Weet gewoon dat je niet alleen staat in je gevoel. Soms lijkt het misschien dat ik alles door een roze bril zie maar dat is meer om het vertrouwen niet te verliezen..
Oooh man even geen internet en ik mis vanalles!! Ik deel knuffels uit, knuffel voor jou en jou en jou en allemaal!! @M061987 zo sterk maar ook verdrietig voor je dus knuffels!! Ook van die knuffels voor @Kruimel14 want mega herkenbaar en Potsie wat heftig! En knuffels voor @Asil want jij kent dat ook zoooo goed en ik heb net (gefaseerd want internet weer even weg) zoooo veel gelezen dus ik vergeet lieve dames maar weet dat ik heus aan jullie allemaal denk! ❤️
Oh lieverds. Wat een krachtig geschreven en eerlijk verhalen. Als iemand een baby’tje mag krijgen, dan zouden jullie het wel zijn. Zo bizar hard verdiend! Wat is het toch oneerlijk verdeeld, niet te geloven. Alle liefs ♥
Het voelt heel gek om dit nu te delen, ik hoop niet dat ik iemand er verdrietig mee maak - ik dacht vanavond: dat het maar gewoon voorbij mag zijn (11 dpo). Getest en… positief ik kan het nog steeds niet geloven en ben ook erg op mijn hoede, er kan nog zoveel gebeuren op dit punt. Maar de wetenschap dat het kán na 3,5 jaar is al zoveel waard en zo bijzonder ♥
Lieve dames die het moeilijk hebben: ik denk aan jullie!!! @herfstmeisjeB ik had je in het andere topic al gefeliciteerd, maar hier nog eens xxx blij voor jou!! En hier is eigenlijk verder niks te melden. Vandaag nog geen bloed, een Omo witte test op 12dpo, en de bekende beenweeën beginnen vanavond weer. Heb toch steeds overtuigder het gevoel dat het OI traject het niet meer wordt dit keer. Je kent je eigen lichaam het beste zeggen ze..
@herfstmeisjeB die zien er super mooi uit alvast gefeliciteerd. @Asil veel succes vandaag met de meting hopelijk zien ze er mooi uit vandaag.
Nog steeds 9 en 1 was al 21mm, maandag punctie. Denk niet dag die van 21 mee gaat doen. Ben bang dat die eerder springt gezien mijn verleden en dan gaat het feest niet door.
Mooie opbrengst! kan me voorstellen dat je je zo voelt. Ik ga voor je duimen! Het moet gewoon lukken dit keer weer.
En even tegen iedereen Wil niemand zich AJB bezwaard voelen om een positieve test te delen Daar zijn we hier voor en is ons uiteindelijke doel toch! ♥
aah wat superlief dat je dit zegt. Dat is ook zo maar ik stond zo vaak aan de andere kant en vond dat best wel lastig, ook al ben je zo blij voor iemand. En inderdaad, dat is het doel en ik hoop zo dat we daar met z'n allen komen ♡
De angst is een eisprong, onze eerste IVF is afgebroken omdat de eisprong een paar uur voor de punctie is gebeurd. Met zo een geschiedenis sta je niet te springen dat er veel verschil is qua grootte in folikels. Ze leken woensdag alle 8 dicht bij elkaar te zitten maar mij lijf besluit steeds om de menopur te verdelen over de grote en de kleintjes achter te laten wat dus nu resulteerd in: 21mm 1x, 19mm 2 x, 17mm 2 x , 15mm 3 x, 13mm 1x, door langer te spuiten wilt hij die kleintjes mee krijgen maar die gaan misschien ten koste van de grote, en in het slechtste geval, kan ik een eisprong krijgen en gaat het feest niet door. Had gehoopt op punctie zondag maar is toch naar maandag verplaatst... Moed zakt me in de schoenen op het moment.
Ik vind het ook wel tricky om tot maandag te wachten. Dat eitje van 21 kan dan idd al gesprongen zijn. Was bij mijn eerste IUI ook. Op vrijdagmiddag ei van 21. Pas op maandag plek, maar toen was eisprong al geweest. Kunnen ze dat eitje niet wegprikken?
Nee, maar heb Lucrin gebruikt, zou echt de eisprong tegen moeten houden. Moet zelfs nog 2 dagen menopur gebruiken. En deze was woensdag 15 mm.. nu 21.. dat is een enorme toename aan grote in 2 dagen tijd. Nu dus nog 2x spuiten en ovitrelle er overheen. Maak me echt zorgen.
Oh lieve Lisa, gelet op jouw eerdere ervaring zo begrijpelijk jouw gevoel. Ik had ook een grote en (mede op basis van jouw verhaal) zo bang dat het voor niks zou zijn. Heb je je terechte angst (en eerdere ervaring dat de eisprong daadwerkelijk was geweest voor de punctie) kunnen bespreken? Ik duim voor jullie dat het allemaal goed gaat! X
Tuurlijk ze weten ervan. Was zelfs uitzonderlijk en uitgebreid besproken in het team. Ze hebben toen de ovitrelle verkort. Maar heb de vorige en deze ronde expliciet gevraagd om weer de normale tijd er tussen te laten van 36 uur aangezien er toen het 32 uur was weinig rijpe eicellen waren. Joh zal wel goed komen. Las terug dat bij de vorige ronde ik er ook 1 had 19.5 bij de 2de folikel meting. En is ook goed gekomen.