken worden. Hoor ik maandag. Denk niet dat, dat gaat gebeuren. Chromosoom onderzoek gaat niet gedaan worden, want geen aanleiding in familie, dus dan wordt niet meer vergoed door verzekeraar. Vind ik wel raar eigenljjk. Collega kreeg het gewoon na 2 miskramen. Maar ga ik niet verder achteraan, want het gaat me toch niet zoveel opleveren die info (want wat kun je daarmee dan). ben wel tevreden. Als uit die gel echo iets komt of onduidelijk is wordt als vervolg een hysteroscopie gedaan.
We hebben het trouwens ook nog gehad over mijn toch redelijk abnormaal hoog amh. Vond de arts toch ook wel erg hoog. Kan mogelijk wijzen op pcos in het verleden, maar toch ook niet helemaal, want heb niet alle indicaties. Maar ben van 14 tot 33 ook aan de pil geweest, dus valt ook niet helemaal te zeggen hoe het toen was
Klinkt als een heel constructief gesprek @Do1981 Dat heeft in ieder geval wel echt wat punten opgeleverd die nu onderzocht gaat worden, Mag ik vragen wat jouw AMH waarde is? Mijn waarde was inderdaad ook hoog. En ik heb inderdaad ook die schildklier antistoffen. zijn je schildklierwaarden zelf wel OK?
Spannend! Het zegt natuurlijk ook allemaal niks. Bij de een waren er opvallende symptomen, bij de ander alles hetzelfde als altijd. En ik hoor vaak dat het nog per zwangerschap verschilde ook. Succes met afwachten! Ik duim heel hard.
Dit idd, klinkt alsof er in ieder geval veel besproken is en er ook echt weer stappen genomen gaan worden. Dat is wel fijn. Maar wel vervelend dat je nog weer een extra maand moet wachten @Do1981
ja, dat vooral, maar zo loopt het nu dan even. Zit net in een nieuw project op werk (dan is rust ook wel even fijn) en moet toch wachten op uitslag scratching. @blij83 ja, die zijn altijd prima die waarden (tsh toch?) daarom ook nooit aanleiding geweest om antistoffen te onderzoeken . Tsh Was op cyclus dag 3 vorig jaar 1.2 mIU/l amh was met 38 jaar 4,3
Ik was zo dom om toch weer te testen vanmiddag (11 dpo of misschien 10, ik temp niet meer). Nu dacht ik een extreem vaag tuurlijntje te zien, maar ik krijg het níet op de foto. Heeft een half uurtje gelegen en is iets donkerder, maar nog steeds zal een weldenkend mens er niks van kunnen maken (en mijn camera ook niet). Zou er anders niets van denken, maar deze tests heb ik tot nu toe nog nooit anders dan witter dan wit gezien, dus het voelt tóch een beetje spannend. Maar het is natuurlijk véél te licht voor 11 dpo. Plus kans van 0,0001 oid. Dus zal wel gewoon niet zo'n goeie test zijn en ik zie de indent.
Ik weet het niet meer, een of andere dipstick die ik bij bol.com in bulk heb gekocht voor we wisten dat het tóch niks ging worden :') Dus tot deze maand heb ik ze eigenlijk niet meer gebruikt. En nu is het ook onzinnig maar pffff. Ik weet niet wat ik heb deze maand. Misschien de vage hoop van 'wie weet zijn wij die mensen bij wie het lukt net voor we het traject ingaan'.
Hahah nou mijn buik voelt nu lekker kramperig dus ik verwacht morgen ongesteld te worden. Of vannacht ofzo, lekker bloedbad in bed.
Dn is het een opluchting dat de menstruatie er is en je weet verder kunt. Spannende tijden voor @Gliss en @Wondertje!! @Do1981 dat klinkt als een heel goed gesprek! Wat houdt een gel echo is? Kunnen ze dan ook meer zien? @Leraje ik hoop gewoon ook mee op jullie liefdesbaby!! Zou toch geweldig zijn!! Hier is de follikeltelling geweest en er zijn 8 follikels geteld van ongeveer gelijke grote! Ik ben echt heel blij en opgelucht. Gelijk de orgalutran gestart en zaterdag opnieuw een controle.