Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 25 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.308
    113
    Vrouw
    @Nana86 ik hoop dat je hcg snel onder 5 is, dat hier geen lange nasleep nog achterweg komt :(

2. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    @GroeneBomen ik bedoelde inderdaad ook dat het te hopen is dat je cyclus nu wat langer duurt en de follikels nog door kunnen groeien, komt er nu nog een meting binnenkort om te zien of er een dominant en groeiend follikel te zien is?

3. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    @GroeneBomen, het gaat goed hoor. Weinig te melden en even een terug trekker hier.

Hoop echt dat je een dominante follikel krijgt, neem je de Vitex nog? Ik ben ook begonnen. Geen zin in weer 66 dagen wachten. Hoop dat mijn cyclus hierdoor wat sneller op start.

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.308
    113
    Vrouw
    Ja, gewoon om de dag tot t groot genoeg is voor ovitrelle of ik ongesteld word. Mijn vader is t ziekenhuis af en aan bezoeken ook wel een beetje beu hihi

Betsies vindt dit leuk.
  5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.308
    113
    Vrouw
    66 dagen is ook echt bizar lang. Hoop met je mee! Vitex pak ik niet meer, kreeg er onwijze maagzuur van. Heb het wel 3 rondes de kans gegeven. Maar deed niets, behalve mij continu laten boeren.
    Heb nu wel sinds vorige week hoge dosis vitamine e erbij.

6. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.308
    113
    Vrouw
  7. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    In het kader van we proberen maar allerlei gekke dingen uit: ik heb eens een zak lijnzaad gehaald. Het zou de hormonen weer in balans kunnen brengen bij oestrogeen dominantie. Las laatst iets over seed cycling, ik weet niet meer of dat hier op het forum was of ergens anders. Ik geloof er allemaal niet zo in, maar ach. Niks te verliezen. En ik vind lijnzaad niet vies door de vla of yoghurt. En mocht t voor de hormonen toch niet werken, dan kan ik er in elk geval goed van naar de wc :roflmao: met m’n prikkelbare darm en constant moeilijk kunnen gaan…

Betsies, Leraje, Asil en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.917
    8.095
    113
    Super goed, kan inderdaad geen kwaad!

9. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Is het gebroken lijnzaad? Werkt bij mij heel goed!

10. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw

Niet zo goed, hele dag was ik down. Mijn afspraak voor intake endometriose is uitgesteld door afschaling zorg. Geen zicht op een nieuwe afspraak.
    Daarbij is mijn man nog steeds ziek met hoge koorts en heeft vandaag bloedafname gehad (geen covid19) maar ze denken wel griep. Hij is echt nooit ziek, zo bizar dit. Ben even mentaal en fysiek helemaal klaar met alles.

11. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.308
    113
    Vrouw
    Dat meen je niet! Wat $&#*#*&$#&*#*$*@#&#*@ gatver! Ik vind het echt heel erg voor je :cry: nog langer in onzekerheid, bah. En wat ongelooflijk rot dat je man zo ziek blijft, snap dat je je zorgen maakt :(
    Sterkte!

12. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.308
    113
    Vrouw
    Hahaha ik laat t juist staan omdat ik snel t omgekeerde heb. Ik vind het wel lekker, beetje nootachtig zo in de kwark.Wel gebroken lijnzaad he? Anders poep je t heel uit

13. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Getverdemme, zo naar allemaal :(

Veel liefs. Ook voor @Asil en iedereen die het verder nodig heeft!

14. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw

15. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.136
    3.212
    113
    Vrouw
    Hoi dames, wat een lastige dingen zijn hier voorbij gekomen de afgelopen dagen en hoe oneerlijk kan het leven lopen. Ik was heel afwezig, enerzijds omdat ik me lichamelijk beroerd voelde (niet misselijk, maar verschrikkelijk moe en lamlendig) en ook wel bewust een beetje in mijn eigen cocon zat (@Leraje beschreef het mooi: nu het misschien zover is: wil ik dit eigenlijk wel???? En @M061987 struisvogelen: wat je niet ziet, is er niet). Het voelt dubbel vanwege de verdrietige berichten hier en ondankbaar (de gedachten: wil ik dit wel???), maar deel toch dat wij vanochtend een goede echo hadden. Hartje zag arts direct en na opmeten bleek dat qua groei de kleine kruimel precies op schema ligt. Arts was enerzijds blij, maar anderzijds ook gematigd (past bij mij)/ realistisch: voor nu goed en mooi nieuws, maar geen garanties. Heb nu de opdracht gekregen om naar een verloskundige te gaan. Surrealistisch vind ik het. Kan me niet voorstellen dat er iets in mij leeft met een hartslag. En als ik alle angsten en onzekerheden weg haal: natuurlijk wil ik dat het goed komt.

Ik meen dit oprecht (en dit zegt iets over wat ik soms heb gevoeld en/of gedacht): als mijn bericht alleen maar kotsneigingen bij je oproept: ik voel je en snap je en voel je vooral niet verplicht om (blij) te reageren. Liefs!

Saar1988, DangerBlonde, Leraje en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. 7Missme1987

7Missme1987 Bekend lid

13 jan 2020
    776
    607
    93
    Vrouw
    Vriend en ik zitten niet helemaal op 1 lijn op het moment.

We mogen van het ziekenhuis gelijk door voor de volgende cryo.

Ik weet niet of dat ik dat wel helemaal wil..daarnaast is het ook nog een x zo volgend jaar september gaan we trouwen. Stel dat het wel lukt dan zou ik misschien paar weken voor de bruiloft uitgerekend zijn..weet niet of dat allemaal zo slim is. Heb geen zin om straks alles af te moeten zeggen omdat het lichamelijk niet trek ofzo..

Vriend heeft zo iets van ja lukt tot op heden toch ook niet dus waarom nu dan wel ineens..maar ja als je zo denkt waarom doen we het dan überhaupt..

17. 7Missme1987

7Missme1987 Bekend lid

13 jan 2020
    776
    607
    93
    Vrouw
    Lieve Kruimel,

Vind het voor jou voornamelijk zo erg dat je niet goed in je vel zit en er niet van kan genieten, wat heel logisch is!

Net zoals de arts zegt voor nu goed bericht en op naar de volgende halte. Zo iedere keer kleine stukjes!

18. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Zo herkenbaar, die van mij zegt dat namelijk ook wel eens. Maar met een bruiloft in het verschiet snap ik je gedachten. En wat is 1 of 2 maanden uitstel.?Die vraag heb ik mezelf ook gesteld.

Nu met de nieuwe maatregelen is genieten nog belangrijker denk ik dan, zoals de feestdagen die eraan komen en de stress (voor mij dan) wat mag wel en wat mag niet. Maar ook even geen beperkingen, dit eet ik wel dat niet en weer een jaar geen alcohol.
    Dus mijn overweging was dat, nu een maand of 2/3 wachten. Lekker even de remmen los want dat is zooooooo lang geleden. Genieten, eten, geen druk en seks omdat het leuk is.

Misschien dat die gedachten jullie ook helpen.

DangerBlonde en Leraje vinden dit leuk.
  19. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.917
    8.095
    113
    Ontzettend gefeliciteerd! Wat een mijlpaal. Het is super jaloersmakend, dat wel. Maar daarom niet minder gegund! Ik hoop dat de tijd gaat vliegen en dat je mentaal in een rustiger vaarwater terecht komt.

20. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Lieve meid, wat ik wel als tip wil geven. Is wanneer je gedachten doorzetten of alles overnemen dat je misschien contact kan zoeken met de POP poli en dit ook bespreekbaar maakt met je VK. Zij weten dat hormonen ook negatieve gedachten kunnen geven en hoe je daar mee om kunt gaan. Ik denk niet dat je deze gedachten zelf in de hand hebt namelijk. Je HCG niveau stijgt naar piek hoogte en dat doet gewoon een hoop. Je kunt je hier natuurlijk ook op inlezen.

Dan de positieve kant, een mooie echo, precies op termijn en een kloppend hartje! Hoppa! das toch wel een viering van een klein succesje waard. Niemand weet wat de toekomst brengt maar het nu weet je wel, en dat is dat je zwanger bent en er een mini kruimel in je groeit. ♥♥

DangerBlonde en Leraje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina