@Betsies succes vandaag! Dat het een mooie opbrengst mag zijn! @Noukie88 op naar de terugplaatsing zo! Ik duim voor een plakker! ♥️
Oooh bedankt voor alle liever berichtjes hier, dat helpt echt hoor!! We gaan er zo voor, mantra in mijn hoofd voor vertrouwen, rust en ontspanning, we kunnen dit! ❤️
@Betsies heel veel succes op naar mooie eitjes. @Noukie88 veel succes met de terugplaatsing dat die maar lekker blijft plakken.
Waaaaaah 8 eicellen gevonden, morgen horen we het aantal bevruchtingen, voor nu zijn we blij!!! En geen pijn gehad!! Ze waren allemaal heel erg lief en rustig dus kon me goed blijven focussen op de ademhaling en ontspanning! Morgen horen we de bevruchtingen en of de tp maandag of woensdag is.
Dat stelde ik voor, maar de arts zei toen "dat doen we echt niet hoor, dat is veel te gecompliceerd" oid :S Ze noemde wel dat nog een tweede keer doneren, maar ik weet dat mijn man dát niet kan hoor. Dus ik moet nog maar zien hoe dat uitpakt. Hmm ik ga dat wel nog bespreekbaar maken als we het voortgangsgesprek hebben, maar dit klinkt wel weer als een puntje tegen deze arts hoor. Want blijkbaar kan het dus wél gewoon, als ze dat jou wel aanboden?
Wauw! Wat een mooi resultaat en wat fijn dat je geen pijn hebt gehad! Op naar de terugplaatsing. Spannend hoor!
Ik zou het zeker even bespreekbaar maken. Want er zijn wel mogelijkheden! Aan de andere kant moet je er ook gewoon positief in staan. En er vanuit gaan dat het goed genoeg is voor ICSI. Je hebt best kans dat het inleveren nu weer wat beter gaat, omdat het nu gelukt is. De druk is er dan misschien een beetje af.
ZOOO BLIJ VOOR JOU! Wat fijn dat je geen pijn hebt gehad en wat een goede opbrengst. Rust lekker uit nu!
Terugplaatsing is achter de rug, dus nu is het afwachten. Alle 9 hebben dag 5 gehaald, dus binnen 2 weken bericht of ze die 8 in hebben kunne vriezen...
Even een vraagje. Hoe werkt het als er een extra bevrucht eitje overblijft? Kunnen ze dan gelijk zien of het sterk genoeg is om in te vriezen?