Wat spannend allemaal, jij vandaag 12 dpo!! @M061987 no pressure . Hoop dat je een lekker rondje hard hebt gelopen. Prachtig weer.
Vanmorgen liep ik naar de badkamer. Toen dacht ik; ik ga testen. Ik weer naar de slaapkamer (daar liggen de tests). Ik twijfelde, ik weer terug naar badkamer. Toch weer naar slaapkamer. Man lag te slapen. Ik denk; ik ga hem niet wakker maken. Dus weer naar badkamer. Douchen en dag starten. Niet meer aan gedacht daarna Weer een dag verder!! 10 dpo en al 23 dagen zwanger. Gisteren en eergisteren wat hoofdpijn savonds, dat heb ik NOOIT. Kan dus alleen maar van die kleine zijn Ben jij van plan te testen? Je bent nu 12 dpo toch? Bruine afscheiding is wel eng... Ben je bang dat de menstruatie er aan komt of zou dat echt te vroeg zijn? Voel je verder iets?
Morgen is de hardloopdag ik ga om de dag. Enneh... het weer is geweldig, maar niet om buiten te sporten als je het mij vraagt zo ontzettend heet!!
Hahaha hier precies hetzelfde gevoel maar mijn vriend zegt wachten met testen, dus dat ga ik ook doen! Inderdaad 12 dpo, normaal zou ik rondom deze dag menstrueren... bruinverlies heb ik normaal nooit maar kan ook door duphaston komen misschien? ik weet niet meer wat ik allemaal wel en niet voel. Het gaat echt alle kanten uit haha. Had vanochtend een meeting met een klant en ben 4x naar de wc geweest, steeds dacht ik nu is het er, maar gelukkig niks meer.
BREAKING NEWS!!! Net getest. Hartstikke wit tenminste, ik zie een vaag lijntje, maar heb ik al eens eerder gehad en bleek een indrooglijntje. Dus ik hou dit nog even op spierwit! Daarbij had ik urine zo licht als iets, dus morgen hophop, lekker testen en dan gaan jullie het lijntje ook zien!
Thx voor de info. Arts had het idd over corpus luteum! Inderdaad hopelijk was dit een reset en vanaf nu weer normaal . Hoe gaat het met jou? En ik ben inderdaad ook benieuwd hoe het met @Saar1988 en @Noukie88 gaat! @M061987 Spannend hoor! En ben 'jaloers' op je positiviteit
Hier vanmorgen gebeld met de poli..nou ze moesten weer overleggen of ik wel mag komen voor een echo...vorige week was duidelijk tegen me gezegd dat dit de bedoeling was...ja was niet zo neer gezet...vervolgens nu 3 uur en nog niets gehoord...daarnaast vraagt ze ja vorige week woensdag zat u op dag 44 op hoeveelste dag nu..uhm wat denk jezelf!! 44 + 7 dus 51..truttebol Sorry me frustratie moest er even uit!!
Ah balen, maar ik ga met je mee: gewoon veel te vroeg getest! Morgen is ie zichtbaar of anders overmorgen.
Hier trouwens raar: Deze maand weet ik absoluut zeker dat ik NIET zwanger kan zijn (want geen babymaakseks gehad tot dag 23 van deze cyclus, ik bedoel los van het feit dat we zegmaar 0,00000001% kans hebben zelfs als we wél babymaakseks hebben ). Maar het is nu dag 26 van mijn cyclus en ik heb echt he-le-maal geen pms-kwaaltjes. Dat is voor mij dus extreem uitzonderlijk; meestal heb ik rond dag 20 toch wel gevoelige borsten, en vaak nog 3 andere dingen erbij inclusief spotting en brandend maagzuur. Dus lekker zo'n cyclus die met je brein fuckt behalve dat ik nu dus zeker weet dat ik echt niet zwanger kan zijn. Mooi bewijs dat die kwaaltjes echt niks zeggen meestal
En dan denk ik, als het mijn cyclus is: Why not vast een later ei hahahaha. Want ja die 0,00000001% moet je houden...
Oh Oh OH wat moeten we nou met zo een clifhanger, wel een streepje, geen streepje, dunne plas . Ik hoop echt zoooooo erg dat die er morgen (met 2de urine, geconcentreerd) er wel zit. EDIT: En ik weet dat je dit aan kan, I shit you not, ik zie ook een schaduw oid. Zit achter de PC dus kan het groot zien. Tuurlijk kan het alle kanten op, maar nog even van PUP genieten.
Ik ga voor een reset knop! Mij prima, zit rond mijn eisprong en net als @Leraje betekend dat toch zeker wel: 0,00000001% kans, dus hop hop er op zeg ik dan maar
Het zóu kunnen want ik heb niet getempt, maar ik had op dag 14/15 vruchtbaar slijm + heel duidelijk die eispanning en dat is sindsdien weg, dus kan me niet voorstellen dat hij toen niet gesprongen is (en dan sinds dit weekend wel ). Daarvoor merk ik het te goed ben ik bang
heb me comment ge-edit en, girl echt Ride that Pony is er niks bij, zal het weer zijn . Feeling a bit frisky