Ik lees en leef mee, maar trek me verder een beetje terug. Zit er even door heen qua teleurstellingen. Heb net wel weer een afspraak gemaakt voor follikelmeting cryo nummer 3 gemaakt, maar de moed zakt me wel in de schoenen (zonder iemand voor het hoofd te willen stoten die al veel meer dan 3 terugplaatsingen heeft gehad zonder resultaat...) Hier komt het met bakken uit de hemel, sluit mooi aan bij mijn humeur...
Dit moet ook echt slopend voor je/jullie zijn en toch steeds maar weer doorzetten voor het allermooiste einddoel... zo zwaar! Wie weet is het toch allemaal veel dichterbij dan je denkt, maar een dag (of meer) je verdriet erkennen mag ook. Veel sterkte en liefs voor jou, ik duim voor goed nieuws tijdens de meting ♡
Ik voel helemaal met je mee lieve @Kruimel14! Zo vreselijk zwaar voor jullie! Neem een moment voor jullie zelf. Het is jullie zo gegund. Ik duim voor je.
Kon je maar even in de toekomst kijken hè... m’n ouders hebben er 15 jaar over gedaan en werden altijd moedeloos van dingen als: het komt goed! Want, zei ze, je wist gewoon niet óf en wanneer het goed zou komen.. knuffel op afstand ♥️
Lief @herfstmeisjeB @Didi5555 en @Saar1988 dank jullie wel. Kon dat maar inderdaad: een glazenbol en kijken of het goed komt...x
Never nooit denken dat je mensen voor het hoofd stoot, we weten allemaal hoe het is. Je gevoel is erg herkenbaar. Doe waar jij je goed bij voelt lieve Kruimel. Neem die tijd, we zien je wel verschijnen. Heel veel liefs ♥
** Lange onvervulde kinderwens ** Even voorstellen * Kruimel14 (36)- 1e kindje -5x IUI, 1x IVF, 1 verse terugplaatsing, 8 cryo's totaal. Op naar terugplaatsing 4. * Betsies (39) - 1e kindje - 6x IUI, 2x ICSI, door naar ICSI 3 * Didi5555 (30) -1e kindje -4 IUI- 1x IVF, 1 verse terugplaatsing en 1 cryo terugplaatsing. Op naar terugplaatsing 3. * Leraje (36) - 1e kindje - evt nog onderzoek, traject in oktober van start * Asil (38) - 1e kindje - 13x IUI, 2x IVF, 1x ICSI , op naar Poging 4 * 7missme1987 (33) - 1e kindje - 3x IUI, 1x IVF, 1x ICSI nog 5 cryo's * Chrystal86 (35) - 2de kindje - 2x ICSI 7x tp, nog 4 cryo's * HerfstmeisjeB (28) - 1e kindje - 4e ronde letrozol 5mg * Saar1988 (32) - 1e kindje - 6x IUI, Start IVF Mei * Noukie88 (32) - 1e kindje - 6x IUI, Start ICSI Mei * DangerBlonde (31) - 2e kindje - 7x OI, ronde 8 rustmaand * M061987 (33) - 1e kindje - 7x IUI - 1x IVF, 2 terugplaatsingen, 5 cryo's over Afspraken * 26 mei - M061987 - echo follikelmeting voor bepalen eisprong (ovitrelle) * 14 Juni - Asil start poging 4 met, 1 x Lucrin injectie Testdatum 31 mei - DangerBlonde 31 mei - HerfstmeisjeB 31 mei - Noukie88 5 juni - Betsies Zwanger * 2jongensmama - ICSI 2 verse tp (tp 8) - 19-11-21 * Iemand1991 - IUI 2 - UD 30-12-21 * Emma1995 - IVF 1 - UD 8-10-21
Ok schema is al bekend, vrijdag ophalen, Lucrin, Menopur, Duphaston, Ovitrelle en Ascal.. 14 Juni Lucrin, dan als het mee zit binnen een week menstruatie, dag 2 beginnen met menopur. Afgelopen ronde punctie op dag 14. Verwacht nu ook rond dag 12-14 uit te komen. Hoef geen uitgangsecho. Laatste echo waren een stuk of 11 en ze zegt, jouw gemiddelde is 10 dus dat is prima. 11 Juni ben ik jarig dus hoop dat het allemaal mag baten
@DangerBlonde en @herfstmeisjeB haha leuke reacties! En ja ik hoop heel hard dat de kans nu groter is en stiekem maakt het wel extra spannend want nu is er nog de extra optie tweeling @Kruimel14 ach Meis wat vervelend!! Het maakt niet uit hoe vaak je iets mee maakt, het is altijd mega ellendig en verdrietig!! Dikke knuffel ❤️ @Asil yeah!!!! Je mag weer!! Hoplaaaaa!!
De Fransen hebben hier een mooie passende uitdrukking voor: ‘il pleut’ (het regent). Het werkwoord ‘pleurir’ betekent ‘huilen’. Dus: de wolken huilen. Dikke knuffel voor jou xxx
En in het kader van de wolken huilen: ik vandaag ook. Mijn dag op het werk zag er vandaag exact zo uit: Mijn hemel. 3. Drie collega’s tegelijk. Dikke buiken parade. Ik zie ze weinig doordat we veel thuis moeten werken en ze niet in mijn team zitten. Maar godverdomme wat heb ik het er moeilijk mee vandaag. Ik ben jaloers, boos op mijn lijf, verdrietig. Il pleut buiten. En ik pleut binnen
lieverd ik voel je heb een collega die nu ook een tweede krijgt terwijl ze na ons gingen proberen voor de eerste... Gelukkig zie ik haar bijna niet want dat is echt een steek in je hart. oef zo hard ook als je dat om je heen moet zien. Veel liefs voor jou, ik pleut met je mee haha
Oooh dikke knuffels @DangerBlonde en @herfstmeisjeB Zwangere collega’s zijn zo confronterend... Maar zonder regen geen regenboog...❤️
IKDOEMEE! Heb veel vriendinnen/schoonzussen die zwanger zijn. Ze vertellen voortdurend hoe het gaat. Gun het hun van harte, maar ook mezelf. We zn even paar dagen weg. Tijdens het winkelen ben ik denk ik 20 zwangere vrouwen tegen gekomen als het er niet meer zijn. Dus ik voel je!
@Kruimel14 het is ook heel zwaar en om de een of andere reden vond ik 3 ook een raar getal bij 4 en 5 had ik dat dan weer minder en bij 6 had ik dan weer zo iets van nu moet het toch echt lukken, iets met 2x 3 keer is scheepsrecht. Ik hoop heel erg voor jullie dat dan de 3de cryo het gaat zijn gaan ze voor jullie nog iets veranderen aan het schema? Voor jullie allemaal een digitale knuffel het is ook niet niks dat hele traject en dan met name alles erom heen dat het extra zwaar maakt. Gelukkig kom ik op het moment bijna nergens dus niet veel kansen om zwangere vrouwen tegen te komen. Hier is het nu meer tijdens het spelen in de speeltuin met de klasgenootjes die dan een jongere broertje of zusje hebben. Toen we net begonnen vond ik dat inderdaad ook erg lastig al die zwangere vrouwen want in mijn hoofd was ik toen al een jaar aan het wachten maar mijn man was eerder niet klaar voor een 2de hij was bang dat het weer zo snel zou gaan als bij onze dochter en de verbouwing was anders niet af. De verbouwing is trouwens nog steeds niet af en de nieuwe dingen zijn al weer gepland dus denk dat de verbouwing pas af is als we ooit weer verhuizen.
Mooi geschreven zeg! Voor jou en @herfstmeisjeB ook veel troost: mega confronterend al die zwangere dames om je heen. @Chrystal86 hier geen ander plan van aanpak. Cyclus is voorspelbaar en er wordt geen meerwaarde gezien van extra hormonen. Ik onderga het maar. Fijne dag en de weersvooruitzichten zijn iets om naar uit te kijken ☀️
@M061987 veel succes met je meting hopelijk ziet het er al goed uit. @Kruimel14 dan hoop ik dat de volgende het wordt en we gaan er maar vanuit dat je arts het weet hun hebben natuurlijk het beste inzicht wat er meestal werkt. Ik ben toen ook alleen maar veranderd van kunstmatige naar natuurlijk wat eigenlijk sowieso de bedoeling was, maar door het opstarten na de sluiting mocht het in eerste instantie alleen kunstmatig zodat ze konden plannen. Het ziekenhuis waar ik toen zat mocht maar 1 terugplaatsing per dag laten in plannen bij het andere ziekenhuis. Het ziet er hier vandaag gelukkig ook weer wat beter uit dus misschien vanmiddag nog even een rondje naar het bos.
@Chrystal86 het wordt vast mooi en helemaal naar jullie plan met zo een verbouwing @Didi5555 ook nog een knuffel voor jou!! @M061987 succes vandaag!! Het is hier ook heerlijk weer dus zo lekker op de fiets naar werk, fijne dag allemaal!