Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 25 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Ach lieverd! ♥

2. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Ja dit is anders. Echt even bellen. Ik had ook streepjes. Dat willen ze wel weten. Een biochemische zwangerschap willen ze in je dossier registreren. Sterkte lieverd.

Noukie88 vindt dit leuk.
  3. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
  4. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.944
    8.145
    113
    Stuk beter lichamelijk dankzij hormoonremmers.
    Net geprobeerd hard te lopen, met bloed en al o_O Ging natuurlijk voor geen meter, heb al 5 weken niet kunnen lopen. Bij thuiskomst meteen verschonen, wat denk je: ligt daar volgens mij het vruchtzakje in m'n broek!! :roflmao:

Zou mooi zijn! Maandag echo. Ik ga morgen en zondag nog maar even hardlopen voor de zekerheid :roflmao:

Betsies vindt dit leuk.
  5. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Vind je coping bewonderingswaardig. Ren jezelf alleen niet voorbij ;)

Betsies vindt dit leuk.
  6. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.142
    3.228
    113
    Vrouw
    Mooie woordspeling :) en sluit me bij beide zinnen aan.

Betsies en Saar1988 vinden dit leuk.
  7. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.944
    8.145
    113
    :):) lief!

Maar geen zorgen, ik ben echt de koningin in voor jezelf zorgen! Het zijn enkel nog de laatste lichamelijke loodjes nu, maar na vandaag heb ik er vertrouwen in dat de echo goed zal zijn maandag! Himmel zin in :D

En dan aan de slag met die 50 ovulatietesten!!

Asil, Betsies, Saar1988 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Shit dit :(

9. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Neeeee :( oooh meid wat een tegenvaller!! Dikke knuffel!! Ik wil mijn ben&jerrys wel met je delen hoor ;)

10. Noukie88

Noukie88 Actief lid

12 mrt 2021
    261
    291
    63
    Vrouw
    Lekker! Met een dekentje op de bank dan wel hoor!

11. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    *tilt dekentje voor je op*
    hier is nog wel een plekje

Leraje, Saar1988 en Noukie88 vinden dit leuk.
  12. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Ik heb zonet telefonisch overleg gehad met onze arts en ze wil ons oi gaan voorschrijven met stimulatie voor follikels, zeker tot een volgende eventuele punctie maar vooral in de veronderstelling dat dit ook een zwangerschap kan bieden! Minder stress en minder ingrijpen van buitenaf. Maar eerst een maand rust!!

herfstmeisjeB, Saar1988, Chrystal86 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. 7Missme1987

7Missme1987 Bekend lid

13 jan 2020
    776
    607
    93
    Vrouw
    @Betsies en @Noukie88 wat een rot berichten weer!! Dikke knuffel en een mega choco reep voor jullie!!

Noukie88 en Betsies vinden dit leuk.
  14. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Noukie88 neeeeee verdorie wat verdrietig :cry: had zo’n goede hoop voor jou. Dikke knuffel!

@M061987 ik vind het knap dat je er zo luchtig mee om kunt gaan… (begrijp me niet verkeerd)
    Ik was er kapot van toen wij een vroege miskraam kregen. En toen ik het vruchtje verloor heb ik m’n ogen uit m’n kop gejankt. Ben je er niet verdrietig van?

@Betsies heeft OI wel zin dan nu je 3x icsi hebt gehad? Die icsi kreeg je ook niet voor niks leek me… en nu? Je krijgt nu geen pogingen meer vergoed.. ga je zelf nog een 4e poging betalen? Of gaat het boek nu dicht? Sorry als ik je hiermee nu overval of pijn doe. Ik bedoel het goed en ben geïnteresseerd. Ik zou je graag een echte dikke knuffel willen geven!

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  15. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Wij zijn nu al een tijdje heerlijk samen aan het mountainbiken. En dan denk ik ook, het is toch wel heel fijn dat we dit soort dingen hebben. Met een kindje gaat het natuurlijk niet, dan kan één van ons maar niet beiden tenzij je altijd oppas weet te vinden. Er zijn ook positieve dingen aan geen kinderen hebben, denk ik dan maar... (de meeste dingen die ik wil in het leven kunnen namelijk ook heel prima met kinderen :p Maar dit soort dingen zijn daarvoor niet handig!)

16. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.944
    8.145
    113
    Ik was zeker verdrietig! Maar dat is nu al bijna 5 weken geleden. Toen kreeg ik mijn 'eerste' miskraam. Inclusief alles wat er uit kwam. Hebben we samen nog bestudeerd en afscheid van genomen. Ik heb daarna bij de juwelier een ringetje laten maken, goud met een amethist, de geboortesteen van februari, wanneer ons eerste kindje geboren zou worden. Paar dagen somber geweest.
    Daarna heb ik het af kunnen sluiten.
    Alleen toen kwamen de ziekenhuis bezoeken en echo's, en bleek er nog een te groeien! Een vruchtzakje dan, zonder vruchtje. Die heeft nog 4 weken gegroeid en afgelopen maandag heb ik dus die miskraam op willen wekken.
    Was enkel nog een lichamelijk ding voor me, mentaal niks meer aan de hand gelukkig.

Dus ik ben er al eventjes klaar voor om door te gaan!

DangerBlonde vindt dit leuk.
  17. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.944
    8.145
    113
    Zo denken wij ook precies! Het leven is heerlijk zo samen. Een kindje is geen must, maar een toevoeging. Als het niet gegeven is, zal dat heel lastig zijn en zal je daar waarschijnlijk nog jaren last van hebben met momenten. Maar het is niet het einde van de wereld en van je leven. Het leven is leuk, met of zonder kinderen. Tenminste, ik hoop dat mét leuk gaat zijn ;)

Leraje en Splitijsje vinden dit leuk.
  18. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Ja het is wel bijzonder, in die zin dat ze in onze kliniek (maar ik heb het idee in België) ivf nogal makkelijk overslaan en icsi doen. Na mijn baarmoeder renovatie zou zwanger worden zelfs natuurlijk weer een optie zijn maar gezien mijn leeftijd en voorgeschiedenis raadde ze toen wel aan om door te gaan met icsi. Nu zijn de verzekerd pogingen op en we gaan nu geen zelf betaalde poging doen. Het advies is gestimuleerde iui met trigger maar zonder de inseminatie zeg maar, dus heet het oi…
    En ik zie het als geïnteresseerd hoor en ook graag die knuffel :)

DangerBlonde, Achterkantvandemaan en Asil vinden dit leuk.
  19. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Ik vind de gedachten die ik lees over het eventueel geen kinderen ook heel mooi trouwens. Het is nu heel mooi en ik hoop ook dat het met kinderen net zo mooi zal zijn.
    Dikke knuffels voor allemaal!

20. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Precies dit, maar worstel er wel mee omdat wij wel tegen het eindpunt lopen en het toch lastiger lijkt te accepteren dan eerder gedacht..

Deel Deze Pagina