Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 25 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iemand1991

Iemand1991 Bekend lid

25 apr 2019
    911
    991
    93
    Vrouw
    Oh nee, wat een vreselijk naar bericht! Heb je voor de zekerheid wel nog een echo? Heel veel sterkte en ik hoop, uit de grond van mijn hart, dat het goed komt

Leraje en Betsies vinden dit leuk.
  2. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Betsies wat lees ik nu?? :cry::cry::cry: Potverdorie dat was niet de bedoeling, jij ging de betsies doen! O wat vind ik dit vreselijk oneerlijk voor jou.. :cry::cry: een hele dikke knuffel en heel veel sterkte…

Betsies vindt dit leuk.
  3. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Nou ik heb vanmorgen geprobeerd de gyn te bellen. De eerstvolgende belafspraak die ik kon krijgen was pas 13 oktober o_O
    Ik moest maar mailen dan zouden ze dat naar hem doorsturen. Dat heb ik dus gedaan, inclusief de foto’s van mijn Quasimodo ogen. En ik heb vanmorgen geen pil meer gepakt. Klaar ermee!

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  4. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Dankjullie wel lieverds!!
    Er komt nog wel een afspraak voor een controle echo maar ik heb nu al zo veel verloren en zo veel buikpijn, geen geloof dat dit nog goed kan komen….eerst dit verwerken

5. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    13 oktober!?! Groot gelijk heb je, weg met dat spul!!

6. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ja ammehoela, wat een mafklappers. Hoezo moet je een belafspraak als je niet goed reageert op medicijnen?

7. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Ik zou dat ook niet zomaar aannemen of mij laten vertellen. Helemaal niet met zo een reactie op je lijf met die exzeem.

8. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.139
    3.217
    113
    Vrouw
    @Betsies vol ongeloof heb ik je bericht gelezen. Geen woorden voor. Ik wens je veel sterkte en liefde. Hoe pijnlijk ook: jij kent je lijf het beste. Ik hoop natuurlijk op een wonder, maar als het echt niet goed zit, zoals jij voelt/denkt, kan ik alleen maar hopen dat je lijf zichzelf herstelt en je geen medische hulp nodig hebt. Denk aan jou. Ook al heb ik nooit een kloppend hartje gezien, mijn verlies voelt nog als de dag van gister. Zorg goed voor jezelf ♥️

@DangerBlonde wat een ellende die uitslag. Ik geef je groot gelijk dat je eigenstandig bent gestopt: toch niet normaal. Dat ze maar rap contact met je opnemen. Voor jezelf opkomen hoor, jij kent jezelf het beste!

9. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
  10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.722
    27.368
    113
    Vrouw
    @Betsies neeeeee! Wat afschuwelijk en verdrietig :( heel heel heeeeeeeeeeeeeel veel sterkte. Jeetje :(

Betsies vindt dit leuk.
  11. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.940
    8.139
    113
    Pff ik ben mezelf gek aan het maken hoor. Ik voel me precies hetzelfde als toen ik zwanger was. Heb normaal altijd dezelfde 3 symptomen, maar die voel ik nu niet. Ik ben vandaag 9dpo en test al vanaf 7dpo negatief :o:. Ik heb even teruggezocht, en tijdens zwangerschap vorige keer testte ik pas op 10 dpo een te verwaarlozen tuurstreepje. Dat plus mijn klachten geven me hoop, maar dat wil ik dus eigenlijk niet hebben! Dat snappen jullie vast wel.

En misschien voel ik me zo omdat ik een miskraam heb gehad, en zijn de symptomen die ik vroeger had nu vervangen door deze... we zullen het zien!

12. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ohhhh ik snap dat je helemaal gek wordt. Ik stem voor zwanger! Gewoon laat positief testen.

13. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ik laat me idd niks meer wijs maken. Ik dacht nog als ik hem vandaag te pakken krijg, kijk ik of hij nog een alternatief heeft. Maar eigenlijk wil ik daar niet meer aan beginnen.
    Ben vandaag al vet uit m’n humeur :roflmao: de afkickverschijnselen van de pil zijn al begonnen. Vandaag mag iedereen gewoon z’n bek houden en me met rust laten :|:rolleyes: Denk dat ik maar zo’n rumag trui met ‘sterf’ ga aanschaffen :rolleyes: draag ik die elke week met boodschappen doen, als al die stomme mensen in de weg lopen. Heb al een paar van die mokken met die teksten op m’n werk :roflmao: alleen sterf is niet helemaal de gepaste tekst als je in het zorgadvies werkt met cliënten… :roflmao::roflmao:

@Betsies het kan nog… een klein procentje hoop… ik weet nog dat @Emma1995 uit dit groepje zwanger was en ook veel bloedverlies had. En die zou nu bijna uitgeteld moeten zijn… hele dikke knuffels voor jou!

@M061987 haha de mindfuck begint weer… nog een paar dagen geduld, ik duim voor je!

Betsies, Asil, Leraje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.722
    27.368
    113
    Vrouw
    @Betsies ik blijf aan jullie denken. Zo lang geduld, ineens dit wonder en hartje en toch opeens dit :(

Betsies vindt dit leuk.
  15. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Sterf in coronaire word ook niet gewaardeerd gok ik (maar ik moest gniffelen)

DangerBlonde vindt dit leuk.
  16. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.754
    113
    Vrouw
    Rot is dat he, die hoop! Weet het maar al te goed ❤

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  17. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.722
    27.368
    113
    Vrouw
    @DangerBlonde ik ben gewoon in bed gaan liggen haha, ik heb mijn man geappt: ik ga niet koken, ik ga op bed liggen: je redt je maar!
    Werkt bij mij t allerbeste bij een mindere dag, gewoon doen of ik er niet ben haha
    Succes met de hormonen wissel!

DangerBlonde en Achterkantvandemaan vinden dit leuk.
  18. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.722
    27.368
    113
    Vrouw
    Kon je jezelf ook maar zwanger denken! Ik duim voor je dat je gevoel je niet in de zeik loopt te nemen en je hcg je zo laat voelen

19. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Hoe gaat t vandaag? Verlies je ook stolsels of alleen bloed?

20. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Lief dat je aan me denkt, en super goed dat jij gewoon gestopt bent met de pil, hopelijk snel verbetering!!!

Nog altijd enorm verdrietig, kan het er niet over hebben zonder te huilen… verlies ook stolsels wat dan weer heel confronterend is. Neem wel steeds wat tegen de lichamelijke pijn in.

Deel Deze Pagina