@Gliss jeetje, wat verschrikkelijk oneerlijk! Ik snap dat je het lastig vind om dat nu weer tegen je moeder en zusje te moeten zeggen, maar misschien vind je juist ook wel troost bij ze. Sterkte
@Gliss wat naar om te lezen. Alle gevoelens die je beschrijft en die ik denk te lezen zijn herkenbaar (gevoel van hoop, blijdschap en wat ineens compleet wordt weggenomen). Trek maar lekker de stekker uit je werk voor zover mogelijk en wees lief voor jezelf. Wat @Iemand1991 schrijft vind ik wel mooi, ja het zal verdomde lastig zijn om je zusje en moeder in te lichten, maar wie weet maakt het delen het verdriet en de pijn ook wat dragelijker. Hoe dan, ook sterkte. (En stiekem hoop ik nog steeds op een wonder!)
Tx voor alle info! Mag ik vragen welke merken je gebruikt? Hij had een gewone multivitamine, maar ik denk dat we beter over kunnen stappen idd. Wat deed je man verder nog dan? Hier leeft ie al heel gezond dus ben bang dat er verder weinig is wat we kunnen doen.
Mijn man doet/deed verder niks. Gezond eten deden we al (en tuurlijk eten wij ook wel gewoon 1x in de week patat/pizza/etc). Roken doet hij niet en het glaasje wijn of bier beperkt hij tot 1-2 glaasjes in de week (voornamelijk weekend) en soms helemaal niet. Ja tuurlijk mag dat! Ik heb een foto bijgevoegd (heb recent op Insta een stukje over vitamines geschreven). Vitamine E van Vitalize (of van Herbafit) Magnesium van H&B Ubiquinol 200 van Vitals (of van Herbafit) Multi 4 Men van Orthica Vitamine C van Herbafit (deze slikte we al een paar jaar) Maca van Natures Garden (te koop bij H&B) Vitamine D druppels in olijfolie van Supple
@Gliss wat klote meid. Ik hoop dat het toch nog onschuldig blijkt, maar je voelt het zelf het beste heel veel sterkte
Super, dank je wel! Ah omdat je zei 'het zal geholpen hebben'. Maar als hij verder zijn gewoontes niet echt aangepast heeft, dan lijkt me dat dit het grootste deel van de oorzaak is... mijn man zei al 'verwacht maar niet te veel', maar proberen kan altijd Ik ga even shoppen hihi. Hier ook geen roken en eigenlijk ook zelden drinken want hij valt van alcohol in slaap :') En gezond eten met af en toe een patatje uiteraard Alleen bewegen dit jaar wat minder ivm blessure, maar ik geloof dat dat meestal niet al te veel verschil maakt voor zaadkwaliteit als je geen overgewicht hebt (en dat heeft ie beslist niet). Edit: De zink en selenium zit in de multivitamine?
N Dat is de actieve vorm van q10 kan wellicht de kwaliteit van wat er wel is verbeteren. Edit: zie dat @Kramertje al uitgebreid heeft gereageerd, thanks topper!
Och meid zo herkenbaar, hadden wij de afgelopen keer ook. Net blij de ouders op gebeld om 2 dagen later weer te zeggen dat het klaarm was. Ik hoop en duim heel hard dat het toch nog goed gaat.
Ik ben gebeld, toch een afwijking te zien maar kon nog van de miskraam zijn. Ze heeft zelf de knoop doorgehakt en gezegd als we ervoor gaan dat het kunstmatige cyclus word en daarbij toch ascal voor de zekerheid. Ik laat nog ven in het midden wanneer dit gaat gebeuren, moet eerst mijn vriend alles nog uitleggen
Ohh nee lieve @Gliss wat ontzettend kut dit. Ontzettend mega kut. En nog dekt het de lading niet. Hele hele hele dikke knuffel!!
Ja daar bedoelde ik mee dat de vitamines echt geholpen hebben bij hem. Klopt de zink- en selenium slikte bij eerst los maar sinds de Orthica niet meer want daar zit voldoende in. Het is zeker het proberen waard!
Tx meiden, ik heb net even lekker gejankt en dat lucht enorm op. Ik zal morgen de kkiniek mailen, hoop dat controle donderdag door mag gaan, want dat is een fijne arts en zou dit graag allemaal even met hem doorspreken. Het lijkt erop dat ik niet alleen om onbekende redenen moeilijk zwanger wordt, maar dus ook niet zwanger kan blijven? Voelt alsof ik nu twee problemen heb. Gelukkig hebben we half mei vakantie, even er tussen uit met z'n tweeën en de honden. Verwacht dat ik een ronde moet overslaan (en dat wil ik ook) dus zal waarschijnlijk dan weer juni / begin juli worden afhankelijk van hoe m'n cyclus hersteld (vorige keer vrij snel met ovulatie op dag 20 na eerste dag bloeding mk).
Ik heb contact met het AMC gehad. Ze verwachten eind mei de resultaten van het genetisch onderzoek. Als daar iets uitkomt heb ik 3 juni een echo en iets later vruchtwaterpunctie oid. Als er niks uitkomt heb ik op een wat later termijn een uitgebreide termijnecho. Op mijn verzoek krijgen we de uitslag van het genetisch onderzoek voor 6 juni (uitgerekende datum L.). Dit zal dan via videobellen ofzo worden, want zij is pas 9 juni in het ziekenhuis. Spannenddd....