Thx lieve dames voor de succeswensen @Asil @Betsies @DangerBlonde @Chrystal86 Ik ging met overvolle blaas naar het ziekenhuis (laatste keer kregen ze mijn baarmoeder niet in beeld) en nu gelukkig wel. Bij ons zeggen ze nooit iets over de kwaliteit (daar staat tegenover dat ik er niet om vraag), maar het ontdooien was goed gegaan. We hebben er nu nog 4 en dit was de 5de terugplaatsing. @DangerBlonde dat klinkt als een gedegen plan van aanpak, wel lastig dat je nu moet wachten. Veel sterkte en duimen op negatieve uitslagen!
** Lange onvervulde kinderwens ** Even voorstellen * Kruimel14 (36)- 1e kindje -5x IUI, 1x IVF, 1 verse terugplaatsing, 8 cryo's totaal. Nu 5 terugplaatsingen gehad, nog 4 cryo's over. * Betsies (39) - 1e kindje - 6x IUI, 2x ICSI, ICSI 3, nog 1 cryo * Didi5555 (30) -1e kindje -4 IUI- 1x IVF. Op naar terugplaatsing 5 * Leraje (36) - 1e kindje - traject start in september * Asil (39) - 1e kindje - 13x IUI, 2x IVF, 1x ICSI , op naar Poging 4 * 7missme1987 (34) - 1e kindje - 3x IUI, 1x IVF, 1x ICSI nog 4 cryo's * Chrystal86 (35) - 2de kindje - 2x ICSI 9x tp, nog 2 cryo's * Saar1988 (32) - 1e kindje - 6x IUI, Start IVF Mei * Noukie88 (32) - 1e kindje - 6x IUI, Start ICSI Mei * DangerBlonde (31) - 2e kindje - in afwachting van genetisch onderzoek * M061987 (33) - 1e kindje - 7x IUI - 1x IVF, 3 terugplaatsingen, 4 cryo's over *Lizze22 (27) - 1e kindje - 2 x IUI - 2x ICSI, 3 terugplaatsingen, 7 cryo's over *JH8 (27) - 1e kindje - 5 x IUI - ICSI 1e verse terugplaatsing Afspraken * begin augustus - Leraje - start pil Testdatum 28 juli - Noukie88 2 augustus - Chrystal86 2 augustus - Kruimel14 Zwanger * 2jongensmama - ICSI 2 verse tp (tp 8) - 19-11-21 * Iemand1991 - IUI 2 - UD 30-12-21 * Emma1995 - IVF 1 - UD 8-10-21 * Lizze22 - ICSI 2 (tp 3) 24-02-2022 * HerfstmeisjeB - Letrozol 5mg
@Asil hoe gaat het met jou? (Voel je niet verplicht te reageren!) Gewoon even om te laten weten dat ik aan je denk! Hoe gaat het met de dames op het wachtbankje? @Betsies, @Chrystal86, @Noukie88 (Vergeet ik nog iemand?) @Saar1988 en @Didi5555 hoe gaat het met jullie? Fijn weekend allemaal!
Even een vraagje vanmorgen nogmaals getest zoals het wordt voorgeschreven. Deze was natuurlijk ook negatief dus be gestopt met de medicatie. Hoelang duurt het dan meestal voordat de menstruatie komt? Ik had progynova en utro.
Toch altijd stom zo een witte test!! Knuffel!! Ik werd tussen een dag en drie dagen ongeveer ongesteld na het stoppen van die medicatie.
Lief dat je naar iedereen vraagt, ik ben ook benieuwd hoe het met iedereen is Hier gaat het prima, geen mindfuck door progynova en dat maakt het wel echt zo veel beter te doen! Vandaag wel een tikkeltje taai dagje door een klein buiten feestje met wat vrienden maar twee baby’s, zes dreumessen en een zwangere…dat is dan in je wachtweken toch confronterend voelde ik wel. fijn weekend lieve dames!!
Ja logisch dat het even een taaie middag is...dikke knuffel! Was vandaag ook zo verdrietig en niet eens om de poging die niet gelukt is. Paar weken geleden aangekondigd dat we gaan trouwen...vertelt me broertje vandaag dood leuk ook de gaan trouwen en waarschijnlijk eerder dan ons...denk ik moet je me dan daadwerkelijk in alles aftroeven (heeft namelijk wel een kindje? Kon je dit nu niet gewoon even ons ding laten zijn. De oudste dochter die als eerste gaat trouwen...weet zeker dat hij het niet bedoeld en ook die gedachte er niet achter heeft maar voor mij voelt het wel zo..
Oooh ook heel stom voor jou! Ik knuffel je hard terug! Hier, laten we een bak digitale ben and jerrys delen
Sorry, jou per ongeluk vergeten! Wat stom een witte test en pijnlijk van je broer. Heel confronterend! We hadden het er gisteravond nog over met vrienden: wachten zeven jaar, hoe vaak kan je teleurgesteld raken en hoe ga je daarmee om? Hopelijk vinden jij en je partner los van elkaar en samen jullie weg daarin! En verdrietig voelen is daar als je het mij vraagt een onderdeel van. Sterkte ermee! Hier 1x Utro gebruikt in februari. Toen op woensdagochtend 12dpo negatieve test, ‘s ochtends nog 1x Utro genomen, maar dat voelde zo stom, daarna gestopt en vrijdagochtend ongesteld. Volgens het boekje dus. Cyclus erna (en dus na punctie en hele hormoon circus) was lijf wel wat van slag en iets later met eisprong. @Betsies ook jouw verhaal is herkenbaar. Je hebt je er maar kranig door heen geslagen! Knap. Hopelijk heeft het ook wat energie gegeven en kan je sowieso morgen lekker opladen.
Lief dat je er naar vraagt!! Ik heb al sinds donderdag licht kramp in onderbuik en onderrug, maar het zet niet door. Ik heb nu een klein beetje licht roze verlies, dus ik denk dat het hem weer niet gaat worden… Baal er echt van, want door de vakantie moeten we ook weer een maandje overslaan en dacht echt van de week dat het raak zou zijn.
Ik word meestal na een dag of 3/4 ongesteld. En ik snap echt goed dat je hiervan baalt. Juist ook in jouw (ons) schuitje, maar geloof me, jouw broer zal zich van geen kwaad bewust zijn. dus even balen en jezelf verwennen, maar er wel even bij stilstaan dat hij jou nooit zou willen kwetsen. Liefs en knuffel
Lief dat je het vraagt. Hier ongeveer halverwege de cyclus (pauzemaand 2) helemaal vergeten te werken met ovulatie-testen. Teveel bezig met genieten van onze vakantie Over ong 2 weken ongesteld en dan mezelf dus aanmelden voor cryo tp1.
Oh ja, je zou naar Valkenburg of daar in de buurt gaan, toch? Heerlijk dat je zo geniet dat je niet bezig bent met moeten. Fijne vakantie en alvast veel succes met cryo 1! @Noukie88 balen! Ben je van plan om te testen? Ik duim voor je!
Ik denk morgenochtend even als er nog geen verandering in is. Ik heb vorige week zondag de tp gehad van een 5 daagse, dus wie weet dat ik al iets kan zien..
Bovenste is gisteravond laat en onderste vanochtend vroeg. Ik zie wel een streepje maar echt heel licht. Terugplaatsing was vorige week zondag van een 5 daagse… Wat denken jullie?
Ik zie de streepjes ook . Wel zijn ze licht als je het mij vraagt. Misschien een predictor early doen?