Snap ik. En neem het zeker mee. Andere kant als je nu nog via je HA een AB kuur kan krijgen heb je die al gehad voordat je begint. Maar eigen keuze natuurlijk.
Wij hebben lekker bij de kalfjes een patatje gegeten vanavond en daarna met ze geknuffeld. Toen met de scooter door gereden en aan de waterkant gezeten. Wat was het heerlijk. Nu net thuis. Dit is achter ons huis in principe. We wonen in een stad naast Rotterdam maar je waant je meteen alsof je op vakantie bent. We komen hier graag, ook om te wandelen. Nog van die idyllische boerderijen. Zooo mooi.
Kan ik daar bij de huisarts zomaar om vragen? Weet die dan welke antibiotica nodig is voor die ontstekingen? Ik bedacht me net ook, zorgt endometriose niet ook voor chronische ontstekingen, zou dat het niet ook kunnen zijn? En dan helpt antibiotica natuurlijk niet.. Jij weet dat vast, jij orakel Zag ook bij het laatste uitstrijkje dat er endometrium weefsel was gevonden en dat hoort er ook niet bij, is niet goed. Maar volgens mij was ik toen wel nog licht ongesteld, dus die uitslag kan ik niet helemaal betrouwbaar noemen. Wat een vragen en onduidelijkheden… misschien moet ik maar om extra tijd vragen 15 juli
Kan alleen als je je dossier mee neemt of een uitstrijkje vraagt. Ik bedoel waarom niet gewoon even los van de ziekenhuizen. Staat je vrij. En je betaald genoeg zorgverzekering. Misschien is het dan duidelijker. Endometriose in de baarmoeder daar weet @Betsies meer van. De mijne zit er buiten. Lief compliment en snap al je vragen en of meer de onduidelijkheden en wat dat met je doet.
@Lizze22 die zijn er heel mooi uit gefeliciteerd. @Kruimel14 succes vandaag met de meting hopelijk is nu alles weer zoals het hoort en ben je al een mooi bedje aan het maken.
Hier vanmorgen een positieve ovulatie test op dag 19 dus dat is al weer wat normaler. Net de kliniek gebeld en als het goed is volgende week woensdag de tp. Vanmiddag wordt ik nog gebeld of het in de planning past en dus doorgaat.
Ik zag het heel somber in toen ik twee weken geleden weer 5mg letrozol kreeg, want vorige cyclus kwam pas op dag 24 mijn eisprong. Nu is het ook nog de eerste ronde zonder echo's, dus totaal tasten in het donker... Maar ik zag het deze week al aan mijn huid en ook het vruchtbare eiwitslijm is weer vol aanwezig. Nu CD16, maar denk dat het heel dichtbij is. Als ik m'n symptomen vergelijk met vorige cyclus zal ik zaterdag wel een positieve test hebben. Ietsje laat alsnog maar ik prijs me heel gelukkig als het weer is aangeslagen!
** Lange onvervulde kinderwens ** Even voorstellen * Kruimel14 (36)- 1e kindje -5x IUI, 1x IVF, 1 verse terugplaatsing, 8 cryo's totaal. Op naar terugplaatsing 4. * Betsies (39) - 1e kindje - 6x IUI, 2x ICSI, ICSI 3, nog 1 cryo * Didi5555 (30) -1e kindje -4 IUI- 1x IVF, 1 verse terugplaatsing en 2 cryo terugplaatsing. Op naar terugplaatsing 4. * Leraje (36) - 1e kindje - evt nog onderzoek, traject in oktober van start * Asil (39) - 1e kindje - 13x IUI, 2x IVF, 1x ICSI , op naar Poging 4 * 7missme1987 (33) - 1e kindje - 3x IUI, 1x IVF, 1x ICSI nog 5 cryo's * Chrystal86 (35) - 2de kindje - 2x ICSI 7x tp, nog 4 cryo's * HerfstmeisjeB (28) - 1e kindje - 4e ronde letrozol 5mg * Saar1988 (32) - 1e kindje - 6x IUI, Start IVF Mei * Noukie88 (32) - 1e kindje - 6x IUI, Start ICSI Mei * DangerBlonde (31) - 2e kindje - 7x OI, ronde 9 rustmaand, overstap ander ziekenhuis * M061987 (33) - 1e kindje - 7x IUI - 1x IVF, 3 terugplaatsingen, 4 cryo's over *Lizze22 (27) - 1e kindje - 2 x IUI - 2x ICSI, 3 terugplaatsingen *JH8 (27) - 1e kindje - 5 x IUI - ICSI 1e verse terugplaatsing Afspraken * 17 juni -Kruimel -2e follikelmeting Testdatum 19 juni - M061987 - 21 juni testuitslag doorgeven zkh 18 juni - Lizze22 bloedafname 12 juni - JH8 Zwanger * 2jongensmama - ICSI 2 verse tp (tp 8) - 19-11-21 * Iemand1991 - IUI 2 - UD 30-12-21 * Emma1995 - IVF 1 - UD 8-10-21 * M061987 - IVF 1 (tp 3) - 21-2-2022
Heb de lijst weer even naar voren gehaald. Willen jullie deze aanpassen? @Lizze22 pas jij je status aan als je eraan toe bent @Iemand1991, hoe gaat het met je, 12 weken al weer aangetikt. Ziet alles er goed uit? @Saar1988 en @Noukie88 hoe gaat het met jullie?
Wat super lief dat je het vraagt. Je bent altijd zo betrokken met iedereen. Heel knap dat je dat zo kan. Ik had vorige week maandag termijnecho. Daarna op woensdag een foto gezien hoe de hersentjes eruit horen zien (vlinder), dat zagen wij niet op de echo. Dus meteen paniek bij ons. Maar mochten gelukkig dinsdag bij de echoscopiste die de 20 weken echo doet langskomen. Die kan dat toch beter dan onze verloskundige. En meteen toen ze in het hoofdje ging kijken, zagen we een prachtige vlinder. Dus een hele geruststelling dat tot nu toe de hersentjes er zo uitzien zoals het hoort. Volgende week donderdag naar AMC voor GUO. @Lizze22 gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat de rest snel mag volgen!
Ik snap je terug getrokkenheid, maar das al wel een mijlpaal en een klein huppeltje waard! Het blijft spannend, gezien je geschiedenis maar hoop wel dat je geniet. En kleine moeite betrokken te blijven, en ook ik vergeet wel dingen hoor. Maar eerlijk, hier mag toch niet aan voorbij gegaan worden. Want vooralsnog een prachtig resultaat ♥. En je bent meer dan welkom om een update te delen wat mij betreft hoor. (heb je het al gelezen, ik ga @M061987 achterna en ben vandaag gewoon 26 dagen zwanger. Ik bedoel wat een heerlijke in steek en benadering. En is het niet zo dan zeker de aankomende verse TP van Punctie 4. )
nee welnee, ik heb die Lucrin prik gehad, NOD is zondag maar Lucrin kan verlengen tot Woendag. Als ik volgend weekend niet ongesteld ben dan pas. Enne mooie testen zag ik! Maanag weet je je echo datum, ik zou lekker vrijdag bellen en hopen dat je iemand anders aan de lijn hebt en zeggen, "ja slimmerd de 19de valt in het weekend, dan zijn jullie niet open ".
Bizar he, na zoveel rondes en "pech" neemt de positiviteit toch altijd nog de overhand! Wel blij mee dat mijn mindset zo is. Maar ik heb daar genoeg van voor 10 dus wie kan een beetje gebruiken
** Lange onvervulde kinderwens ** Even voorstellen * Kruimel14 (36)- 1e kindje -5x IUI, 1x IVF, 1 verse terugplaatsing, 8 cryo's totaal. Op naar terugplaatsing 4. * Betsies (39) - 1e kindje - 6x IUI, 2x ICSI, ICSI 3, nog 1 cryo * Didi5555 (30) -1e kindje -4 IUI- 1x IVF, 1 verse terugplaatsing en 2 cryo terugplaatsing. Op naar terugplaatsing 4. * Leraje (36) - 1e kindje - evt nog onderzoek, traject in oktober van start * Asil (39) - 1e kindje - 13x IUI, 2x IVF, 1x ICSI , op naar Poging 4 * 7missme1987 (33) - 1e kindje - 3x IUI, 1x IVF, 1x ICSI nog 5 cryo's * Chrystal86 (35) - 2de kindje - 2x ICSI 7x tp, nog 4 cryo's * HerfstmeisjeB (28) - 1e kindje - 4e ronde letrozol 5mg * Saar1988 (32) - 1e kindje - 6x IUI, Start IVF Mei * Noukie88 (32) - 1e kindje - 6x IUI, Start ICSI Mei * DangerBlonde (31) - 2e kindje - 7x OI, ronde 9 rustmaand, overstap ander ziekenhuis * M061987 (33) - 1e kindje - 7x IUI - 1x IVF, 3 terugplaatsingen, 4 cryo's over *Lizze22 (27) - 1e kindje - 2 x IUI - 2x ICSI, 3 terugplaatsingen *JH8 (27) - 1e kindje - 5 x IUI - ICSI 1e verse terugplaatsing Afspraken * 17 juni -Kruimel -2e follikelmeting * 23 juni - Chrystal86 - cryo tp 8 Testdatum 19 juni - M061987 - 21 juni testuitslag doorgeven zkh 18 juni - Lizze22 bloedafname 12 juni - JH8 Zwanger * 2jongensmama - ICSI 2 verse tp (tp 8) - 19-11-21 * Iemand1991 - IUI 2 - UD 30-12-21 * Emma1995 - IVF 1 - UD 8-10-21 * M061987 - IVF 1 (tp 3) - 21-2-2022