Ik ga vandaag naar het zkh voor een echo en medicijnen ophalen. Maandag ga ik die motherfucking miskraam opwekken. Ben er he-le-maal klaar mee! Ik voel me kut en hopelijk volgende week niet meer! Ik ben zooooo klaar om weer een poging te gaan wagen! Heb 50 ovulatietesten gekocht, aangezien ik eerst ongesteld moet worden voordat ik door mag. Maar die kans ga ik dus niet laten schieten
Grrr moet ik alweer overgeven na het ontbijt. Je zou er bijna toch een testje voor wagen maar ik weet echt zeker dat ik niet zwanger ben. Nu vruchtbaar slijm en rete hitsig haha. Ook geen buikgriep dus geen idee wat dit is. Belooft nog wat als ik wel zwanger zou zijn... Blijkbaar raar gevoelige maag.
Oh jemig heel veel sterkte!! En zo fijn dat je zo toe bent aan die nieuwe poging, dat sleept je er dan vast en zeker doorheen! Maar toch chocolade, comfort food, ben and jerrys, laat alles maar paraat staan! Bijzonder jouw maag! En vervelend! Misschien voor de eigen peace of mind toch een test? Man zou zo leuk zijn als het daar wel door komt!!
Oh hahaha nou ja die kans is dan klein. Maar mijn arts zegt altijd: het is biologie, geen wiskunde. In de biologie is alles mogelijk!
@7Missme1987 balen. Klote toch altijd die teleurstelling! @Betsies fijn dat jouw terugplaatsing er een voor in de boekjes was! @Leraje wat kan je lijf toch gek doen af en toe. Zie dat jouw traject bijna gaat beginnen: spannend! @herfstmeisjeB morgen echo: zo spannend, maar ook zo fijn (lijkt mij). Denk aan je! En dank iedereen die met mij meeleeft! Hier zaterdag terugplaatsing #5 en maandag uitgebreid onderzoek voor zwelling lies. Ondanks dat de huisarts, radioloog (die zag alleen een opzette klier) en fysio niks kunnen vinden heeft de HA nu toch weer doorverwezen na brief van fysio en nu naar vaatchirurgie. Gelukkig zijn de wachttijden minimaal (lees geen) en kan ik maandag al terecht voor een vaat/echo onderzoek en 11 augustus de uitslag. Heb een super fijne huisarts die klachten en advies van andere professionals altijd adequaat oppakt. Fijn, maak ik me geen zorgen meer (wat zou het nou kunnen zijn). Hier begint de ontspanning langzaam in te dalen: dagen zee waren heerlijk, heb de nieuwste Karin Slaughter van mijn man cadeau gekregen, volg Master Chef Australië, vrijdag bbq bij vrienden, zondag Toverland met mans neefje en heel veel vrije dagen. Voelt goed (en was hard nodig). Ik ga weer: mijn boek roept .
@Kruimel14 dat klinkt allemaal heel goed! Wat zalig om zo een ontspannen tijd te hebben nu, echt even tot rust komen, dat doet de tp vast goed zaterdag! En heel fijn dat het allemaal serieus genomen wordt mbt je lies en dat zonder wachttijd! Maar eerst: keihard genieten van je spannende boek!
Toch ff getest (ik moest zo nodig googelen 'ongesteld en toch zwanger' ) maar uiteraard spierwit. Logisch want ik was heel gewoon ongesteld en ben nu heel gewoon in mijn vruchtbare periode haha. Mijn maag doet gewoon stom. En ja @Kruimel14 idd bijna beginnen! Over ruim 2 weken weer ongesteld en dan dus beginnen met de pil. Raar idee dat ik téchnisch gezien daarna misschien wel 9 maanden lang niet ongesteld zou kunnen worden... Fijn dat tot rust komen! Hopelijk doet het goed! En @M061987 Snap dat je spullen voor miskraam wil, wat klote zo Tijd om door te gaan naar de volgende kans idd!
Dank jullie lieve @Betsies en @Kruimel14. Inderdaad spannend, gelukkig vroeg aan de beurt ♡ @Betsies lekker pupo zijn en @Kruimel14 klinkt heerlijk wat je aan het doen bent allemaal. Op naar de beste tp ooit!
Even klagen: Ik ben zoooooo zwaar ongesteld dat ik sinds 6 uur vanavond elke 15/20 min een nieuwe super tampon in moet en als ik deze uit doe op de pot.... OMG... lijkt wel of mijn BMS 12 centimeter was in plaats van 12 mm. Ik verlies stolsels waar je U tegen zegt. Lijkt wel een MK (no offense maar weet helaas ook hoe die zijn) echt een slagveld. 2 uur weg geweest vanmiddag 3 dubbele bescherming en had alleen een volle tampon. Kom thuis, verwissel die, ga naar de winkel zonder extra maandverband in. Kom thuis (tijdsbestek van 10 min I kid you not) hoppa doorgelekt. Sindsdien kan ik op de WC wonen... Had ik al gezegd hoe ERG het is... . Ik lach erom maar is echt niet om te lachen. Ga toch bij de evaluatie vragen of ze voordat we aan een terugplaatsing beginnen toch eens een kijkje in mijn baarmoeder willen nemen. Want dit loopt letterlijk de spuigaten uit. Klaag modus uit heel veel liefs en knuffels voor jullie allemaal ❤
@Asil wat vervelend dat het zo heftig is! Ik ben wel bekend met hele heftige menstruaties maar zoals jij het nu omschrijft niet!! Sterkte ermee!
My god @Asil dat is echt heel heftig en stom! Daar mag je serieus best nog even over verder klagen! Hopelijk kunnen ze daar iets in beteken voor je. En tot die tijd, hier een doos toffifee ❤️
@M061987 heel begrijpelijk, sterkte! @Betsies lief dat je weer aan iedereen denkt! @Leraje vreemd die maag van jou.. misschien ben je wel gewoon gevoelig voor hormoonschommelingen. Ik word er altijd doodmoe van, als er wat schommelt. Misschien heb jij dan gewoon een gevoelige maag. @Asil mijn hemel dat is echt niet normaal hoor… ik zou zeker eens een checkup vragen. Misschien heb je wel een onschuldige poliep die ze weg kunnen halen, is t dan beter… I feel ya, zoveel bloedverlies is zwaar klote! Misschien moet je eens proberen met zo’n cup en dan meten hoeveel bloed je daadwerkelijk verliest. Dan heb je ook wat tastbaars om te vertellen aan de arts. Tip: ik heb laatst de Merula XL gekocht, die zit fijn (moest wel even het onderste lusje eraf knippen voor mij) en hij kan 50 ml opvangen. Dat zouden 3 extra super tampons of zo zijn volgens het boekje. De grootste cup die op dit moment verkrijgbaar is. Even oefenen maar als ie goed zit dan zit ie goed.
Ik ben er ook zelfs een beetje van in paniek heel eerlijk gezegd. Het is al bijna 6 uur aan de gang. Ben duizelig. Heb 2 ijzer tabletten genomen en een flinke eetlepel appelstroop. Ik kon vanmiddag niet eens meer plassen. Alles wat ik drink gaat naar het bloed. Het is echt niet normaal. Zo lang ik niet op sta en zit of lig is het ok. Maar zodra ik ga staan moet ik rennen... hoop dat het vannacht af neemt anders heb ik best een probleem morgen. Heb wel tot dinsdag ascal gehad, is wel een bloedverdunner, geen idee of dat effect heeft.
@herfstmeisjeB heel veel plezier vandaag bij de echo. @DangerBlonde veel succes met de bel afspraak. @Kruimel14 wat fijn van jou huisarts kan me voorstellen dat dat rust geeft dat er in ieder geval goed naar wordt gekeken. @Asil dat is inderdaad niet normaal zoveel, hopelijk kunnen ze er toch nog naar kijken en er iets aan doen.