Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop (deel 2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 2 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Hier moddert het nu toch een beetje aan. Het was gisteren 1x flink roze.
    Maar verder bruinig en ook weinig. Toch nog niet de echte menstruatie denk ik. Ik wacht het vandaag nog even af hoe het verloopt. Ben wel een beetje op mijn hoede, heb deze zomer ook een menstruatie gehad waar het hier bij bleef (beetje bruin). Wil niet per ongeluk nog een ronde overslaan voor die gel echo.

@Wondertje2020 spannend vandaag. Erg onlogisch trouwens dat ze die morfine niet vooraf gaven. Ik was voordat ik die punctie kamer in reed lekker van de wereld. Kreeg alles wel mee, maar in een waas.
    Misschien dat het komt omdat je het via infuus kreeg? Ik kreeg gewoon pilletje en prik in mijn bil half uur van tevoren volgens mij. Beide zullen voor en nadelen hebben.

@2jongensmama balen van de autoruit. Gedoe altijd weer. En zeker nu.

2. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Menstruatie nu toch echt goed doorgebroken. Reken dan toch dagje langer. Dus cyclus 23 dagen.
    Ziekenhuis gebeld. Wordt vanmiddag terug gebeld voor planning van de echo.

3. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    ah fijn!

Hier nog niet. Dus zit vandaag niet meer in het IVF overleg. Hopelijk vanmiddag of morgenochtend wel doorbreken.. Dat ik in ieder geval in het overleg van morgen mee kan. We wachten (on)geduldig af.

Do1981 vindt dit leuk.
  4. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Even weer meeleesmelding! Wat een verschil met wel of niet verdovingsprikjes. Ik snap ook niet helemaal waar die voor nodig zijn als je ook iets van morfine krijgt? En soms krijg je het wel, soms niet? Wat gebeurt er dan dat het soms wel gebeurt?

@Asil: je kunt prima om 8 uur eten met je kindje hoor. Kinderen leren gewoon het ritme aan dat ze aangereikt krijgen, en als dat wat later is dan de Hollandse standaard, dan is er niets aan de hand hoor. Ik heb vrienden die hun kindje in Spanje hebben gekregen, daar wordt superlaat gegeten 's avonds (ook door de kinderen, denk tien uur 's avonds of zelfs later). Nu ze weer in NL zijn eet hun kind nog steeds mee rond 8 uur of later, niks aan de hand. Gewoon iets ander ritme dan standaard. Ik denk dat ze pas moeten gaan opletten met schooltijd - dan wordt lunchtijd natuurlijk 'verplicht' tussen 12 en 1 en dat is denk ik te lang om door te gaan tot 8 uur voor de volgende maaltijd.

Betsies, Do1981 en Asil vinden dit leuk.
  5. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Zo is dat, maar wij komen wel uit een standaard tussen 17:00 en 17:30 gezin. Zou ons kind dan rond een uur of 5 nog iets kleins laten eten. Sowieso gaan wij die tijd niet redden, tenzij ik part-time werk en elke dag eerder naar huis ga in plaats van 1 of 2 vrijw vaste dagen. Maar dat zien we allemaal wel.

Ik denk dat weer gewoon te ver door, dat alle kindjes dan thuis eten, standaard tijd. Ons kind zich dan verveeld en als ze weer naar buiten gaan na het eten (went mij nog tot de illusie dat kinderen tot een uur of 7 a 8 buiten spelen) terug naar binnen moeten om te eten. He maar eerst even zwanger worden (even hahaha).

Betsies vindt dit leuk.
  6. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    And then finally!
    upload_2021-2-9_12-58-24.jpeg

Ik mag ook weer meedoen :roflmao: en volgens mij de eerste keer dat ik ook blij met een menstruatie ben. Ook al doet t pijn :oops:
    Langzaam komt t op gang nu, even kijken of het goed doorzet en goed rood word. Dan ga ik het ziekenhuis bellen voor de uitgangsecho.

*is blij dat deze ronde eindelijk voorbij is

Splitijsje, Betsies, Do1981 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    geef mij ook wat van die rode monsters haha. Hier is het nog steeds roze. En pas bij rood bellen voor uitgangsecho en hopen op plek. (en het komt vrijdag zo niet uit.. zul je zien dat ik vrijdag kan. Altijd zo.. ).

8. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Wacht nog steeds op de resultaten van de punctie.. ik word steeds meer zenuwachtig!

9. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Snap ik!

En succes met de buikpijn dames maar fijn dat de nieuwe rondes beginnen!

Do1981 vindt dit leuk.
  10. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Hier ook een meeleesmelding!
    Klinkt een beetje gek, maar fijn voor de meiden die op de menstruatie zaten te wachten dat het gekomen is en hopelijk bij @2jongensmama dat het ook doorzet.
    Superspannend @Wondertje2020 ik vond dat wachten op het telefoontje van het lab het meest zenuwslopende van alles wat ik heb meegemaakt in het traject.
    @Asil wij eten ook altijd laat hoor, ergens tussen 19.30 en 20.30. Van huis uit aten wij 17.30. Bij mijn man thuis aten ze ook laat (ivm werk), maar daar kregen de kinderen toen ze echt nog kleiner vaak al eerder te eten (zo nodig van de oppas) en de ouders aten dan later samen. Werkte blijkbaar prima en op vrije dagen/weekend zorgden ze voor echt samen uitgebreid eten. Hij heeft er niks aan over gehouden ;)

Ik denk dat hier de utro begint te werken, mijn borsten gaan weer op standje 'aan' :confused:
    En oh meiden, tussen het werk door steeds even naar buiten. Het is zo verschrikkelijk mooi hier met een dik pak sneeuw en met de zon erop ook gewoon goed qua temperatuur. Gewoon wauw. Nu snel verder werken want dan kan ik nog een lange wandeling maken voor het donker wordt vanavond. Liefs

Betsies, 2jongensmama en Asil vinden dit leuk.
  11. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Oh wat spannend! En wat laat nog. Zenuwslopend zijn die wachtmomenten. Hopelijk ben je ondertussen al gebeld!

12. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    #1932 Do1981, 9 feb 2021
    Laatst bewerkt: 9 feb 2021
    Werd ik net gebeld door zkh. Mag donderdag komen voor echo
    Ik: maar dan ben ik toch nog ongesteld, dat is niet de bedoeling toch?
    Zij (na 5 min in de wacht te hebben gehangen): oh ja. Ik bel je straks nog weer terug

zucht, haha

edit: ben net gebeld dat ik morgen nog wel gebeld wordt voor het plannen. Het is met 2 artsen namelijk. Dus wat lastig qua planning blijkbaar.

@Wondertje2020 hoop dat je al gebeld bent. Ze houden je wel in spanning zeg

wij eten hier nu meestal rond 17.30-18.00. Soms geef ik de kleine eerder al wat groente. Of nog even een rijstwafel oid.
    Soms eet hij apart en eten we later samen.
    Heel veel later dan 18.00 moet het niet worden. Dan eet hij niks meer.

maar met speciale gelegenheden kan het prima een keer later worden. Dan houdt hij het wel tot een uur of 21-22 vol. Maar daar ondervind je de volgende dag wel een beetje de consequenties van.
    Ik verbaas me er altijd een beetje over in Italië en Spanje hoe ander ritme ze hebben. Zit je daar savonds in restaurant en kinderen nog vrolijk erbij. Haha

dat zou hier toch niet gaan omdat onze maatschappij er niet op is ingericht. Denk dat die kinderen net zo veel slaap nodig hebben, dus die slapen andere momenten weer langer. Of tussen de middag. En dat gaat hier niet, want dan moeten ze naar school. Dus je zult hier wel veroordeeld zijn tot rond 17-18 mogelijk Max 18.30 eten denk ik

13. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Ik ben gebroken in 24 uur maar 3 bevruchtingen dmv ICSI .
    Hopen dat ze nog doordelen tot blastocyste. Er is iets mis gegaan met het injecteren waardoor er 4 afvielen en van de geïnjecteerde eicellen maar 3 bevruchtingen na 24 uur.
    Krijg ik ook nog te horen dat er van die 3 nog 50% kan afvallen naar blastocyste..
    Ik weet het allemaal niet meer, dit was de laatste punctie .. I am done

14. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Oh meid. Wat een verschrikkelijk nieuws.
    Snap dat je heel verdrietig bent

Wat is er dan mis gegaan? Hebben zij iets mis gedaan?

15. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.277
    5.872
    113
    Vrouw
    Ach meid wat een enorme afvalrace zeg en zo niet hetgeen waar jullie op gehoopt hadden!
    Maar geef de moed niet op, ik had in Gent 7 eicellen waarvan er 4 geïnjecteerd konden worden voor ICSI, deze waren ook alle 4 bevrucht en op dag 5 waren er ook nog 4 mooie blasto's. Er hoeft echt niet altijd nog 50% af te vallen. Je hebt niks aan dit verhaal en het is bij iedereen anders (ik ging zelf van een poging van 100% bevructing naar 0%) dat weet ik, maar probeer toch een klein beetje hoop te houden. Dikke knuffel.

16. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Lieve meid, ben sprakeloos...

17. Iemand1991

Iemand1991 Bekend lid

25 apr 2019
    911
    991
    93
    Vrouw
    Pff, wat een k*t nieuws. Kan het niet anders noemen. We gaan hier allemaal duimen dat deze 3 allemaal gaan doordelen.

18. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.200
    1.995
    113
    Ik ben ook helemaal stil van je berichtje. Wat een verschrikkelijk telefoontje moet dat zijn geweest.Wanneer hoor je meer over de doordelingen? Ik denk aan jullie!

19. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    @Wondertje2020 had je al een berichtje gestuurd, maar ook hier: ik vind het verschrikkelijk voor je.
    Ik duim zo hard dat er niet nog meer zullen afvallen.
    Maar dat je er nu doorheen zit is volstrekt begrijpelijk.

20. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @2jongensmama haha je mag wat rode duivels hebben hoor, ik ben binnen 2 uur weer helemaal doorgelekt... :confused:

maar het heeft dus goed doorgezet, morgenvroeg uitgangsecho :D

@Do1981 lekker onhandig van het ziekenhuis :roflmao: hopelijk krijg je morgen wel snel de afspraak

@Wondertje2020 potverdomme het zit jou ook echt niet mee he... :cry: dikke knuffel. Niks is goed genoeg nu om te zeggen om het verdriet minder te maken. We denken aan je! Ik brand een kaarsje voor je dat die 3 wel goed gaan groeien. Een van die drie moet het dan toch worden!!!!

Do1981 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina