Leuk! Hebben jullie dat ook bij het lezen van een boek dat je je een voorstelling maakt van het uiterlijk van de karakters en als het boek dan verfilmd wordt het gek is (in mijn hoofd dan hè) dat ze er totaal anders uit zien . Vertaling naar hier: in mijn hoofd heb jij Indisch bloed (slaat nergens op en dat blijkt wel). Beschouw het maar als een compliment, hier 37 en wel klein (1,59cm) en nog steeds willen ze soms mijn ID (al hoewel dit jaar nog niet is gebeurd...)
@Asil leuk om jou te zien wat een eer dat je je id nog moest laten zien! Ik werd al door een (hele jonge) moeder school aangesproken met 'u'. Deed mijn ego geen goed hahahahaha
@Asil knapperd ❤️ @Kruimel14 haha ja grappig is dat, soms zit een film er dan helemaal naast en soms denk je jaaaaa dat is hem/haar!
Pfoe, inwendig zou je wel willen schreeuwen dan bij zo'n opmerking. Ik duim voor je dat je zelf ook snel deel uitmaakt van de babyboom. Dit keer hebben wij niemand wat verteld, ja wel dat ik naar de gyn ga omdat zo vaak ongesteld zijn niet tof is. Maar niet dat de verwijzing subfertiliteit is...
Had al zo een vermoeden dat sommige zouden denken dat ik buitenlands zou zijn hahaha. Van mezelf heb ik rossig haar en sproeten
Dames, weten jullie dat nog: moet de partner de eerste keer mee? (Ik kan mij het niet meer herinneren) Man heeft zn vragenlijst binnen, ik gek genoeg nog niet. Of is t pas van belang bij bespreken plan de campagne? Man heeft geen vrije dagen meer ivm tijdelijk contract en om die reden durft hij ook niet zomaar vrij te vragen als het niet noodzakelijk is.
@Asil leuke foto! En ik dacht ook dat je buitenlands bloed had hahaha wat grappig @Saar1988 hoe gaat t nu? oh dames ik voel met jullie mee met al die aankondigingen, kraamvisites, baby’s overal… word er ook af en toe niet goed van. Ik heb zelfs al dat ik sommige baby’s gewoon niet eens meer vast wil houden. Ligt er wel heel erg aan van wie de baby is. Ben er 2 dagen toch best wel stuk van geweest, van de aankondiging van m’n schoonzusje. Nu gaat t wel weer een beetje. Maar voelde me echt best rot. Speelt ook mee dat ik gruwelijk hormonaal ben, ik ga maandag de gyn bellen of ik niet beter kan stoppen met de pil. Heb m nu bijna 2 maanden, waarvan ruim een maand non stop licht bloedverlies. Mijn stemming is om te janken, voel me telkens opgejaagd en nerveus, mijn lontje word steeds korter. En het ergste van alles: ik heb zeker 20 jaar geen eczeem gehad. Ik zie er nu uit als quasimodo. Dikke rode ogen van de eczeem, het jeukt en brand als de ziekte. Kom er niet tegenop gesmeerd met de zalfjes van de huisarts. Verdraag mijn lenzen en make-up niet meer, en mijn favoriete crèmes en dagcreme ook niet. Dit kan toch niet normaal zijn? Even ter beeldvorming een bijlage.. sorry als het tmi is, maar even jullie mening.. ik kan er echt niet meer tegen. Ik wil zo graag doorzetten en hopen dat het over gaat. Pijn van de endometriose heb ik dus niet meer. Dat is het enige pluspunt. Dat is fijn. Maar de eczeem word alleen maar erger, breid zich uit rond m’n ogen, achter m’n ogen, onder m’n lip en een plek bij m’n kaaklijn.. nog nooit gehad dit van een pil. Kan er letterlijk en figuurlijk van huilen.
Het is niet verplicht geloof ik. In zkh 1 was ie er nooit bij gedurende een jaar. Ik vond t wel fijn dat ie erbij was toen we naar zkh 2 gingen, praat toch wat fijner als de artsen je niet kennen.
Ja klopt!snap ik is ook fijner. Wij hebben voor nr2 ook bij deze arts gelopen dus dat is wel vertrouwd. Maar toen had hij een vast contract en wisten ze van onze kinderwens. Nu heeft hij dat zelf pgezegd en een tijdelijk contract van 9 maanden. Lastig lastig. Als hij zaad onderzoek moet doen, wil hij eigenlijk weigeren omdat ie het niet wil langsbrengen ivm weer stukje werk missen... ik snap hem echt wel maar jeetje... ik ben diegene die een kijkdoos heeft straks en weer mag injecteren
@DangerBlonde och lieve meid! Wat een eczeem! Dat ziet er mega jeukerig uit ook! En ook op de meest irritante plekken daar smeer je ook niet zo even hormoonzalf.. mag hopen dat je idd mag stoppen met de pil, heftig!
Kan jij het potje niet langs brengen als hij het thuis vult? Of heel vroeg in de ochtend? Of wonen jullie te ver van het zkh af? Bij ons mocht dat geloof ik wel, als ik zijn ID bewijs meenam. En je hebt gelijk haha, wij vrouwen moeten 3x per week met de benen wijd en moeten al die spuiten erin zetten. Moeten die mannen ook maar eens wat voor over hebben. En dat eczeem jeukt en brand idd als een mtrfcker grrrrr…
Ik heb voor mijn man ook steeds het potje gebracht (Y) Anders had ie het echt niet gedaan denk ik de eerste keren.
Arme arme jij! Gekmakend! T is ook zo'n kwetsbare huid daar Neuh ziekenhuis is 15 minuten rijden. Maar ik vind t stiekem een beetje een principe kwestie. Piepen over 1x zaadonderzoek terwijl de hele afdeling daar ondertussen al of mijn doos heeft gezien, haar hand erin heeft gehad of mij daar heeft gehecht. Hij vindt t zaad onderzoek ongemakkelijk. Nee gelukkig is t geweeeldig om als vrouw door t traject te gaan Maaaaar als hij niet wil, doe ik t wel. Het brengen dan he? Haha zelf zaad produceren kan ik niet
Jemig wat shit. Dit is niet normaal nee, volgens mij is exceem vrijwel altijd een allergische reactie van je lichaam op iets. Het zou best kunnen dat je bijv. allergisch bent voor een van de vulstoffen die ze voor die specifieke pil gebruiken. Ik zou idd maar gauw contact opnemen, dit is echt niks... supernaar joh
Aj Aj aj @DangerBlonde dat ziet er serieus heel vervelend uit, zo een gevoelige plaats ook! Ik zou ook bellen, misschien een ander merk proberen inderdaad? @GroeneBomen wat lastig met het werk van de man dan nu. Het is toch wel prettig om bepaalde dingen samen te kunnen doen, zeker zo een zaadonderzoek, dat hoort er wel bij. Lastig voor je hoor! Maar ik zou bij zijn weigering het ook zelf brengen, je wil toch starten.
Ach mop, maar das iets mis zeg. Wat pijnlijk! Heb je cortisonen zalf? Ik denk dat het op hormonen reageerd en kan ook eigenlijk niet anders.. jeetje. Zou ook de gyn bellen.
Ik heb idd cortison zalf gekregen, maar dat helpt maar even. Dan zakt het weer wat, en twee dagen later is het weer zoals op de foto. Het gaat niet blijvend weg. En ik smeer me een ongeluk. 2x per dag die cortison op de dagen dat het zo opvlamt. En daarnaast vaseline lanette crème meerdere keren per dag. Savonds voor t slapen extra wat dikker. Maar ik blijf Quasimodo het kan niet anders dan van die pil komen. Heb dit nooit gehad zo erg. En in de bijsluiter staat 0,01 tot 0,1 % kans op eczeem… ik ben altijd die lucky one die uit die zeldzame categorie bijwerkingen krijgt