Jongens tijd om ongesteld te worden... dus bij dezen mijn melding dat het 12 dpo is en nog geen bloed. Twee keer spotting gehad maar daarna weer dagen weg Omdat ik dit nu hier getypt heb, zal ik de volgende keer dat ik naar de wc ga, bloed vinden
Ik was wat stiller, omdat ik me (onnodig denk ik) verschrikkelijke zorgen maakte. Zondag twee weken geleden werd ik wakker met een bult in mijn lies streek. Eerste gedachte was lymfeklieren, wat wel eens kan gebeuren. Dokter was (natuurlijk) met vakantie, dus afgelopen maandag gebeld, dinsdag langs geweest en stond buiten met een verwijzing voor een echo. Het ging zo snel dat ik was vergeten te vragen wat hij dacht wat het was. (Niet de lymfe, meer op de spier). Dat dacht mijn moeder ook (die is fysio van huis uit). Hele week super zenuwachtig geweest (omdat je nooit direct de uitslag krijgt). Ben net terug: super ongeïnteresseerde radioloog. En zei direct: ik zie niks. Ik: mag ik staan? Dan ziet u de bult. Ik aangewezen, weer gaan liggen. Hij opnieuw met dat apparaatje heen en weer. Ik nog een andere plek aanwijzen, maar behalve een klier (die daar horen te zitten aldus radioloog), zag hij niks. Ik merk nu dat ik twijfel en me afvraag of hij wel echt helemaal over de zwelling heen is gegaan. Ik doe maar de aanname, ook al zat hij niet recht op de zwelling, maar wel rakelings er langs, dat als er iets geks zat, hij iets gezien zou moeten hebben. Voor de zekerheid heb ik nu een afspraak gemaakt bij mijn fysio, die maakt ook echo's. En als ik er naar toe ga zet ik met een pen een kring er omheen, dan kan hij het niet missen zeggen maar. Als hij ook niks anders dan spier zit, geloof ik het wel. Nou ja, ik dacht al dat ik een zeldzame vorm van kanker zou hebben (weke delen, op / tussen je spieren, wat vaak over het hoofd wordt gezien en wordt aangezien als sportblessure ofzo). Maar goed. Mijn god wat kan ik mezelf toch gek maken... Edit: huisarts belde even, omdat ik assistente de uitslag al had doorgegeven telefonisch. Hij gaf zelf aan; ga maar naar de fysio en kom bij mij terug als de klachten toenemen. Zat ik toch goed om al een afspraak te maken bij de fysio . @M061987 wat balen dat je echo geen duidelijkheid gaf. Zie trouwens dat we in hetzelfde ziekenhuis zitten. Hoe bevalt het jou daar? @Leraje ik moet altijd wel lachen om jouw manier van schrijven: lekker luchtig en met de nodige humor (compliment). Hoop natuurlijk niet dat je ongesteld wordt. @Betsies geniet jij lekker in Frankrijk? @Asil zo blij dat je morgen terugplaatsing hebt! Veel geluk! @Noukie88 was jouw ei 17mm? Al afspraak gemaakt voor terugplaatsing? Ik hoop het! Hier lichamelijk een beetje op instorten na mijn slagen. Heb echt roofbouw gepleegd en ben de afgelopen twee jaar maar doorgedenderd, maar als ik bedenk wat ik zakelijk en prive allemaal heb meegemaakt en nooit een her heb gehad en dus cum laude ben geslaagd is dat eigenlijk niet normaal. Heb ineens overal grote puisten, die gekke bult op spier bovenbeen dus, rugpijn etc. Was donderdag voor het eerst bij een praktijk voor reiki. Bijzondere ervaring. Mijn Yang kant was prima (zou je niet zeggen als je mijn verhaal hierboven leest ), maar mijn Yin totaal niet. Ik voelde soms echt warmte of tinteling, bizar. Zag op gegeven met mijn ogen dicht ook kleuren (eerst veel pik zwarte wolken, niet fijn en daarna wit en goud, dat voelde wel fijn). Boodschap was: je energie is 0, ga wat beter voor jezelf zorgen. Na afloop mocht ik een tarotkaart trekken (keuze uit 150 kaarten). Ik had er een vast, maar zei: nee, ik moet die er naast hebben. Draaide zij 'm om en stond er letterlijk op: zorg goed voor jezelf. Wat een giller. Nou ja, dus dat probeer ik maar te doen dan. Begint met elke week 8 uur verlof 8 weken lang, dus hele zomer maar twee dagen werken. Verder veel leuke dingen: vanavond uiteten met vrienden om mijn diploma te vieren, volgende week een nachtje naar zee, bbq met vrienden, een verjaardag in Zeeland, mijn eigen verjaardag. Niks te klagen dus (ja dat die bult weg gaat . Zo, zijn jullie weer bij . Goed weekend allemaal!
Goh.. en poeh... wat een verhaal! Ik weet niet goed wat te zeggen, behalve dat ik me geen zorgen zou maken als ik jou was. Het zal vast onschuldig zijn, en ik baseer dat alleen op het feit dat je sochtends opstaat en ineens een bult voelt/ziet. Dat lijkt veel meer op een ontsteking dan op een sluimerende tumor die steeds groter wordt (vervelend voorbeeld maar je snapt me). Dat gaat volgens mij niet van 0 naar 100. Ik zou wel inderdaad alles goed aanwijzen en dubbel checken de volgende afspraak. Over het ziekenhuis; ik ben echt super tevreden! Ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal, maar ik zie alleen maar voordelen; lekker dicht bij huis, het laboratorium in huis zodat manlief niet op en neer hoeft met koffertjes en hele aardige mensen. Ik zeg wel super tevreden, maar er is één arts waar ik niet meer naar toe ga. Zij heeft tijdens HSG onderzoek gezegd dat eileiders allebei dicht zaten. Achteraf bleek dat helemaal niet zo te zijn. Wij kei verdrietig naar huis en na moeten denken over IVF een jaar geleden daardoor. Tot ik gebeld werd en ze zeiden dat zij het niet goed beoordeeld had. Vervolgens heeft zij de echo vorige week verprutst. In ieder geval niet goed genoeg gezocht of gekeken. Ik heb dus gezegd dat dat de laatste keer is dat ik naar haar ga. De andere artsen en verpleegkundigen vind ik heel fijn! Hoe is jouw ervaring?
Ik heb verder geen medische achtergrond hoor, maar Google eens op liesbreuk… Verder is het niet gek hoor dat alle vermoeidheid er nu uitkomt. Rust maar goed uit en doe lekker dingen die je leuk vindt! Je hebt er tenslotte hard voor gewerkt. Ik mag zondagavond ovitrelle zetten en volgende week zondag de 18e de terugplaatsing. Zin in!!
** Lange onvervulde kinderwens ** Even voorstellen * Kruimel14 (36)- 1e kindje -5x IUI, 1x IVF, 1 verse terugplaatsing, 8 cryo's totaal. Op naar terugplaatsing 5. * Betsies (39) - 1e kindje - 6x IUI, 2x ICSI, ICSI 3, nog 1 cryo * Didi5555 (30) -1e kindje -4 IUI- 1x IVF. Op naar terugplaatsing 5 * Leraje (36) - 1e kindje - traject start in september * Asil (39) - 1e kindje - 13x IUI, 2x IVF, 1x ICSI , op naar Poging 4 * 7missme1987 (33) - 1e kindje - 3x IUI, 1x IVF, 1x ICSI nog 5 cryo's * Chrystal86 (35) - 2de kindje - 2x ICSI 8x tp, nog 3 cryo's * Saar1988 (32) - 1e kindje - 6x IUI, Start IVF Mei * Noukie88 (32) - 1e kindje - 6x IUI, Start ICSI Mei * DangerBlonde (31) - 2e kindje - 7x OI, ronde 10 rustmaand, overstap ander ziekenhuis * M061987 (33) - 1e kindje - 7x IUI - 1x IVF, 3 terugplaatsingen, 4 cryo's over *Lizze22 (27) - 1e kindje - 2 x IUI - 2x ICSI, 3 terugplaatsingen, 7 cryo's over *JH8 (27) - 1e kindje - 5 x IUI - ICSI 1e verse terugplaatsing Afspraken * 10 juli Asil verse terugplaatsing * 12 juli - 7missme1987 TP cryo 1 * 12 juli - Kruimel 14 1ste follikelmeting 5de terugplaatsing * 12 juli - Chrystal86 - follikel meting tp 9 * 15 juli - DangerBlonde - intake nieuwe ziekenhuis * 18 juli - Noukie88 Cryo tp * 22 juli - HerfstmeisjeB - eerste echo * begin augustus - Leraje - start pil Testdatum Zwanger * 2jongensmama - ICSI 2 verse tp (tp 8) - 19-11-21 * Iemand1991 - IUI 2 - UD 30-12-21 * Emma1995 - IVF 1 - UD 8-10-21 * Lizze22 - ICSI 2 (tp 3) 24-02-2022 * HerfstmeisjeB - Letrozol 5mg
Lieve, lieve, lieve meid, als voormalig hypochonder snap ik 1000% hoe dat gevoeld moet hebben. Het doordenderen herken ik ook, ben ik vorig jaar toch echt mee gestopt. En mijn Yin is ook messed up. Maar nu al een jaar acupunctuur is bijna alles verdwenen en man wat ben ik rustig en wat geniet ik van het nu. Ik gun jouw hetzelfde en joh 2 dagen in de week werken pfff eitje. Dat is 5 dagen genieten! En super trots dat je cum laude bent geslaagd want dat is niet niks. Maar nu is het jouw tijd, laat dat lichaam even tot rust komen en herstellen. Dikke duimen draaien dat je bult niks betekend. Allemaal gezellige en leuke dingen in het verschiet!
Hallo lieve allemaal!! Wij zijn vanavond weer heelhuids en ontspannen teruggekomen uit een zalig warm Frankrijk! Echt genoten en mega veel gedaan dus nu een weekend thuis bijkomen van de vakantie @Kruimel14 jeetje wat vervelend dat je je lichamelijk zo op voelt en de zorgen om de bult mega akelig!! Ik hoop dat het allemaal spanning is na je drukke tijd die jouw weer snel met rust gaat laten nu je zo goed voor jezelf zorgt!! ❤️ (Ik klikte op leuk Ivm het laatste stukje want de rest is natuurlijk helemaal niet leuk!) @Asil morgen je tp!!! Super fijn!! Zo veel succes gewenst!! @Chrystal86 jij ook weer aan de metingen! @Noukie88 woehoe ook een tp van het weekend!! @Leraje neee ongesteld zijn is stom!!! Ik mag volgende week voor een meting voor een tp in natuurlijke cyclus, spannend want altijd kunstmatige gehad maar zo blij het zonder de progynova te mogen doen!! We gaan hiervoor!! liefs aan allemaal!!
** Lange onvervulde kinderwens ** Even voorstellen * Kruimel14 (36)- 1e kindje -5x IUI, 1x IVF, 1 verse terugplaatsing, 8 cryo's totaal. Op naar terugplaatsing 5. * Betsies (39) - 1e kindje - 6x IUI, 2x ICSI, ICSI 3, nog 1 cryo * Didi5555 (30) -1e kindje -4 IUI- 1x IVF. Op naar terugplaatsing 5 * Leraje (36) - 1e kindje - traject start in september * Asil (39) - 1e kindje - 13x IUI, 2x IVF, 1x ICSI , op naar Poging 4 * 7missme1987 (33) - 1e kindje - 3x IUI, 1x IVF, 1x ICSI nog 5 cryo's * Chrystal86 (35) - 2de kindje - 2x ICSI 8x tp, nog 3 cryo's * Saar1988 (32) - 1e kindje - 6x IUI, Start IVF Mei * Noukie88 (32) - 1e kindje - 6x IUI, Start ICSI Mei * DangerBlonde (31) - 2e kindje - 7x OI, ronde 10 rustmaand, overstap ander ziekenhuis * M061987 (33) - 1e kindje - 7x IUI - 1x IVF, 3 terugplaatsingen, 4 cryo's over *Lizze22 (27) - 1e kindje - 2 x IUI - 2x ICSI, 3 terugplaatsingen, 7 cryo's over *JH8 (27) - 1e kindje - 5 x IUI - ICSI 1e verse terugplaatsing Afspraken * 10 juli Asil verse terugplaatsing * 12 juli - 7missme1987 TP cryo 1 * 12 juli - Kruimel 14 1ste follikelmeting 5de terugplaatsing * 12 juli - Chrystal86 - follikel meting tp 9 * 15 juli - DangerBlonde - intake nieuwe ziekenhuis * 15 juli - Betsies - follikelmeting dag 12 eigen cyclus * 18 juli - Noukie88 Cryo tp * 22 juli - HerfstmeisjeB - eerste echo * begin augustus - Leraje - start pil Testdatum Zwanger * 2jongensmama - ICSI 2 verse tp (tp 8) - 19-11-21 * Iemand1991 - IUI 2 - UD 30-12-21 * Emma1995 - IVF 1 - UD 8-10-21 * Lizze22 - ICSI 2 (tp 3) 24-02-2022 * HerfstmeisjeB - Letrozol 5mg
@Asil thx voor je begrip/herkenning. Hier mega naaldenangst, maar zal acupunctuur toch maar (nog een keer) overwegen. Wens jou vandaag heel veel succes én geluk! @Betsies fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad en herken helemaal dat je moet bijkomen van vakantie . En jij dus ook terugplaatsing in het verschiet . @M061987 ik ben net als jij tevreden over het ziekenhuis. Inmiddels ben ik er sinds 2016 bekend, dus de mensen daar zijn voor mij allemaal bekend en andersom ook. Ik vind dat ik veel geluk heb met mijn arts (die ik toevallig het liefste heb) en daarnaast heb ik een favoriete verpleegkundige (dat weten ze allebei en zo hebben ze afgestemd dat ze beiden bij mijn punctie waren). Persoonlijke aanpak dus. Blij ook dat de afdeling helemaal aan het eind zit (wel rekening mee houden met loop tijd zodat je nooit tussen de zwangeren zit of een algemene wachtruimte). Dat vond ik in het Tweesteden wel heel vervelend: met een bbz tussen de zwangeren . Goed dat je hebt aangegeven niet meer bij die ene arts te willen en hoop voor jou gauw op duidelijkheid!
Ik ook naalden angst, al heb ik dat wel on het traject los moeten laten . Maar dit is echt anders, @bestsies was ook wat gereserveerd . Maar niks moet, lieverd.
Hahaha wat gereserveerd is super poezelig uitgedrukt, ik heb het uitgesteld en uitgesteld en toen uiteindelijk toch gedaan en man wat viel me dat mee en wat voelt het na afloop goed!! Ik ben om hoor!! bij mij was overigens de yin helemaal prima maar de yang te hard aan het werk, kan toch zo verschillen wat er in een lichaam werkt he!
Hmmm 3 embryo's maar 2 niet goed genoeg om vandaag in te vriezen. Worden nog een dagje verlengd maar we moeten er rekening mee houden dat we niks over houden.. pas over 2 weken krijgen we een brief.. Das wel jammer. En nu PUPO