Woooh meiden, gaat lekker hier! Op naar de volgende 4800 @Kramertje ben mega benieuwd wat het bij ons gaat brengen. Duim ik in de tussentijd voor jou voor de 8e! Spannend!! En wauw @Leraje wat fijn dat jullie er uit zijn, het maakt niet uit welke richting je kiest, Mar richting bepaald hebben vind ik zo een ruimte geven in je hoofd. Lekker op jullie tempo en dromen maar! Wat leuk om hier alle opgewekte berichtjes van hoop te lezen door winkelmandjes vol te steken en over namen en andere baby dingen te dromen! Voor mij is draagbalken googelen echt een guilty pleasure! Ik zou zo graag willen dragen! Namen vinden wij wel ingewikkeld, onze smaak ligt in alles zo dicht bij elkaar maar qua namen wordt dit nog wel een dingetje! We hebben dus ieder ons eigen favorietenlijstje Wel mooi dat een naam betekenis krijgt door vernoeming bijvoorbeeld! Babykleertjes heb ik nog niet gekocht. Ik maak heel veel kleertjes voor vriendinnen, liefst broekjes, dus ik heb wel al een lapje stof liggen wat ik echt te cute vond om niet te kopen. San nog die vaccinatie, ik werk net als @blij83 in de zorg met dagelijks cliëntcontact, ik ben er wel een beetje bang voor om het te krijgen maar die vaccinatie met alle onduidelijkheid omtrent zwangerschap vind ik ook wel echt spannend...normaal gezien zou ik de vaccinatie gelijk halen hoor, maar nu toch nog even verdiepen tot het zo ver is!
draagbalken, hihi. Waarschijnlijk bedoel je ‘draagzak’ de auto correct maakt er inderdaad draagbalken van, haha
Draagbalken? @Kramertje we lezen zoveel ook van jou mee, leuk en interessant! Wil je anders ook niet op de lijst? Is geen schrijf/leesverplichting verder hoor
Ik wil m ook graag! Ik vind dit erg positief nieuws!. Anders dan kom ik maar extra onder controle. Ik heb begrepen dat ik momenteel maximaal voor 6 maanden antistoffen heb als je het hebt doorgemaakt. Volgens mij kan ik eerst om een bloedafname vragen, kunnen ze checken of ik nog antistoffen heb.
zo herkenbaar! Ook van die naam, ik wilde al heel lang de naam Mila (6 jaar terug al) maar mijn neef en een vriendin hebben nu al een Mila. Boos dat ik was toen ik het Geboorte kaartje zag! Dat is mijn naam!! Haha
** Lange onvervulde kinderwens ** * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - IVF 1 - op naar tp cryo 2 * Do1981 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 1 - tp cryo 7 * Betsies - 38 jaar - 1e kindje - door naar ICSI 2.2 * Wondertje2020 - 1e kindje - IVF 2 * 2jongensmama - 3e kindje - ICSI 3 * Emma1995 - start ivf in Duitsland * Asil - 38 jaar -1e kindje - IVF/ICSI 3 * Catlady - 1e kindje - ICSI 3 pauze, opzoek naar een kliniek voor onze laatste poging. * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande * Lisa280887 - 1e kindje - IVF 1 verse tp = zwanger * DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 overslaan, ronde 5 start Gonal-F feb 2021 * Kramertje - 41 jaar - 1e kindje - ICSI 6 C&C Duitsland Afspraken 08 jan - Gliss - tel consult prednisolon bij tp? 08 jan - Wonder - startgesprek punctie 3 08 jan - Kramertje - 1e follikelmeting 12 jan - Wonder - follikelmeting tp cryo 10 Half jan - Gliss - tp cryo 2 01 Feb - Asil - IVF /ICSI 3 gesprek Begin feb - DangerBlonde - provera/uitgangsecho/start Gonal-F? 25 mrt - Gliss - intake second opinion C&C Testdatum 08-01-2021 - 2jongensmama 16-01-2021 - Do 22-01-2021 - Betsies (na menopur cyclus) Zwanger Lisa280887
Welnee en we zijn allemaal hartstikke begaan met je. En ach Nieuw jaar dus doe eens gek , door jezelf ook op deze lijst te zetten Ik ben ook een oudje he 8jaar bezig, 13 IUI ik bedoel hoe vastberaden kunnen we zijn. Bedoel ik lief en met een knipoog uiteraard.
Hahaha ach ja en leeftijd is ook maar een getal. Vandaag een gesprek met een collega (met wie ik al 9 jaar samenwerk) en die dacht dat ik pas 34 was... We zijn vastberaden en weet je... het gaat ons allemaal ook gewoon lukken en wel in 2021.. Het is nu onze tijd!!
Ik ben voor! Hier ook een oudje volgens de regels... 36 We hadden wat vertraging met uberhaupt beginnen en dan nu natuurlijk vertraging doordat het niet lukte... en dan zelf ook nog eens heel lang nadenken voor we stappen ondernemen... maar tja. Het voordeel is dat bij mij het met de voorraad nog heel goed schijnt te zitten (volgens de echo), dus daar put ik maar vertrouwen uit dat ik nog wat tijd heb Wbt vaccinatie, ik wilde die meteen gaan nemen zodra het kon, maar nu twijfel ik toch een beetje. Hoeft qua werk niet, dus misschien toch afwachten.
Ik ook hoor 38,5 hahaha. En het komt gerust goed met ons.. en dat tobben herken ik wel, was 31 toen wij ervoor wilde gaan maar al snel beland in de wondere wereld van de MMM terwijl, achteraf, ik er eigenlijk nog niet klaar voor was. Was meer de sociale druk die ik voelde. Nu ben ik er 1000% klaar voor daarom voelt het ook als poging 1
Hier hetzelfde. Man en ik kregen een relatie toen ik 36 was. Klein jaar later direct MMM in omdat hij al een zoon via ICSI had (we hoefde dus gelukkig niet eerder nog een jaar zelf te proberen). Maar ja... 4 jaar verder en 4 miskramen verder en de 4 aan het begin van de leeftijd.... Maar geloof van ons en de artsen is er en ook nog een goed AMH (1,89), dus het moet gewoon gaan lukken
Hihi, draagbalken.. Jaaa @Kramertje je hoort erbijjjjjj! En wat is oud.. ken er genoeg die eind in de 30 zijn die nog kindjes willen. En begin 40 is ook niks mis mee. Vooral niet als je al zoveel jaren bezig bent. Namen: ik ben van de Amerikaanse namen. Tot nu toe in mijn omgeving ook nog niet dezelfde namen gehad gelukkig. Phoebe en Ivy stonden hoog op mijn lijstje vorige keer. Mijn dochter heet Hailey. Voor een jongen vond ik Jace of Vince wel leuk. Maar mijn man vind t niet zo. Dex, ook leuk, maar meeeeega veel jongetjes hier in de buurt heten al zo. Hij vond Dean erg leuk. Daar moet ik nog eens over nadenken. Een jongetje van een woonwagenkampmama heette zo waar ik in het verleden eens ben geweest en ik moest altijd daar aan denken haha niet leuk
Wat een leuke namen zie ik voorbij komen. Wij hebben ook al een lijstje, al best een hele tijd eigenlijk. Jongens namen lastig, we hebben Jaxx op ons lijstje staan... krijgt mijn beste vriendin een nieuwe relatie en haar vriend heeft een zoontje van 2... je raad het al hij heet.. Juist Jax (oké met 1 X wij wilde 2 X-en)... dus eigenlijk valt de naam een beetje af nu. Luxx staat nog wel op onze lijst en Damon. Meisje staat met stip op 1: Nyssa (uitspraak Nissa)! Elena en Noélla staan er ook op.
Och leeftijd is maar een nummer (zei ze moedig terwijl 39 worden nu best heftig voelt) maar 4 is toevallig wel een heel goed getal! Dus maak je niet druk, wij kunnen dit!! Ik was net 34 en een klein jaar samen toen ik stopte met de pil. Maar al die lange jaren mogen de pret niet drukken, dit wordt ons jaar, 2021 is voor ons dames!! Tsjakka super leuk trouwens de namen!! Hier is wat we dan samen bedenken vrij kort en juist heel Nederlands Pelle en Kiki eindigen gezamenlijk het hoogst. (Ik vind Nele, Kaat Mara ook leuk voor een meisje maar de man gaat meer voor twee of drielettergrepige meisjesnamen)
Oeh Nyssa vind ik mooi! Nissa ook trouwens. Helena staat er bij mij op (ik vind die H vaak mooi, en ik vind dat er zoveel leuke bijnamen van te maken zijn). Veel leuke namen! Ik heb een groot zwak voor geschiedenis, vooral oude geschiedenis, en mythologie, dus je kan al raden dat ik daar veel namen uit mooi vind. Ik vind het leuk als het ook een vorm van geschiedenis/mythologie is waar we een band mee hebben, dus Keltisch, Germaans, Grieks, Latijn, en bijbels. Meisjesnamen lopen bij mij van Heloïse tot Brecht tot Maelys haha, heel uiteenlopend. Ik heb het gevoel dat namen als Marijn, Floor, Sophie beter bij mij passen qua wat korter, stoerder, goede klanken, en ik kan me daar echt een kindje van mij bij voorstellen. Maar namen als Felicia (afkorting Fay ) of Linnea vind ik eigenlijk mooier/bijzonderder, ze voelen alleen minder 'eigen'. Dus ben benieuwd wat dat uiteindelijk zou worden. Jongens vind ik lastiger; ik vind het leuk als ze klassiek zijn, maar veel klassieke jongensnamen vind ik wat suf klinken. Sowieso is de balans daar moeilijker qua stoer/klassiek/mooie klank. Ik vind een naam als Jaxx stoer, maar eigenlijk te kort naar mijn zin. Maar een naam als Iskander (die ik wel mooi vind), vind ik dan al snel weer aan de lange kant. Dus er blijft weinig over! Ik vind namen als Hidde en Imme leuk, maar die vindt mijn man te Nederlands. Internationale familie namelijk. Dus dat valt af (daarom valt Marijn ook af). Jonas of David of Thomas vind ik mooi klinken, maar weer erg veel voorkomend. Dus superlastig! Ook lastig want ik denk niet dat meer dan één kindje uberhaupt gaat lukken, dus maar één optie om te kiezen...
Oeh, Kaat vind ik ook heel leuk! En Nele ook, en Mare (nog net wat leuker dan Mara, ik hou van de schwa aan het einde). Alleen al die te Nederlandse namen vallen hier helaas af vanwege internationale familie
Prachtige namen ook Jaxx is ook super stoer en had nog niet gereageerd maar Marijn is ook zeker mooi! Oh en had nog niet verder gelezen dus nog en kleine aanpassing. Betsies ook prachtige namen. Ik houd ook van de mythologie of oude britse, Schotse, Finse namen maar die krijg ik er echt niet door. Voor een meisje zit ik nu op dit lijstje, heb ineens ook wat met A namen. Anne-Saar Raelle Stella Maeve Aurora Amara Aurelia Amaury Maar een zusje van een heel vroeger vriendinnetje heet Jildau, en dat vind ik ook nog steeds zo mooi. Jongen heb ik echt geen andere naam voor dan wat wij al bedacht hebben. Al vond ik Frencky ook altijd erg leuk ouder Frenck. Maar dit alles krijg ik er echt niet doorheen behalve de naam die wij al bedacht hebben voor een meisje.