Nu een week bezig met de decapeptyl en gelukkig geen ernstige bijwerkingen. Ben geloof ik heel ietsje vermoeider dan normaal, maar door onze hond steeds ook gebroken nachten dus kan ook daar aan liggen. Sowieso dan alleen 's avonds vlak voor het slapen, niet dat ik midden op de dag moe ben oid. Dus daar heel blij mee! Alleen bloedverlies... @Asil had gelijk, het is heftiger geworden Soort 'gewone' menstruatie alleen zonder pijn vanaf maandag ongeveer. Maar nog steeds véél bloedverlies. Ik zie dit niet echt goedkomen voor dit weekend, en ik moet zondag beginnen met gonal-f. Heb ff ziekenhuis gemaild, of ik toch gewoon moet starten ookal heb ik nog bloedverlies (omdat ik steeds lees dat mensen ermee starten ná hun menstruatie). Baal gigantisch, want vanaf morgen hebben wij een week lang een gast. Zul je zien dat ik straks eindelijk klaar ben met bloedverlies, zit die gast in ons huis, wéér geen seks. En als ie weg is, ben ik al een tijdje bezig met de gonal-f, krijg ik natuurlijk last van m'n buik vanwege de eiblaasjes. PRFT. IK WIL SEKS JONGENS DIT IS NIET GRAPPIG MEER. Toch maar sponsjes kopen XD Waar had je die gehaald @DangerBlonde ?
Kan zijn dat deze minder word maar voor het weekend durf ik niet te zeggen. Ik zet in op zondag. En snap de sex drang, je kunt tijdens stimuleren iets druk op je buik hebben maar hangt af van hoeveel er in de maak is.
Ziekenhuis zegt dat ik gewoon zondag moet starten. Prima. Lekker binnen 2 uur doorgelekt, ook nog Ik ga maar even zoeken naar super tampons
Jeej, ziekenhuis maar gebeld voor afspraak en 11 okt kan ik terecht. Mooi 3 weken van de wachttijd afgesnoept.
Ja ik had het inderdaad laatst al bedacht, daarom kan ik natuurlijk ook moe zijn! Er zit ijzer in mijn multivitamine, maar niet extreem veel. Zal even kijken of ik wat bij moet slikken. Of wat meer spinazie eten
Hoi lieverds! We hebben een hartje gezien vandaag!! De gynaecoloog deed echt beetje stom aan het doen vanwege het termijn, (bleef maar herhalen het on mis gaan hoor, alsof we dat niet weten) ik ben drie dagen terug gezet, maar het was vorige week al en sinds vorige week precies een week verder gegroeid en had ik al gezegd: we hebben een hartje gezien!! ❤️
@Leraje omg al dat bloed en geen seks, mensen doen voor minder rare dingen he Ik duim voor jou op een snelle stop van bloed en veel seks!!