Lieverd toch… ik zou je zo graag een dikke knuffel willen geven.. ik weet hoe het voelt, hoe verdrietig je van een miskraam kunt zijn… het blijft zo oneerlijk. ❤️❤️❤️
Hebben jullie ooit zo'n witte test gezien? dit wordt niks meer! Normaal zou ik tegen iemand zeggen; ah joh, je bent nog vroeg! Kan nog vanalles gebeuren! Maar ik weet dat dat in dit geval niet zo is en dat het niet gelukt is. Niet raar overigens, aangezien het al 3 jaar niet lukt heb er vrede mee hoor. Het is geen echte teleurstelling ofzo. Voel mij prima!
@Betsies oerpijn noem ik dat, pijn die in elke vezel zit sterkte. Het is een toekomstbeeld van jullie met dit kindje die ook verloren gaat met het verlies van dit kindje
Mijn eerste consult is... Een videoconsult. Nou ja haha, komt goed uit: mijn rijbewijs ben ik kwijt (incl portemonnee 'huil')
Vandaag voel ik me voor mijn doen wel een beetje emo. Weet niet of het het aanhoudende slaaptekort is (vannacht WEER iets om ons uit onze slaap te houden) of de gonal-f, maar kan zo bang/moedeloos worden voor de uitkomst en meteen maar alle toekomst, klimaatverandering, wat doen we nou eigenlijk op deze planeet, etc. Onzin om me nu druk over te maken natuurlijk maar pff. Wel eindelijk gelukt om seks te hebben ondanks de gast Dat was nodig
@M061987 we haaaaaten wit (de gargamel in mij) goed dat je er oké onder bent, dat scheelt! @GroeneBomen mooi woord er voor oerpijn, dat is het wel ja En oh neeee je portemonnaie met alles er in, zo vervelend! Gelukkig dan voor het video gesprek. @Leraje yeah sex!! En of dat nodig was @Saar1988 mega lief ❤️
Jaaaa zeker, mocht eigenlijk in september al terugplaatsing maar toen was ik op vakantie... dus nu oktober de winnaar! Pauzes zitten niet in mij