Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 25 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw

Jeeeeeeetje lieve @Asil wat een ellende :( zorg goed voor jezelf, neem vooral even de tijd. Echt niet leuk voor je. Beterschap!

2. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Gelukkig goed, we hebben een minihartje zien kloppen. Nog steeds zo onwerkelijk maar intens dankbaar ♡

3. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Ja joh, wat een gezeik. Feest is nog niet voorbij in ieder geval.

En wat mijn forum pauze betreft. Ik probeer het echt. Maar ben zo betrokken met jullie allemaal dat ik lastig vind wel te lezen maar niet te reageren. Voel me toch een beetje schuldig, wil er voor jullie allemaal zijn ❤

Leraje en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  4. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Vind ik heeeeeelllllll leuk!!!!

herfstmeisjeB vindt dit leuk.
  5. herfstmeisjeB

herfstmeisjeB Bekend lid

16 nov 2020
    885
    811
    93
    Vrouw
    Wat ben je toch een heerlijk mens. Zo cliché maar kies voor jezelf als je even tijd en rust nodig hebt. Daarna kun je weer lekker kletsen en alle anderen steunen ♡

Leraje en Asil vinden dit leuk.
  6. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Allemaal lieverds hier!!❤

Saar1988, Achterkantvandemaan en Noukie88 vinden dit leuk.
  7. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Niet schuldig voelen lieverd. Forumstop is af en toe gewoon gezond.

Ik heb uiteindelijk Herbafit gekocht, volgens mij was die ook al eens aangeraden door Kramertje.

Asil vindt dit leuk.
  8. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Allemachtig ik had een volle dag dus lees nu even bij @Asil wat bizar en heftig!! En hoe kan het dat je in 12 uur ineens alles verliest? Is dat ‘pech’ of is er dan iets waar ze wat mee kunnen voor een volgende keer?
    Maar vooral sterkte en heel goed voor jezelf zorgen hoor!! We hebben maar 1 Asil ❤️

@herfstmeisjeB jaaaaa wat een heerlijk nieuws!

Asil en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  9. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.139
    3.217
    113
    Vrouw
    Oh wat attent van je dat je dit aangeeft! We hadden geen idee, dus ga het gelijk doorgeven aan de familie en man vragen de route uit te zoeken. Dank je wel!

Chrystal86 vindt dit leuk.
  10. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Dikke knuffel @Asil en @M061987 ! Klote!

En @herfstmeisjeB aahhhhh super!! :D:D:D

Hier dan ook de update van mijn belafspraak gisteren. Niet veel anders dan we al besproken hadden, maar toch.
    Ik moet om te beginnen bloed laten prikken op allerlei waardes. Ze checken dan meteen in een soort vooronderzoek tekenen van ziekte 1. Als die er niet zijn is de kans nihil dat ik die draag. Waar ik ook eigenlijk een beetje vanuit ga.
    Man en ik gaan daarna allebei naar de klinische genetica. Krijgen we binnenkort de oproep voor. Hij voor ziekte 2 en ik voor ziekte 1. We staan er open in, hopend op dat het niet is, maar rekening houdend en een voorgevoel hebbend dat het wel mis is…
    Ondertussen ben ik ook aangemeld bij de endo arts, ook daar oproep voor binnenkort. Kans is groot dat het er zit zei de gyn, gezien mijn klachten. Dus dat gaat ondertussen ook lopen.
    De opdracht voor de kijkoperatie word overgenomen door mumc, die staat ook al op de wachtlijst. Eind augustus de anesthesie intake.
    Afhankelijk wat er uit alle onderzoeken komt, gaan we naar ivf-pgd, of ivf, of iui… blijft even koffiedik kijken, ook wanneer we overal aan de beurt zijn.
    Advies van de gyn was om in de tussentijd weer aan de pil te gaan om de endo klachten rustig te krijgen. Want alle onderzoeken kunnen wel een paar maanden gaan duren. Dus ik moet even gaan overwegen of ik dat wil en welke pil.. want ik reageer daar niet zo goed op.
    En dan voor eventueel ivf ook weer wachten.
    Ze zei dat als ze pgd gaan doen moeten kijken of er een individuele test gemaakt moet worden voor ons, om de embryo’s te testen. Kost allemaal veel tijd. Dus we moeten hoe dan ook gaan accepteren dat onze kinderwens even in de koelkast gaat.. even slikken, maar het is niet anders. We gaan niet meer verder proberen met het risico dat we een ziek kind krijgen. Vind het al vreselijk dat we dit niet wisten voor de zwangerschap van mijn dochter.

Aangezien onze kinderwens even de koelkast in moet, zal ik ook hier wat meer op de achtergrond zijn denk ik totdat we weer mogen. Ik lees en leef nog mee ;) maar ik trek me een beetje terug. Xxx

11. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Jeetje meid. Wat een verhaal weer. Maar dankbaar voor jullie dat het zo serieus word genomen. Je gehoord bent en ze okk snel doorpakken.

DangerBlonde vindt dit leuk.
  12. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Heftig! Als het even in de koelkast moet, hoe lang verwachten ze dan dat dat gaat duren? En voel je je daar qua leeftijd etc goed onder?

13. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ik ben (pas) 31, ze zei dat dat voor hun nog heel jong was. Ik had liever maar 2-3 jaar tussen de kinderen gehad, dat vind ik zeker jammer dat dat nu niet is. En dat ik inderdaad ouder ben dan dat ik mezelf had willen geven voor kinderen. Maar wat niet is dat is niet. Soms heb je het niet voor het kiezen, en moet je het leven nemen zoals het komt.
    Het maakt wel dat ik zou heroverwegen of ik, als ons een tweede keer gegund is, nog voor een derde zou gaan. Dat was voor mij altijd een twijfel, of ik 2 of 3 kinderen wilde. Denk dat ik me dan wel te oud zou voelen.. maar zeg nooit nooit.
    En als het ons echt niet meer gegund is dan zijn we ook heel gelukkig met onze dochter.
    Ik merk dat ik het moeilijk vind om dit zo in deze groep te zeggen, omdat ik ook weet dat er veel van jullie zijn die nog helemaal geen kinderen hebben, en ik heb er ‘al’ een. Ik wil niemand voor het hoofd stoten. Sorry bij deze als ik dat heb gedaan :oops:

Leraje vindt dit leuk.
  14. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Doe eens niet zo mal. Daar kun jij toch niks aan doen? Vind het super voor jullie dat jullie een kindje hebben.

Wat leeftijd betreft.. ik ben 39 dus zeg nooit nooit wat leeftijd betreft ;)

15. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Dat is wat @DangerBlonde een heel plan de campagne! Maar zo fijn dat er zo gedegen geluisterd en onderzocht gaat worden, mega spannend ook!!
    Ik weet dat ze bij mij secuur waren met welke pil ik in de tussentijd mocht nemen, niet iedere pil is geschikt blijkbaar.
    Alles lekker rustig laten zinken nu en een heel fijn weekend!

16. 7Missme1987

7Missme1987 Bekend lid

13 jan 2020
    776
    607
    93
    Vrouw
    @DangerBlonde wat fijn dat ze zo serieus ermee omgaan ook al houdt dat in dat jullie wens even in de koelkast moet...heel veel succes de komende tijd!

DangerBlonde vindt dit leuk.
  17. Chrystal86

Chrystal86 Bekend lid

13 mei 2020
    618
    672
    93
    Vrouw
    @DangerBlonde wat fijn dat er een heel plan is maar kan me heel goed voorstellen dat een pauze heel vervelend voelt als je graag door wilt. Hopelijk vallen alle wachtijden een beetje mee. En over al een kindje hebben en het leeftijdsverschil niet te groot willen dat begrijp ik helemaal maar in een traject verleg je toch steeds je grenzen ik heb altijd gezegd dat ik niet een te groot verschil tussen 1 en 2 wil maar mijn dochter wordt in oktober ook al 5 en zo schuift je grens steeds een beetje op in ieder geval dat heb ik.

@Kruimel14 heel veel succes met je tp vandaag

Splitijsje vindt dit leuk.
  18. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Dankjewel dames! Jullie zijn de beste! Heb echt zoveel steun aan jullie al gehad het afgelopen jaar, en nog steeds. Knuffels voor jullie allemaal!

@Betsies o echt ik dacht dat welke pil niet uitmaakte.. dan wacht ik beter nog even. Was al aan het overwegen om de huisarts te bellen voor een recept voor iets wat ik wil. Dat doe ik dan maar niet.

@Asil haha ja ik zeg ook nooit nooit, misschien denk ik met m’n 37e ook wel ach nog een keer proberen doe ik toch ;)

@Chrystal86 precies dat ja. 5 jaar al, wat gaat het snel he. Die van mij word 4 jaar begin november. Het is wat het is, ergens zal dit dan wel zo voorbestemd zijn geweest misschien…

@Kruimel14 succes vandaag!!!!

Chrystal86, Splitijsje en Leraje vinden dit leuk.
  19. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
  20. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    @Kruimel14 succes vandaag!!

@DangerBlonde dat bericht kreeg ik in België, misschien even navragen bij het volgende gesprek?

Deel Deze Pagina