Ik ga ook de tuin in! Hokje voor mijn beestjes opknappen en schilderen. Oude bollen poten. En even gedachten vrijmaken van alles wat nog gaat komen dit jaar. Ik wens iedereen ondanks alles een mooie dag toe met wat rust in je hoofd!
Dat denk ik ook echt. Ik heb daar gisteren een stukje over gepost op de instagram waar ik mijn verhaal over L. wil delen. Ik heb ook de hele zwangerschap heeeel sterk het gevoel gehad dat dit kindje niet bij ons zou komen. Ik hoopte dat het zelfbescherming was, maar helaas. @Gliss ik was ook echt hoopvol voor jou. En dacht dat jij terughoudend was vanwege zelfbescherming. Maar helaas had je echt een rede om onzeker te zijn....
Deze had ik gisteravond niet meer gezien. Ik hoop dat je goed hebt kunnen slapen @Didi5555 Ik zag zeker een positieve test en ik sluit me aan bij de adviezen van @Kruimel14 Mega spannende tijd hoor!! @allemaal wat een mooie, eerlijke en open ervaringen worden hier gedeeld! En wat een lieve wensen voor elkaar! Ondanks dat het moeilijk en verdrietig is probeer ik ook altijd zo positief mogelijk te blijven zonder verdriet te ontkennen uiteraard. Wens jullie allemaal een fijne dag vandaag en ook ik ga lekker de tuin in
pfffff oh wat ongelofelijk oneerlijk, weet niet wat ik moet zeggen maar kan me voorstellen dat het zo oneindig voelt... veel liefs
** Lange onvervulde kinderwens ** Even voorstellen * Do1981 (39) - 2e kindje - 6x IUI, 1x IVF terugplaatsing 9 * Kruimel14 (36)- 1e kindje -5x IUI, 1x IVF, 1 verse terugplaatsing, 8 cryo's totaal. Op naar terugplaatsing 3. * Betsies (39) - 1e kindje - 6x IUI, 2x ICSI, door naar ICSI 3 *Didi5555 (29) -1e kindje -4 IUI- 1x IVF- 1 terugplaatsing * Wondertje2020 (37) - 1e kindje - 6 x IUI, 2 x IVF, 10 x tp, 1 x ICSI, door naar IVF3 * Leraje (36) - 1e kindje - evt nog onderzoek, traject in oktober van start * Asil (38) - 1e kindje - 13x IUI, 2x IVF, 1x ICSI = 1 Cryo * 7missme1987 (34) - 1e kindje - 3x IUI, 1x IVF, 1x ICSI nog 5 cryo's * Chrystal86 (35) - 2de kindje - 2x ICSI 7x tp nog * Gliss (33) - 1e kindje - IVF 2 - pauze na vmk verse tp - nog 7 cryo's * HerfstmeisjeB (28) - 1e kindje - 4e ronde letrozol 5mg Afspraken * 28 april - Wondertje2020 - consult embryoloog * 29 april - Wondertje2020 - bloedafname stolingsonderzoek * 29 april - Gliss - HCG prikken / controle?? * 7 mei - Chrystal86 - evaluatiegesprek * 14 mei - Wondertje2020 - consult gynaecoloog Testdatum * 28 april - Didi555 * 5 mei - Do1981 * 17 mei (NOD) - Wondertje2020 * 19 mei (natuurlijk) - 7missme87 Zwanger * 2jongensmama - ICSI 2 verse tp (tp 8) - 19-11-21 * Iemand1991 - IUI 2 - UD 30-12-21
Goedemorgen allemaal, Ik lees al een tijdje mee en ben zelf net gestart met een ivf-traject. Ik ben afgelopen maandag begonnen met het hormoon decapeptyl. Volgende week maandag mag ik stoppen met de pil en de derde dag van menstruatie mag ik starten met gonal-f. Wel spannend allemaal, want de doseringen zijn hoger dan tijdens m’n iui-behandelingen. Ik weet nog niet hoe het werkt om mezelf + afspraken in jullie mooie lijstje te plaatsen, dus hoop dat iemand mij dat kan uitleggen. Verder hoop ik dat we komende zomer allemaal goed nieuws hebben gehad! Laten we hopen op een wonder!
Bedankt allemaal , ik heb na 15:00 uur een afspraak met de embryoloog . Hopelijk heeft zij hetzelfde verhaal als onze behandelend arts. Ik heb zoveel vragen!
Welkom, als je het laatste lijstje gebruikt die hier bovenstaat bij HerfstmeisjeB. Druk je onder haar bericjt op reageer, haal je de [QUOTE ] boven en onder weg zodat je tekst begint met ***** Lange onvervulde... en kun je jezelf toevoegen. Er zijn ook start groepjes op het forum, waar je jezelf ook bij kunt aanmelden.
Ik ben heel benieuwd wat eruit komt @Wondertje2020 en hopelijk worden alle vragen beantwoord! @Asil tx, het gaat. Nog wel buikpijn en bloedverlies, maar iets minder dan gisteren en maandag. Ben verder vrij rustig, af en toe opeens boos en verdrietig. Verder beetje murw en onzeker over hoe nu verder. Gelukkig mag de controle donderdag doorgaan en dat is een fijne arts, dus dan kan ik e.e.a. bespreken. @Do1981 en @Didi5555 ook benieuwd met naderende testdata.
Ik snap het, heb een maand geleden hetzelfde meegemaakt. I know the feeling.. Ik heb zeker 8 dagen behoorlijk gebloed. Ben blij voor jouw dat het afneemt. Vind het oprecht gewoon K*T voor je, echt!
Welkom! Het is zeker een spannende tijd met veel onzekerheden en geduld. Hoop dat IVF voor jullie de oplossing gaat zijn!