Nee vandaag is dag 3 dus ze belde daarom vanochtend of het vanmiddag of vrijdagmiddag zou zijn. Dat het vrijdagmiddag wil wel zeggen dat er minimaal 2 bevruchtingen zijn. Echo en bloeduitslagen waren ook goed, dus vrijdag gaat door. Mits ze de vrijdag halen natuurlijk Je moet jezelf ook bij elkaar kunnen rapen he! Want zo makkelijk is dat niet. Zorg goed voor jezelf!
Oh mop sorry, ik las vanmiddag in plaats van vrijdag middag heb niks gezegd. En ja nu duimen draaien dat er een fiks aantal door gaat tot dag 5. En wat goed van je waarden.
Heb niet stil gezeten alles is geregeld, volgende week word de doorverwijzing klaar gemaakt en aan de hand daarvan worden we gebeld voor een afspraak in het EMC.
@Chrystal86 fijn, jij dus een terugplaatsing in juni. @7Missme1987 blijft *** en confronterend ongesteld worden (als je het mij vraagt). @Noukie88 yeah, dat is goed nieuws!! @Asil heel fijn dat de doorverwijzing er al ligt! Je bent maar een doorpakker; knap van jou!
Nee wachttijd puur vanwege corona! We zijn op de wachtlijst geplaatst en eerstvolgende plek is dus pas in oktober :S
Veel liefde voor iedereen en even speciaal voor @Asil en @M061987. Het is mooi kut. Hier even gaat het in de familie niet lekker met iemand (ik bedoel, die voelt zich mentaal niet goed, niet dat we ruzie hebben ofzo) en daar heb ik het even heel lastig mee. Ben heel bezorgd, wil helpen, kan niet. Vind dat zo klote.
Ik heb zojuist gebeld met het lab. Er zijn voor nu 9 bevruchtingen. Weet niet goed of ik daar nou tevreden over moet zijn. Natuurlijk ben ik blij dat we er 9 hebben, maar ik vind er ook zoveel afgevallen.. of is dat nou eigenlijk een gemiddelde?
Wanneer iemand mentale problemen heeft is het heel erg lastig "geholpen" te worden, met name wanneer je er midden in zit. Dat jij al klaar staat voor diegene is op dat moment misschien al even genoeg. Heel veel liefs mop ♥
Ik zou een gat in de lucht springen, snap dat je het weing vind gezien het aantal eicellen maar dit is echt een mooie score.
Hoi dames, mag ik hier meeschrijven? Ik ben 2 jr geleden gestopt met de pil, na een jaar niet zwanger te zijn geraakt zijn we in het ziekenhuis terrecht gekomen. Daar kwam uit dat ik een tvormige baarmoeder heb en een onregelmatige cyclus. 1ste iui zwanger, missed abbortion, 2e iui ook zwanger maar weer missed abbortion;( Nu ben ik vorige week geopereerd aan mijn baarmoeder en hebben ze de vorm hersteld. Ik heb afgelopen weekend mijn eisprong gehad op dag 16 heel vroeg voor mijn doen. Ik hoop natuurlijk dat ik zelf zwanger raak deze ronde maar anders starten we weer iui op!
Iedereen is welkom, en fijn dat er een oorzaak is gevonden. Hoop op snel resultaat voor je. (Houd alleen bij dit topic er wel rekening mee dat wij het IUI staduim al voorbij zijn en sommige, zoals ik al 8 jaar bezig zijn met lange trajecten. Het is aan jezelf te bepalen of je hier aansluiting vind. Aan ervaring geen gebrek )
Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik wil ook niet ondankbaar overkomen hoor, want ik bedenk me net dat dat misschien zo lijkt nu. Ik wist gewoon niet zo goed wat ik moest verwachten
@blondina1993 welkom! Hou je van rode of witte wijn? Grapje natuurlijk. Wij hadden zo'n beetje allemaal een (virtuele) borrel nodig afgelopen dagen! Hopelijk ga jij de gemiddelde zwangerschapskansen mee opkrikken hier
Hahaha doe mij maar rood ! Ja ik weet niet goed waar ik me aan moet sluiten en misschien zitten jullie idd al met ivf of icsi uiteindelijk zitten we allemaal in een traject wat mentaal heel zwaar is ! Bedankt