Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop (deel 2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 2 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    O.a. daarom vind ik kunstmatige cyclus ideaal. Eerste echo kan gepland op vrije dag (want ja, dag 9/10/11/12, het maakt niet super veel uit) en tp kan ook gepland op m'n vrije dag :$. In deze poging heb ik alleen vanwege de punctie niet gewerkt maar alle tp er voor en erna op m'n vrije dagen :thumup:

Hier hopelijk ma/di ongesteld. M'n lontje wordt alweer korter :|

Gliss vindt dit leuk.
  2. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Geen idee maar je kunt ook andere bestellen hoor als je innestingsthee in tikt. Ik moet hem nog bestellen.. maar twijfel dus tussen granaatappelsap en de thee.

3. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ik heb het schema al gekregen. Ik moet op dag 8 al komen voor echo omdat ze bang zijn dat mijn eigen eisprong erdoorheen komt. Dus het zal wel te plannen zijn, maar niet heel ruim.
    Hoe werkt dat bij jullie dan?

moet jij trouwens in kunstmatige cyclus meer bloedverdunners prikken @2jongensmama ? Ik moet nog even overleggen met internist, maar die heeft eerder al gezegd dat ik waarschijnlijk hogere dosis moet ivm slikken oestradiol. moet ik ook allemaal weer zelf achteraan. Gyn en bloedverdunners is als mij vroeger met docenten die het bord vol met wiskundige formules kalkten (idzv dat ik daar niets van snapte, kreeg gewoon soort van error).

4. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Ik hoef niks extra's te doen. Alleen starten met spuiten bij zwangerschap. Ik spuit clexane 40. Volgens mij heb je ook nog 80, want in een volgende zwangerschap niet ik vanaf een bepaald aantal weken dubbel spuiten (vanwege problemen in de laatste zwangerschap).

5. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Nou dat is wel heel fijn! Tegenovergestelde van de niet-op-zondag-stress ;)

Ik ga wel prima hoor, gewandeld als afleiding ben mijn telefoon ging stuk dus ook soort van afleiding (oh dr Google where are thou?)
    In mijn lijf is het nog een beetje te vroeg om iets te voelen, geduld :rolleyes:

Zal bij iedere leverancier een beetje anders zijn. Maar zolang het geen granaatappel
    is komt het goed :roflmao:

Gliss en Do1981 vinden dit leuk.
  6. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    @Wondertje2020 succes voor morgen! En hopelijk geen mega sneeuw op de terugweg!

7. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
  8. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ik ben benieuwd wat dan het advies wordt. Die bloedverdunners die ik nu heb zijn medisch niet echt noodzakelijk. De mening van de wetenschap verschilt nogal.
    Maar als ik oestradiol ga gebruiken is het wel medisch noodzakelijk om bloedverdunners te gebruiken. Niet dat ik denk dat er wat gaat gebeuren, maar vooral ter preventie (je weet het nooit). Misschien dat je dan deze hoeveelheid zou krijgen en dan is dat effectief wat ik nu toch al heb. Hoor het wel.

heb nu 1x0,3 en vorige zwangerschap 2x 0,8. Alles in between is prima voor mij

9. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    We zitten hier in een bijna leeg hotel, zo apart! Krijgen korting en volgende week gaan we hier weer naar toe.
    Ik vind het zo spannend, de follikelmeting, groeit er nu nog wat, mag ik maandag een punctie, mag ik een verse terugplaatsing?
    Volgende week sowieso punctie maar wanneer..
    Sinds de dosis is verlaagd voel ik amper meer wat in mijn buik, echt veel minder dan de vorige keren voor de punctie.. ik weet niet of dit goed is?
    Het is wel fijn want heb bijna nergens last van, dit is echt nieuw voor mij.
    Mijn buik is minder opgezet dan in de eerste dagen.. voel me ook niet meer emotioneel.. en misselijkheid is helemaal weg.. moet wel om 7:00 uur nog Orgalutran. Ga proberen nog even te slapen..

Daantjeee, Asil en Splitijsje vinden dit leuk.
  10. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
  11. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.137
    3.214
    113
    Vrouw
    succes zo!

12. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Succes zo!!

13. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Ja ben benieuwd!

Do1981 vindt dit leuk.
  14. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
  15. Emma1995

Emma1995 Fanatiek lid

17 nov 2018
    1.188
    796
    113
    @DangerBlonde @2jongensmama hier gaat het goed en ik begin ook positiever te worden en werkelijkheid te worden. Heb overal in me huis van die post-it geplakt met positieve zwangerschap quotes. Ik lees zo zo elke dag zodat er minder ruimte is voor negativiteit. Verder moet ik nog wel een tijdje elke week op en neer naar Duitsland voor de infusen. Moet er om 7:15 zijn. Rond half 3 uit huis. Breekt je wel beetje op. Misschien dat we de komende weken een hotelletje boeken. Maar we hebben het er voor over. Over 2 weken echo hij de kliniek zelf en 3 weken bij de verloskundige. Vind het allemaal erg spannend.

ik zag trouwens iets over de innestelingsthee. Ik had hem gekocht, had ook weer echt een blunder. Ik kreeg de mail dat me bestelling gereed is gemaakt. Dus dacht oh mooi kan ik hem ophalen! Maar blijkbaar is het een bedrijf aan huis. Dus ik belde aan stond die man nog in z’n ochtend jaa en wist van niks. Bleek datzelfde bedoelen klaar voor ophalen, maar dat ik nog wel een datum moest krijgen hahahah, was heel awkward. Maar kreeg het uiteindelijk wel mee

maar ik had de olie en innestelingsthee. De olie rook lekker, en gaf me een warm gevoel, maar ik kreeg ook krampen. Dat vond ik eng dus mee gestopt. En de thee vond ik veelste veel gedoe, was een soort poedertje, dus maar paar keer gebruikt. Ziet er zeg maar zo uit.

Bijgevoegde bestanden:

DangerBlonde, Asil, Betsies en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    haha, wat een verhaal. Hihi.

fijn dat je steeds meer vertrouwen krijgt

17. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Hahaha @Emma1995 wat een grappig verhaal!
    Wel bijzonder een poepertje wat gedoe is...Hmm dat maakt me toch weer iets minder enthousiast...gelukkig woon ik vast niet bij de man in badjas om de hoek! Dus zal er nog eens over denken, wel leuk om een ervaring ermee te lezen!

En goed bezig met je post-its!! Op naar de echo’s! (En sterkte met de infusen!)

Emma1995 vindt dit leuk.
  18. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Echt he, maak je ook maar weer mee hahaha. Heb je ook een foto van de ingrediënten?

Emma1995 vindt dit leuk.
  19. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Hier is de echo goed gegaan, groot gedeelte follikels boven de 17 mm maar toch nog veel kleintjes in totaal meer dan 20 follikels.
    Ik wil zo graag doorgaan met stimuleren om ook alle kleintjes mee te laten doen.
    Maar de arts is het daar niet mee eens, mag max nog 1 dag stimuleren.
    Ook hangt het hoofdzakelijk af van oestradiol en zijn ze bang dat anders de follikels springen. @Do1981 zei je daar niet iets over?
    Dus krijg vandaag telefoontje over de bloedwaarden LH , oestradiol en progesteron en wanneer de punctie wordt gepland. Progesteron was verlaagd zag ik.. weet iemand daar iets van?
    Vocht was hetzelfde gebleven heb ook geen last meer van mijn buik.
    Dus aparte situatie ik voel me prima en wil doorgaan met stimuleren maar arts wil punctie. Ik denk zelf ook dat ik verse terugplaatsing krijg omdat ik me zo goed voel. Maar de arts zei dat ik daar geen rekening mee moet houden.. wordt vervolgd..

20. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Hoe je je nu voelt zegt niet zoveel hè, echt ohss ontwikkel je in combi met hcg, dus het kan dat je na spuiten hcg kei ziek wordt en als je dan een tp hebt en je bent zwanger, lig je wel een aantal weken in het ziekenhuis.

Hoop dat je bloedwaarden goed zijn en je een verse tp mag!

En spannend wanneer de punctie wordt! Boven 17mm is hier ook tp plannen!

Succes meid!

Deel Deze Pagina