Wat een super nieuws ik ben echt super blij voor jullie. Zal nog wel een tijdje spannend blijven dat heb ik ook nog steeds maar iedere stap is er weer een. Wanneer mag je weer spieken?
Ik was even vergeten dat ik weer al die documenten moet invullen voor de intake. Ja ik heb t eerder meegemaakt maar gut ik vind t wel een dingetje weer. Sowieso dat bij de gyn je seksleven gewoon op tafel ligt. Net als jijzelf met de benen wijdt (al vind ik dat minder erg dan details over seksleven).... seks lukt ons niet altijd dus we doen dan zelfinseminatie en voelde toen best beetje ongemakkelijk die instructie haha Voor hun is t dagelijkse kost, maar ik moet wel ff schakelen. Mijn man krijgt ook weer de vragenlijst dus ben niet alleen
Dankjewel zoooo veel lieve reacties allemaal! Word er zo blij van en maakt het allemaal nog echter!! We mogen 1 oktober voor de 8weken echo
@Betsies jaaaaaaaaaaa ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Zo blij voor jou!!! @Leraje kan je gewoon bij bol.com bestellen, Beppy wet tampons heten ze ze houden wel geen hele sloot bloed tegen, maar als je je lichte dagen hebt werkt het prima! Nou mijn schoonzusje kwam net heel onverwacht aankondigen dat ze 6 weken zwanger was.. 2 maanden geleden de implanon eruit laten halen, niet bewust aan het proberen.. hoe erg ik het ze ook gun, hoe blij dat ik ook voor ze ben… toen ze weg waren moest ik toch even naar boven lopen en een traantje laten… het steekt een beetje ver weg… vandaag dus even een baaldag.
Knuffel! Zelfs al met een kindje blijft dit gewoon ontzettend pijnlijk Heel herkenbaar... mijn schoonzusje is 7 weken zwanger... ik was blij dat ik niet bij de aankondiging was... de eerste keer dat ze zwanger raakte en het mij raakte, kon met name haar man er geen begrip voor opbrengen want ik MOEST blij zijn. Ja ik ben blij met een familielid erbij, maar heb daarbij ook zelf verdriet (en je hebt t niet altijd in de hand: het overvalt je soms ook gewoon). Het werd mij zo kwalijk genomen dat het escaleerde en we niet meer welkom waren op hun huwelijk. Dus ik ben blij dat ik de aankondiging dit keer toevallig heb gemist en t hoorde via mijn man. (Lang verhaal ook, we stonden altijd klaar voor schoonzus, altijd geholpen en toen ze bij de aankondiging van mijn eerste zwangerschap heel verdrietig zei: wanneer is het mijn beurt? Kreeg ze ook van ons alle ruimte en begrip ervoor: wij vonden het rot genoeg dat haar relatie uit was. Haar huidge man is eh erg dominant en te direct... eerlijk noemt hij dit, bot vinden wij vooral )
** Lange onvervulde kinderwens ** Even voorstellen * Kruimel14 (37)- 1e kindje -5x IUI, 1x IVF, 1 verse terugplaatsing, 8 cryo's totaal. Nu 5 terugplaatsingen gehad, nog 4 cryo's over. * Betsies (39) - 1e kindje - 6x IUI, 3x ICSI, 10tp, nu rust en dan stimuleren met medicatie en trigger. * Didi5555 (30) -1e kindje -4 IUI- 1x IVF. Op naar terugplaatsing 5 * Leraje (36) - 1e kindje - 1x ICSI * Asil (39) - 1e kindje - 13x IUI, 2x IVF, 2x ICSI nog 2 cryo's * 7missme1987 (34) - 1e kindje - 3x IUI, 1x IVF, 1x ICSI nog 3 cryo's * Chrystal86 (35) - 2de kindje - 2x ICSI 9x tp, nog 2 cryo's * Saar1988 (32) - 1e kindje - 6x IUI, 1x IVF, 1 verse terugplaatsing (vmk), 4 cryo's over -aug 1e cryo tp * Noukie88 (32) - 1e kindje - 6x IUI, Start ICSI Mei * DangerBlonde (31) - 2e kindje - in afwachting van genetisch onderzoek * M061987 (34) - 1e kindje - 7x IUI - 1x IVF, 3 terugplaatsingen, 4 cryo's over * Lizze22 (27) - 1e kindje - 2 x IUI - 2x ICSI, 3 terugplaatsingen, 7 cryo's over * Groenebomen (36) - 3e kindje - wachten op gyn Afspraken * 15 september DangerBlonde belafspraak klinische genetica * 16 september Betsies eerste echo * 24 september Kruimel14 eerste follikelmeting voor 6de terugplaatsing * 28 september Leraje eerste echo follikelmeting voor punctie 1 * 11 oktober Groenebomen intake gyn Testdatum * 24 september - M061987 Zwanger * 2jongensmama - ICSI 2 verse tp (tp 8) - 19-11-21 * Iemand1991 - IUI 2 - UD 30-12-21 * Emma1995 - IVF 1 - UD 8-10-21 * Lizze22 - ICSI 2 (tp 3) 24-02-2022 * HerfstmeisjeB - Letrozol 5mg - UD ? * Chrystal86 - ICSI 2 (tp 9) UD 9-4-2022 * Betsies - spontaan (na ICSI 3) UD ?
Ik klikte leuk op je lieve reactie en alle hartjes en liefde!! Maar Potver ik vond het laatste deel niet leuk dus ik stuur je er dikke digitale knuffels achteraan!! Natuurlijk is dat heftig baaldagwaardig nieuws!! ❤️
@GroeneBomen allemachtig ik knuffel ook even stevig met jou!! Wat een bizarre situatie dat je eigen gevoel niet mag en je dan niet welkom bent op een huwelijk!? Fijn dat je er nu niet bij was!!
Ik moest t paar jaar geleden ook al, gelukkig krijg ik weer dezelfde gyn oudere vrouw, veel kennis en niet van t afwachten maar aanpakken zeg maar. Ben zo opgelucht
Ja was echt heel bizar en zwaar. We hebben nu een eh beleefdheidscontact zeg maar. We komen op elkaars verjaardagen en van de kinderen en als we elkaar zien toevallig bij schoonouders is t beleefdheidspraatje zeg maar.c'est la vie. Familie heb je niet voor het kiezen, wel mee te dealen t is oke zo. Ik had alleen gehoopt dat wij hun een keer konden overvallen met een zwangerschap ipv net als vorige keer: zij zwanger en ik naar de gyn... Naja, ik heb gelukkig alleen moeite met zwangerschap. Kraamvisite etc geen probleem. Als kind er eenmaal is, is t weer klaar qua steek Ooit komt er een einde aan het broedseizoen van familie en vrienden denk ik dan maar Mijn schoonmoeder snapt mij volledig gelukkig, zij heeft ook in de mmm gezeten en ervaring met verlies.