12 dagen na de punctie. Ik werd het met met IUI ook altijd na 12 dagen. Ik moet wel zeggen dat het nog niet echt doorzet en ik verder ook niet de klachten heb die ik de afgelopen maanden had. Ik heb net gebeld en nu schijnen ze na de verse tp dus altijd een rustmaand te hanteren. Irritant..
Kan het een innesteling zijn denk je? Of heeft het echt doorgezet? Pffff stom die rustmaand Of ja snap het op zich wel maar elke maand is er een te veel
Bij mij kwam menstruatie ook altijd gewoon op dezelfde dag, IUI, rustmaand of punctie, dat maakte niks uit. Ik vind het juist wel fijn dat mijn cyclus gewoon gelijk blijft ondanks al die vruchtbaarheidsbehandelingen. Na verse tp is een rustmaand ook wel echt nodig, omdat je eierstokken hoogst waarschijnlijk zo snel nog niet hersteld zijn.
Ahhh @Noukie88 dat is echt stom! Ik hoop dat je lijf mis is en het toch besluit niet ongesteld te zijn!!
Het zet nog niet helemaal door, maar verwacht dat wel eerlijk gezegd. Ik begrijp alleen niet waarom maar ik wel een verse tp kreeg na de punctie en nu voor een cryo een maand rust moet houden.
Bij mij gaven ze ook aan dat het een verplichte rustmaand wordt.. Ik voel echt hélemaal niets aan m’n lijf. Minder dan bij iui. Alleen gisteravond wat krampen (precies de krampen die ik altijd heb voordat ik ongesteld word). Ik verwacht dus m’n menstruatie zondag of maandag.
Ik heb weer testangst... misschien dat ik het nog uitstel tot zondag.. dan 11 dpo. Verwacht ook zondag of maandag de menstruatie, wisselt bij mij een beetje rond de 11-12 dagen. Voel al een paar dagen krampjes komen en gaan met vlagen. En mijn borsten staan weer op knallen. Klote pms... knettergek word je er van.
@Noukie88 de wacht maanden zijn inderdaad heel vervelend ieder keer. bij ons hebben ze ook iedere keer een evaluatie na een mislukte verse tp om onder andere te bespreken of de cryo's in een kunstmatige of natuurlijke cyclus worden terug geplaatst. Die gesprekken konden altijd pas na 2-3 weken dus dan is die maand sowieso geen tp meer mogelijk meestal is dat al te laat Als je een normale cyclus lengte hebt. Gelukkig heb je tussen de cryo's geen wacht maanden zitten. Hier duurt de wacht maand ook weer veel te lang had pas een positieve ovulatie test op cyclus dag 23 en zit nu al weer op dag 34. Vroeger waren mijn cyclussen altijd heel wisselend alleen sinds de bevalling waren ze mooi 30-31 dagen maar sinds de icsi's lijken ze weer heel erg wisselend te zijn.
Kan het een innesteling zijn denk je? Of heeft het echt doorgezet? Pffff stom die rustmaand Of ja snap het op zich wel maar elke maand is er een te veel Maar dit klinkt toch ook mega als zwangerschapssymptoom???? Snap dat je de associatie met menstruatie hebt als je dit altijd voelt maar ik hoor het wel vaak langskomen. Wie weet!
Mijn lijf is echt gek hoor heb zelfs inclusief misselijkheid, geurtjes afkeer en alles al gehad en was overtuigd dat ik zwanger was. En dan een Omo witte test
Ik help je hopen haha het stomme is dat ik dat eigenlijk niet meer precies weet... maar toen hield ik ook de symptomen niet bij in een lijstje of zo. Vaag nog een paar dingetjes. Het enige wat ik me nog kan herinneren was dat ik van 0 naar bitch ging in 2 seconden vreselijke moodswings, en extreem moe. Ik werd op 10 dpo geloof ik ineens zo moe op het werk dat ik bijna mijn mandarijntje niet meer kon pellen.. af en toe een vlaag misselijk en een vlaag duizelig. En de test was nog mega wit op 10 dpo. Op 12 of 13 pas een licht streepje. Vanaf week 5 of 6 pas echt extreem misselijk, moe en hondsberoerd. Maar die dingen heb ik dus met pms ook in lichtere mate alleen niet duizelig.
Oh dames ik hoop toch echt dat het bij iemand raak is. Jullie hebben alledrie toch testen op 31 mei? Gaat er iemand vroeg testen?
Kan echt een innestelingsbloeding zijn of een gesprongen ader. Gebruik je utrogestan of geen ondersteuning? Hoeveel was het? Wat voor kleur? Heb je kramp, is het al voorbij.. sorry voor de vragen
Nee super lief juist dat je meedenkt! Het was vanmiddag een beetje en toen weer uren niet. Net wezen plassen en toen weer wel bij vegen. Het is licht roze van kleur, veel minder dan mijn menstruatie normaal. Maar ik dacht dat innesteling niet zoveel zou kunnen zijn. Ik gebruik duphaston ter ondersteuning. Oh en ik heb al 2 dagen hoofdpijn terwijl ik dat echt nooit heb..
Zou nog niet bellen sowieso pas als je echt menstrueert. Je mag meestal niet stoppen voor de testdatum. Nog even afwachten.
Dit klinkt niet gek hoor... wil je geen valse hoop geven maar het is in ieder geval nog niet voorbij!