Thanks meiden! Ik ben geweest en hij was pas 12 mm dus moet vrijdag weer terug.. Hoe is jullie ervaring hiermee? Hoeveel mm moet het eitje zijn voor de ovitrelle?
Vervelend zeg die onzekerheid!! Heel veel sterkte met wachten en hopen dat je snel duidelijkheid hebt.
Nee, krijg pas bij TP te horen hoeveel embryo's er zijn. Aantal bevruchtingen en zaad bij de evaluatie op 9/8. Maar heb zaterdag TP om half 2, dus dat is goed nieuws
zeker goed nieuws! Dan heb je er dus meer dan 2! Maar wanneer heb je dan te horen gekregen dat de tp vandaag niet doorging? Heb jij specifiek gevraagd om het aantal bevruchtingen niet te noemen dat ze dat niet doorgeven?
Heb nergens om gevraagd. EMC heeft een app en daarin geven ze het door. Of ze bellen je. Nu heb ik een app gekregen. Daarin staat dat je vragen over de embryo's pas zaterdag kan stellen aan de laborant. Daarin staat ook dat het kan zijn dat het niet door gaat afhankelijk van de ontwikkeling van de embryo's. Er staat ook embryo of embryo's. Joh we gaan het mee maken. Ben er best kalm onder. Is het al zaterdag hahahahaa
@Asil : succes voor zaterdag en super handig zo’n app. EMC is Erasmus Medisch Centrum toch? Eerste stap is gezet, op naar tp op dag 5!
Yes! Spannend weer. Voor jullie ook nu de nieuwe poging weer voor de deur staat. Las dat je lekker in je vel zit en dat je "angel number 2" hebt opgezocht. Maar lieve, lieve meid, neem en houd je rust en vooral die positieve mindset ❤
@M061987 jemig wat een verwarrende berichten en dat het ineens zo een ander beeld is is toch heel wonderlijk!? Heel veel sterkte want dat helpt niet zo veel extra onzekerheid! @Asil woehoeee een terugplaatsing is goed nieuws!! Super!! Verder ben ik het even kwijt, vakantiemodus nog even vol aan
** Lange onvervulde kinderwens ** Even voorstellen * Kruimel14 (36)- 1e kindje -5x IUI, 1x IVF, 1 verse terugplaatsing, 8 cryo's totaal. Op naar terugplaatsing 5. * Betsies (39) - 1e kindje - 6x IUI, 2x ICSI, ICSI 3, nog 1 cryo * Didi5555 (30) -1e kindje -4 IUI- 1x IVF. Op naar terugplaatsing 5 * Leraje (36) - 1e kindje - traject start in september * Asil (39) - 1e kindje - 13x IUI, 2x IVF, 1x ICSI , op naar Poging 4 * 7missme1987 (33) - 1e kindje - 3x IUI, 1x IVF, 1x ICSI nog 5 cryo's * Chrystal86 (35) - 2de kindje - 2x ICSI 8x tp, nog 3 cryo's * Saar1988 (32) - 1e kindje - 6x IUI, Start IVF Mei * Noukie88 (32) - 1e kindje - 6x IUI, Start ICSI Mei * DangerBlonde (31) - 2e kindje - 7x OI, ronde 10 rustmaand, overstap ander ziekenhuis * M061987 (33) - 1e kindje - 7x IUI - 1x IVF, 3 terugplaatsingen, 4 cryo's over *Lizze22 (27) - 1e kindje - 2 x IUI - 2x ICSI, 3 terugplaatsingen, 7 cryo's over *JH8 (27) - 1e kindje - 5 x IUI - ICSI 1e verse terugplaatsing Afspraken * 10 juli Asil verse terugplaatsing * 12 juli - 7missme1987 TP cryo 1 * 12 juli - Kruimel 14 1ste follikelmeting 5de terugplaatsing * 12 juli - Chrystal86 - follikel meting tp 9 * 15 juli - DangerBlonde - intake nieuwe ziekenhuis * 22 juli - HerfstmeisjeB - eerste echo * begin augustus - Leraje - start pil Testdatum Zwanger * 2jongensmama - ICSI 2 verse tp (tp 8) - 19-11-21 * Iemand1991 - IUI 2 - UD 30-12-21 * Emma1995 - IVF 1 - UD 8-10-21 * Lizze22 - ICSI 2 (tp 3) 24-02-2022 * HerfstmeisjeB - Letrozol 5mg
Wat lief dat je dit vraagt en wat FANTASTISCH dat er een terugplaatsing aankomt! Yes!!! Ik heb weinig kwaaltjes nog, alleen wat moe, pijnlijke boobies en af en toe heel licht misselijk. Het echte werk zal nog wel komen denk ik ik ben mentaal wel lekker labiel en emotioneel dus wil eigenlijk de hele dag onder een dekentje op de bank zitten haha. Voel me giga besluiteloos en maak me ook nog eens overal druk om, maar ja ik mag echt echt echt niet klagen op dit punt. Heeeel veel succes met je tp morgen!!