Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 25 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Maar bms hoort bij tp niet meer 3 laagste te zijn.. heb ik begrepen. Door progesteron word deze weer week en 1 massa, dat gebeurd na de eisprong heb ik begrepen..

2. Noukie88

Noukie88 Actief lid

12 mrt 2021
    261
    291
    63
    Vrouw
    Klopt! ;) Leuk zeg!

3. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Voel me wel vertrouwd bij EMC als deze niet is gelukt willen wij overstappen op volledig EMC. Daar is echt punctie, hup eicel resultaat en gelijk semen in leveren. Nu ben ik toch altijd bang dat de "reistijd" ook wat doet met de kwaliteit van de eitjes.

4. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.136
    3.212
    113
    Vrouw
    Geen idee, er is niet gezegd dat het drielaags was, dat dacht ik te zien (maar zie het verschil nog niet tussen mijn blaas, darmen etc.) Ga me hier niet druk over maken: het was in beeld en zag er goed uit. Afwachten maar...

Saar1988, Noukie88 en Betsies vinden dit leuk.
  5. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Ah :) en wij wachten samen met je mee! Altijd spannend weer, toi toi toi, lekker de voetjes warm houden en zen ❤

6. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Splitijsje en Noukie88 vinden dit leuk.
  7. Noukie88

Noukie88 Actief lid

12 mrt 2021
    261
    291
    63
    Vrouw
    nou ik denk dat dat meevalt. Hij is daar met 20 minuutjes..
    ik ben echt super tevreden in het maasstad. Het zijn zulke fijne lieve mensen allemaal. Wij blijven lekker daar. Maarrrr ik ga er vanuit dat het helemaal niet nodig is om over na te denken. Ook voor jou niet :):):)

8. Noukie88

Noukie88 Actief lid

12 mrt 2021
    261
    291
    63
    Vrouw
    Zo is het! Lekker genieten van het idee dat je kan broeden. Ik ga voor je duimen en het is misschien nergens op gebaseerd maar ik heb er een goed gevoel over bij jou!

Splitijsje vindt dit leuk.
  9. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Hoop ik ook, wij lopen al heel lang in het SFG en ben ook heel tevreden maar mijn vriend heeft geen rijbewijs, dus het is nogal een geregel en dat stukje stress heb je minder als je dan in het EMC zit.

Maar echt he bij terugplaatsing scheelt het echt wie je hebt. Soms is het groepje heel druk, zijn 3 of 4 meiden. En deze laaste keer was echt een relaxt groepje tuttenbellen. Ook bij dit groepje werd mijn vriend meer betrokken en aangekeken, normaliter spreken ze altijd met de vrouw en dat vind hij minder leuk.

10. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.136
    3.212
    113
    Vrouw
    Thx ladies (@Asil, @Betsies, @Noukie88, @7Missme1987 en hoop dat ik niemand vergeten ben). Net bitterballen gegeten op het terras en net voor de regen thuis. Nu met mijn voeten op een kruik (goede tip Lisa) even op de iPad en dan verder in mijn boek.

@M061987 en @Asil ook al staat de uitkomst al vast: hoop op heel goed nieuws deze week voor jullie allebei.

@Noukie88 hou je ons op de hoogte over het verdere verloop? Ik zat op de grens van overstimulatie, maar geloof echt dat de rust en 2,5 - 3 liter (ook niet meer) per dag echt heeft bijgedragen aan een vlot herstel.

@Betsies morgen follikelmeting: duim voor jou op een mooi resultaat!
    En @Saar1988 jij dinsdag de punctie: hoe sta je er in? Hopelijk ga je er mentaal en lichamelijk uitgerust naar toe. Je bent in goede handen, vertrouw daar maar op.

@Asil en @Noukie88 zo herkenbaar wat jullie schrijven over het gevoel dat er een soort van klik is/ dat je je fijn voelt bij de artsen en verpleegkundigen. Ik had vandaag (vond ik) de 'stomste' arts van allemaal, maar ze was super vrolijk, lief en mocht allerlei vragen stellen. Helaas mocht mijn partner niet mee, maar Lisa kan me voorstellen dat je partner graag ook betrokken wordt (het draait in dit traject al zo om de vrouw, maar hallo, we hebben ook nog een partner). Ik had zelfs mijn man mogen bellen tijdens de terugplaatsing, maar dat ging me wat ver. Wij gaan wel altijd samen en hij wacht dan in de auto. Ik weet niet hoe het is als je gebruik maakt van twee locaties (hier in het zuiden geldt dat ook voor het ZH Breda, die maakt gebruik van het lab van het ETZ), maar kan me voorstellen dat er voor beiden iets te zeggen valt (gevoel en waar en bij wie voel je je fijn). Lisa ik hoop voor jullie dat jullie daar helemaal niet over na hoeven te denken. @Noukie88 fijn dat jullie je goed voelen waar je zit, is heel belangrijk!

Asil en Betsies vinden dit leuk.
  11. Saar1988

Saar1988 Bekend lid

24 jul 2020
    840
    1.012
    93
    Vrouw
    Ja ik kijk er eerlijk gezegd wel naar uit. Ben benieuwd of er überhaupt wel bevruchtingen plaats vinden, aangezien we al ruim 4 jaar bezig zijn en ik nog nooit zwanger ben geweest en er verder niets te vinden is. Zaad ook altijd goed. Dus daarom ben ik blij met deze stap. Wellicht geeft het antwoord op vragen.

Even een vraag.. ik heb in de middag twee oudergesprekken gepland staan (ik sta voor de klas). In de ochtend om 9.00u de punctie. Dan kan ik die gesprekken toch gewoon door laten gaan (online)? Of raden jullie dat af?

12. Saar1988

Saar1988 Bekend lid

24 jul 2020
    840
    1.012
    93
    Vrouw
    Rust maar lekker uit, fijn dat het goed ging! Nu lekker lezen met een kruik op je buik en pantoffels aan je voeten :)

13. Saar1988

Saar1988 Bekend lid

24 jul 2020
    840
    1.012
    93
    Vrouw
    Spannend @Noukie88 ! Ik ben benieuwd naar de hoeveelheid bevruchte eitjes! Ik ga voor jullie duimen! ♥️

Noukie88 vindt dit leuk.
  14. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.136
    3.212
    113
    Vrouw
    Voor je eigen gemoed en herstel zou ik je gesprekken afzeggen. De verpleegkundige was tijdens de prikinstructie heel duidelijk: op de dag van de punctie niet werken! Ik ben blij dat ik daar naar geluisterd heb, ondanks dat het mij 100% mee viel, is het toch pittig. Uiteraard moet je doen wat voor jou goed voelt.
    Ik snap je opmerking over of bevruchtingen zijn heel goed: dat was (ook) mijn angst: gebeurt er überhaupt wel iets. Succes dinsdag!

@Noukie88 yes, wel een verse terugplaatsing gehad. Gelukkig geen overstimulatie. Hoop voor jou op goed nieuws de komende dagen!

Noukie88 vindt dit leuk.
  15. Noukie88

Noukie88 Actief lid

12 mrt 2021
    261
    291
    63
    Vrouw
    Ik hou jullie zeker op de hoogte!
    Heb je toen wel een verse tp gehad nadat je tegen overstimulatie aan zat?

16. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Lieverd! En wij hebben lak gehad aan de corona regels, in die zin, dat bij belangrijke afspraken hij gewoon mee ging, mocht ook hoor van onze gyn. Zoals evaluatie, echo met MK enz. Je denkt toch niet dat ik dat alleen ga doen denk. Kom nou. We houden ons super strak aan de regels. In EMC mag partner gewoon mee. Vind het best onmenselijk dat ze dat in sommige ZH niet doen. Dit is verdorie het meest intensieve ooit wat ik mee heb gemaakt in een ziekenhuis.

Maar lekker je voeten warm, is echt goed voor de doorbloeding van je BM wat innesteling schijnt te bevorderen.

17. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Ik zou ook voor rust kiezen eerlijk gezegd. Er gebeurd nogal wat in je lijf maar ook emotioneel. Ik nam vrij, dag van punctie tot een dag na TP en nu na TP een week. Maar wij kunnen slechts adviseren ;)

18. Noukie88

Noukie88 Actief lid

12 mrt 2021
    261
    291
    63
    Vrouw
    Ja ik snap je precies! Wij zijn er aan begonnen ivm weinig zwemmers, maar dat zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van mijn eitjes. Als er een bevruchting plaats vindt, dan ben ik daar ook opgelucht over.

Afspraken zou ik waar kan echt afzeggen inderdaad. Ik kan echt totaal niet stilzitten normaal, maar heb heel de middag super suf slechte films gekeken vanaf de bank.
    Buiten dat verdien je toch ook even lekker rust en tijd voor jezelf.

19. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Betsies vindt dit leuk.
  20. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ik ga heel veel kaarsjes branden voor jullie dames! Voor de pupo dames, de dames die nog een tp krijgen, alle punctie dames, en alle wachtende dames op welke stap dan ook.
    In mei voor iedereen een bevrucht ei! :roflmao:

Deel Deze Pagina