Morgen dus maar bellen dame Spannend! Dan wordt het 3 dubbel echt als de datum van de echo gepland wordt.
@Leraje wat een hoopvolle test! Fijn nieuws dit! Manlief is ondanks antibioticakuur weer ziek geworden. Weer 39 graden koorts. Echt heel apart dit want hij is echt nooit ziek. Ik vind het heel naar voor hem. Ik had de vorige keer ook ineens 41 graden koorts, bizar weer.
Misschien ; het voelt nu totaal onrealistisch. Ik ben ook niet blij, ik voel me gewoon gewoon fysiek ook. Ga opeens twijfelen of ik dit wel echt wil, een kind. (Ja want daarom doe je de moeite van de mmm.) Ben bang dat het misgaat. Dat we het proberen af te dwingen en dan blijkt het kindje gewoon niet goed te zijn. Anders ging het van nature wel. Vandaag bij familie met veel kinderen op een hoop en pfff helemaal gek van ze. Heeeeelp. Ik snap mezelf niet.
Herkenbaar hoor. Kinderen zijn nu eenmaal echt niet zaligmakend. Het is echt ook heel kut en zwaar op zijn tijd, dat weet ik zeker. Het vervelende is dat je het niet eerst even kan proberen
Welkom bij het ouderschap dit is heel normaal dit is misschien wel het sterkte symptoom van de zwangerschap Zelfs tijdens de bevalling zul je denken: wil ik dit? En zelfs als kind er is vraag je je bij vlagen af: god, waarom leek mij dit nou een goed idee???? En in mijn geval: waarom leek mij dat een goed idee x2?
de huisarts zegt uitzieken. Dus maar even kijken hoe het gaat deze week. Als het erger wordt dan moet ik contact opnemen. Voel me zelf ook raar, heb pijn in mijn bekken. Misschien omdat de eisprong is geweest? Omdat ik pijn dagboek moet bijhouden voor de gynaecoloog ivm endometriose intake, valt het me wel op. Herkent iemand deze klachten? Menstruatie start over 11 dagen.
Hoop dat het aan je voorbij gaat en hij snel op knapt. En nee, heb nooit pijn aan mijn bekken eerlijk gezegd.
Sinds de operatie aan de eierstok heb ik wel als de eisprong aan die kant is geweest dat de eisprong mega pijnlijk kan zijn en daarna nog langer gevoelig is. Maar niet in t bekken zelf.
Jeej dag 12 gehaald zonder menstruatie, ik neem extra ijzersupplementen en voel mij eindelijk weer niet zo vreselijk moe.
Ik het ziekenhuis bellen, zijn ze weer alleen in de ochtend bereikbaar Dus heb ze nu maar gemaild. Voelt echt heeeeel raar om zwart op wit te zeggen dat ik zwanger ben. Ik voel me niet zwanger. Maar ook wel een beetje of ik een geheim heb in mijn buik Ergens wil ik het nou wel aan mensen gaan vertellen maar tegelijkertijd ook weer niet, tot we rond de 12 weken zitten. Eerste paniek is eventjes weer weg dus nu voelt het ook wel weer heel spannend Ik fantaseer om met sinterklaas iets met de cadeautjes te doen om het mijn familie te vertellen. En familie van mijn man met kerst omdat dan iedereen in het land is, denk ik. Al is dat wel laat, ik weet niet of we dat zo lang volhouden...