Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop (deel 2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 2 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma1995

Emma1995 Fanatiek lid

17 nov 2018
    1.188
    796
    113
    Whaahahahahabahaha meiden, ik ga echt helemaal stuk om jullie @Betsies @Asil

zometeen ook maar gewoon weer lekker Netflix haha en een pizza in the oven :roflmao:

Betsies vindt dit leuk.
  2. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113

Oh echt super mooie testen whoeeeehoeeeeeeee! Jippiejajeee!
    Nou rustig aan doen meid, en lekker doorbroeden!

Emma1995 vindt dit leuk.
  3. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Oh bij mij zeiden ze dat vroeger een verse slechtere kansen had en tegenwoordig redelijk gelijk, al was mijn arts ook voorstander van meteen alles invriezen en pas later terug plaatsen.

Ik twijfel nog steeds of ik uberhaupt een verse tp wil. 3 uit 3 mislukt. Terwijl dat altijd mooie kwaliteit cryo's waren.

4. Iemand1991

Iemand1991 Bekend lid

25 apr 2019
    911
    991
    93
    Vrouw
    @Emma1995 yeeeeey Emma! Wat een mooie testen! Wat fijn dat het gelukt is met je eerst terugplaatsing. Ik had hetzelfde hoor. Had de test op mn nachtkastje gelegd en zag toen dat hij positief was. Mijn man sliep nog, die heb ik rustig wakker gemaakt met "uuuhmm.. kijk is." :roflmao:

Ik ben ondertussen het HCG eruit aan het testen. Baal echt dat de action niet open is.

Emma1995 vindt dit leuk.
  5. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met je/jullie? Hebben ze nog aangegeven hoe lang dat kan duren?

6. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Oooh meid gefeliciteerd! Ik zag je testen net ook, echt heel mooi❤️ Zelfs al een 2-3 op de cb!
    Ik duim zo hard dat het goed blijft gaan❤️ Die onzekerheid is heel herkenbaar! Hier is het nog steeds aanwezig... Probeer het per dag te nemen en per moment. Deze mijlpaal hebben jullie iig bereikt!

Emma1995 vindt dit leuk.
  7. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    De kliniek vertelde ons toen (we twijfelden of we de verse tp moesten laten doorgaan vanwege de nabloeding van de punctie) dat de technieken om te ontdooien en alles tegenwoordig zodanig goed zijn, dat er weinig verschil meer is tussen vers en cryo. Maar dat zal per ziekenhuis misschien ook verschillen in hoe ver ze zijn.

Wondertje2020 vindt dit leuk.
  8. Iemand1991

Iemand1991 Bekend lid

25 apr 2019
    911
    991
    93
    Vrouw
    Wij zijn nu met volle positieve energie aan de toekomst aan het denken. Ons verlangen is groter dan ooit. Zo vond ik mijn man gisteren in de garage een fitnessapparaat van ruim €500 in elkaar aan het zetten, omdat hij had gelezen dat krachttraining goed voor het zaad is :roflmao:. De hele dag door word ik eraan herinnert niet meer zwanger te zijn. Dat is een vreselijk verdrietig gevoel. Dus daarom proberen we ons te focussen op opnieuw zwanger worden.

Ik heb nu de gevoelige sesitest, die is nog licht positief. Ze hebben niet gezegd hoe lang dat zou duren. Maar zolang dat positief is, zal ik mijn eisprong moeilijk kunnen vinden. We mochten overigens wel meteen weer proberen en hoeven menstruatie niet af te wachten. Maar dan moet ik dus wel mn ovulatie vinden en dan helemaal geen bloedverlies meer hebben (heb vanaf de bevalling bruin slijm)

9. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PROFICIAT!!!!!!! :D:D:D:D:D En een dikke vette knaller meteen, niet eens een tuurstreep, dit is gewoon goed!!!! Super leuk Emma ik ben zo blij voor je!!! :D
    En je gevoel is herkenbaar en normaal, het wordt minder straks naarmate je verder gaat ;) een paar goede echo’s en straks de trappelende voetjes, dan voelt het al veel beter :D

Emma1995 en Betsies vinden dit leuk.
  10. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ik volg jullie nog hier maar ben een beetje op de achtergrond, heb nog steeds weinig te melden. Heb sinds een paar dagen veel steken in m’n onderbuik, ik hoop dat ik snel ongesteld word. Denk dat het zeker nog een week duurt. Kan onmogelijk een innesteling zijn, hebben niks gedaan rond een vermoedelijke eisprong. Omdat ik ook niet wist of er een was. Sinds die dag wel de typische progesteron klachten. Wachten wachten wachten...

11. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Mooie gedachten, vooruit kijken. En een beetje afleiding ook voor je man om te gaan sporten. Lijkt mij heel moeilijk die confrontatie steeds te hebben, maar snap het verlangen zeker wel.

12. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.136
    3.212
    113
    Vrouw
    Geweldig, van harte gefeliciteerd!

Emma1995 vindt dit leuk.
  13. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Zo meiden, bij mij kicken de medicijnen even in pff. Heb natuurlijk 2 rondes tp volledig natuurlijke cyclus achter de rug.
    Nu estradiol, maar in combi met thyrax, prednison, aspirine, vitaminen best een hoop pillen.
    Voel me niet heel fit met zere borsten, opgeblazen buik, moe en hoofpijn. Echt weer even wennen en dan straks ook nog die utrogestan erbij. Dat wordt feest haha.
    Je moet er wat voor over hebben laten we maar zeggen ;)

14. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.276
    5.872
    113
    Vrouw
    Slik je de aspirine en prednison nu al dan...?

De estradiol is sowieso rommel (vind ik). Ik was er enorm moe van, misselijk en dagelijks hoofdpijn.

15. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ja aspirine weer begonnen nu menstruatie voorbij is, schijnt bij te kunnen dragen aan opbouw bms. Is bij mij altijd heel dun dus dacht begin maar weer. Prednison heb ik gewoon doorgeslikt. Stop ik mee als deze tp mislukt. Volgende keer denk handiger om te stoppen en pas weer bij ovulatie te gebruiken?

Hm estradiol herkenbaar dus helaas. Wat een troep bleh!

16. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.276
    5.872
    113
    Vrouw
    Dat van de aspirine en opbouw bms wist ik niet. Als dat zo is moet ik dat ook eens eerder gaan slikken dan.

Prednison moet je echt niet te lang slikken. Deze mag je 2 weken (14 dagen) slikken en dan stoppen maar als je ze langer slikt moet je het afbouwen. Dan mag je er niet meer zomaar mee stoppen. Tenminste dit is wat mij in Gent en
    Duitsland is aangegeven.

In Gent en ook bij C&C is het protocol met prednison starten dag na punctie en bij een cryo tp dag na Pregnyl/Ovitrelle in natuurlijke cyclus en vanaf de dag dat Utrogestan/Duphaston erbij komt in gestimuleerde cyclus.

17. Emma1995

Emma1995 Fanatiek lid

17 nov 2018
    1.188
    796
    113
    Dankjewel ❤️@Lisa280887. Ik denk dat ik het inderdaad maar per dag moet nemen. Want bij elk steekje zit ik nu echt van oh jeej... Alsof ik zit te wachten van zie je wel nu gaat het fout. Ik merk dat meerdere vrouwen die net uit een vruchtbaarheidstraject of met vruchtbaarheidsspronlemen dit gevoel herkennen. M’n man heeft hier veel minder last van. We nemen het maar met de dag! Hoe is het met jou?

@Iemand1991 Dankjewel❤️ Ja ik baalde ook dat de action dicht is. Als je echt ze testen heel graag zou willen. Zou je wel via action Duitsland een online bestelling kunnen plaatsen en het ophalen bij een action in Duitsland. Ik weet niet waar je woont maar als je dicht bij de Duitse grens woont is dit zeker wel een optie!

dankjewel meiden @Kruimel14 @DangerBlonde ❤️

18. Iemand1991

Iemand1991 Bekend lid

25 apr 2019
    911
    991
    93
    Vrouw
    Mwah, kop van Noord-Holland, dus dat wordt hem niet :D. Maar bedankt voor de tip!

Emma1995 vindt dit leuk.
  19. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ah tx voor de info! Dat is het nadeel van de gyn die het niet wilde voorschrijven maar geen bezwaar had. Internist dus ook geen bezwaar (ivm schildklier) wel voorgeschreven, maar die liet het schema weer aan de gyn over.
    Had iets meer moeten doorvragen.
    Maar ga het iig na deze ronde met de prednisolon dan anders doen. Gelukkig heb ik daar geen last van verder

20. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Kom ik ook vandaan ;) nu Rotterdam maar kom van oorsprong uit Den Helder.

Deel Deze Pagina