@Asil : toch verdrietig weer.. toch een beetje troost dat je nog 2 mooie cryo’s hebt. Knuffel en ook voor @M061987 , wat een onzekerheid.
Ik had gedroomd dat ik een positieve test had... zo verneukeratief. Zo van "Ja ben een week na start ongesteldheid maar laat ik toch maar eens testen.. oh he kijk nou helemaal positief". Héél realistisch :')
@Noukie88 heel veel succes vandaag met de terugplaatsing. @M061987 hopelijk pakt je lichaam het snel weer op zodat je dit weer kunt afsluiten. Ik vind het heel erg voor jullie. @Asil wat erg een hele dikke knuffel, hopelijk heeft het strand je goed gedaan ondanks alles.
Ik heb nu wel een de utregostan erbij maar twee x daags ipv drie. Ter ondersteuning geven ze dat in België wel graag dus Nouja dan doe ik dat maar. Kwaad zal het dan dus zeker niet kunnen @Noukie88 maar misschien kan je het nog vragen vandaag? In ieder geval heel veel succes
@M061987 niet te geloven wat ons lichaam soms allemaal maar doet he. Super vervelend voor jullie!! En wat ben je er gelukkig mentaal sterk onder! Ik hoop heeeeel hard mee dat je lichaam het snel weer goed oppakt want dat kan ons lichaam ook. Heel heel veel sterkte ❤️ @Asil *#%+^ toch helemaal niet de bedoeling witte testen!! Ik hoop dat de rust op het strand en van hier je even helpt, denk aan je!! ❤️
Hier gaat alles redelijk ik wilde eigenlijk vandaag testen maar vriendlief vond hey veel te vroeg dus daar gister avond echt mega ruzie om gehad...ja ik was gewoon onredelijk en snapte hem uiteindelijk ook wel..nu afgesproken het dinsdagochtend te doen want dan kan het samen.
Dit is heel erg herkenbaar. Wij ook al 4 x deze ruzie gehad. Ik volhouden, het is mijn lijf ik voel elke milliseconde wat en jij gaat gewoon verder met wat je moet doen. En hij, waarom ben je zo egoïstisch het is ook mijn terugplaatsing, waarom doordrammen zo vroeg te testen. Voila hij had weer gelijk. Laat het hem niet horen
@7Missme1987 onze ruzie gaat nu zo: Hij; jij bent al vanaf donderdag (9dpo) niet meer positief en als je dat denkt dan reageerd je lijf daar ook op! Ik; dus het is eigenlijk mijn schuld, jij neemt dat aan maar is niet waar.. waarom zou ik op 13 dpo (vandaag) toch nog testen als ik de hoop zou hebben op gegeven. Hij; Als jij het zo op wilt vatten moet je dat zelf weten.. Ik; maar dat is toch eigenlijk wat je zegt, jij hebt geen hoop meer sinds donderdag en daarom zijn we nu niet zwanger??? Hij; ik heb hier geen zin in, zoek het maar uit! Dus dat dus.... welkom in een adhd ruzie waarbij we even geen ruimte is voor iets zinnigs.
Zo veel spanningen dat loopt makkelijk op ruzie uit @7Missme1987 en @Asil zo vervelend dat dat er dan ook nog eens bijkomt. Maar het is zoooo anders voor een man dan voor een vrouw. Buitenom dat is het in ieder geval NOOIT jouw schuld, als we een zwangerschap negatief weg kunnen denken, konden we het er ook positief in denken en dan zaten we al lang niet meer in dit forum… ❤️
Dat begrijpt hij ook gerust wel. Is gewoon een ongelukkige manier van jezelf uiten. Zo net zegt hij ook, zo bedoel ik het toch allemaal niet.
Nou bij ons is het meer dat ik tegen het advies van het ziekenhuis is ga...ja die hebben toch donderdag gezegd dus dan is dat ook zo. Daarnaast kan me vriend niet met een boos iemand omgaan waardoor hij gaat lachen maar dat is op zo'n moment dan echt zo fout ik word alleen maar bozer ook al weet ik hoe hij is op dat moment blijft het voelen alsof hij mijn frustratie niet serieus neemt en me uitlacht.
Dat bovenstaande dat heeft die van mij ook 13dpo negatieve test maar ja, je mag pas op 16dpo testen dus je bent je vroeg is het antwoord. En dat laatste, snap ik dat je gefrustreerd raakt.