Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop (deel 2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 2 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ik (puur biologisch sap) en ik vond het niet lekker en het heeft ook niet geholpen :roflmao:

Asil vindt dit leuk.
  2. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.277
    5.872
    113
    Vrouw
    Ik heb het meerdere keren gedronken. Aantal keer wel zwanger, aantal keer niet. Ik denk dat het puur toeval geweest is. Granaatappelsap kan een innesteling "mogelijk" bevorderen, het is niet iets wat bewezen is en is ook geen exacte wetenschap. Let wel als je het gaat drinken dat je 100% granaatappalsap neemt (bijvoorbeeld Healthy people is niet goed, dit is gewoon vruchtensap boordevol suikers), het gaat hem namelijk om de anti-oxidanten in de granaatappelsap. Dit zorgt voor een betere doorbloeding waardoor het "mogelijk" een innesteling kan bevorderen. Zelfde dus als bijvoorbeeld aspirine (ook voor een betere doorbloeding).

Betsies en Asil vinden dit leuk.
  3. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    @Gliss jeej! Fijn dat hij gepland is! Nu aftellen naar start utro!

@Asil heb het wel gedronken, nooit zwanger, en was zo ontzettend goor. Ging echt over mijn nek.

@Emma1995 hopelijk voel je je goed!

@Kruimel14 fijn dat het er goed uit zag. Hopelijk wordt het snel beter en hoef je geen antibiotica nu.

@Wondertje2020 veel drinken he!

Emma1995, Splitijsje en Asil vinden dit leuk.
  4. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Dacht aan puur sap van POM en ik kan alles atten (achteroverslaan en huig open hahaha).
    Zat of aan de sap te denken of innestelings thee.
    Ondanks dat we toch eerder aan de beurt zijn toch de Ortica besteld en gaan slikken samen met de Ubiquinol. We zullen het allemaal weer gaan mee maken :)

Betsies vindt dit leuk.
  5. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Ja :) Dat ben ik :oops:

Die fles is nog vol, niet te hachelen dat spul :roflmao:
    Vorige rondes geprobeerd m, geen succes, nu mag ik zonder!

DangerBlonde, Do1981 en 2jongensmama vinden dit leuk.
  6. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Hahaha en girl, you have skilzzzzz

Betsies vindt dit leuk.
  7. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.277
    5.872
    113
    Vrouw
    Ik drink die van Schulp. Ik vindt het erg lekker en drink (bijna) iedere dag wel een glaasje. Dus niet voor de kinderwens maar gewoon omdat ik het lekker vindt.... hahaha... maar lees dat veel dames het vies vinden...

Innestelingsthee geloof ik niet in en daarbij vind ik het belachelijk duur. Als het zou werken zou iedere arts ons wel aan de thee zetten lijkt me. Ik ben te nuchter voor dit soort zaken. Dit bestond vroeger ook niet en toen werd ook iedereen gewoon zwanger.

8. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Niet helemaal mee eens, geneeskrachtige werking van thee gaat ver terug. Ik heb een workshop gevolgt met betrekking tot de geneeskracht van "verse thee" en je wilt niet weten welk kruid waar goed voor is.
    Wondermiddel vast niet, kan het bijdragen, ben ik wel van overtuigd.
    Vrouwenmantel werd in de oudheid voor geschreven als je ongewenst zwanger was om een miskraam op te wekken.
    Frambozenblad thee zou de spieren ontspannen in de baarmoeder.
    Net als dat Verse of gedroogde Kamile, valeriaan, lavendel rustig maakt.
    Sint jans kruid tegen depressie en ontstekingswerend is. Enz.

Maar 18 euro is zeker duur voor een thee, daar ben ik het wel mee eens.

Betsies vindt dit leuk.
  9. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    super tof getekend!

Betsies vindt dit leuk.
  10. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.277
    5.872
    113
    Vrouw
    Dat geloof ik allemaal best en zal ook best zo zijn, maar ik geloof niet in thee die innesteling bevordert. En persoonlijk voel ik me niet rustiger worden als ik kamille thee drink of valeriaan slik. Maar dat is wat ik zeg, komt ook misschien omdat ik daar te nuchter voor ben en het allemaal niet zo geloof en het daardoor wellicht ook niet werkt.

Do1981 en Asil vinden dit leuk.
  11. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ja maandag beginnen (dag 0 / 'ovulatie')!

Ergens wel gek hoor, dat we deze ronde niet ook een natuurlijke kans hebben (want geen ei), dat is behalve bij punctie niet gebeurd sinds april 2018 maar misschien pakt het goed uit :)

Verder voel ik me weer prima! Schrik er alleen een beetje van hoeveel medicatie ik gebruik.. grote lade in de badkamer is helemaal vol met medicijndoosjes (25+) en slik elke ochtend 12 pillen en daar komt er maandag nog 1 bij (2× per dag) pfff niet echt iets wat je verwacht bij een 'gezonde' jonge vrouw die bijna voltijd werkt, sport en doet..

12. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Wauw @Gliss 12 is een handje vol! Maar mantra 1: allemaal voor het goede doel!
    Hopelijk heb je straks geen bijwerkingen meer, zo fijn dat je meting zo goed was en de tp gepland staat! Geeft toch een feestelijk vooruitzicht :)

Gliss vindt dit leuk.
  13. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Zeker, ben er echt blij mee! En ook fijn op zaterdag, scheelt weer met werk :)

Hoe is het bij jou?

Betsies vindt dit leuk.
  14. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    @Gliss hoe wordt nu de timing bepaald dan? Is dat alleen op basis van planning?

@Betsies te cool. Heel knap dat je dat kunt

granaatappelsap hebben ze volgens mij ook van zonnatura. Heb het ook nooit gehad. Wel nog flesje in huis staan (per ongeluk besteld ipv cranberry). Maar eens opmaken.
    Granaatappelpitjes at ik een periode iedere ochtend. Niets geholpen :roflmao:

Betsies vindt dit leuk.
  15. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Gliss joehoee dat is een mooie dikte voor jou!! Ik zou je zo graag wat van mij willen geven elke maand, het mijne is dik op de grens tot te dik...

@Kruimel14 wat fijn dat je wat hebt gekregen van de huisarts! Hopelijk geneest het snel en niet teveel littekens.

@Betsies wauw mooi getekend!

@Asil wat is innestelingsthee? Wat zit daarin? Ik ben wel een enorme theeleut haha zou dat best eens willen proberen. Heb voor mijn bevalling ook framboosbladthee gedronken. Leverde me wat krampen op maar geen bevalling helaas. Die vond ik wel echt vies trouwens :roflmao:

@Emma1995 lekkerrrrrr hoe voel je je nu? Begint t al beetje werkelijk te worden?

Betsies, Splitijsje en Gliss vinden dit leuk.
  16. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Nee hoor, het baarmoeder slijmvlies moet uit 3 lagen bestaan en dik genoeg zijn. Dat was het op de echo vandaag :)

En dan 6 dagen voor tp 5-daagse blasto (op 5dpo) starten met utrogestan. Eerste dag utro is zegmaar dag 0/'ovulatie'.
    Als ik morgen zou beginnen met utro zou dat op donderdag uitkomen, maar omdat mijn bms niet zo heel dik is, was het geen probleem om het nog 1 / 2 dagen extra te laten groeien om uit te komen op mijn vrije dagen vrijdag of zaterdag.
    Zaterdag geworden.

Er is dus wel een beetje planning mogelijk, paar dagen speling, maar het gaat erom dat bms goed is voor innesteling.

2jongensmama, Betsies, Asil en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    https://mypregnancywish.com/product/innesteling-thee/

18. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    helder! Duidelijke uitleg. Dank!

Gliss vindt dit leuk.
  19. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
  20. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    @Kruimel14 misschien heb ik het even gemist in alle berichten. Hoe gaat het nu? Helpt de zalf een beetje?

@Wondertje2020 hoe gaat het nu met je? Ga je nu morgen naar België? Of vandaag al?

@DangerBlonde dat dacht ik precies hetzelfde toen ik dat zag. Maar lijkt me dat als je het geleverd krijgt dat het erop moet staan toch? Vraag me af of het überhaupt wel mag: levenswaren aanbieden zonder ingrediënten erbij te zetten.
    Strekt bij mij niet echt tot de aanbeveling, haha

DangerBlonde, Asil en Splitijsje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina