En zo is dat, ik zou die mantra er gewoon ingooien, "ik ben in Oktober zwanger" lekker herhalen tot dan en daarna IK BEN ZWANGER !! Hoppa we gaan er allemaal voor. (ik snap dat het alle gekheid op een stokje is maar wat zijn we hier toch toe aan nog meer positieve verhalen, wilt niet zeggen dat verdriet niet gedeeld mag worden want we zijn er gewoon voor elkaar)
@Leraje zo fijn voor jullie! Goed nieuws om het weekend in te gaan lijkt me zo!! @M061987 fijn dat de strategie heeft geleid tot het gewenste resultaat: een echo.
** Lange onvervulde kinderwens ** Even voorstellen * Kruimel14 (36)- 1e kindje -5x IUI, 1x IVF, 1 verse terugplaatsing, 8 cryo's totaal. Op naar terugplaatsing 4. * Betsies (39) - 1e kindje - 6x IUI, 2x ICSI, ICSI 3, nog 1 cryo * Didi5555 (30) -1e kindje -4 IUI- 1x IVF. p naar terugplaatsing 4 * Leraje (36) - 1e kindje - evt nog onderzoek, traject in oktober van start * Asil (39) - 1e kindje - 13x IUI, 2x IVF, 1x ICSI , op naar Poging 4 * 7missme1987 (33) - 1e kindje - 3x IUI, 1x IVF, 1x ICSI nog 5 cryo's * Chrystal86 (35) - 2de kindje - 2x ICSI 7x tp, nog 4 cryo's * HerfstmeisjeB (28) - 1e kindje - 4e ronde letrozol 5mg * Saar1988 (32) - 1e kindje - 6x IUI, Start IVF Mei * Noukie88 (32) - 1e kindje - 6x IUI, Start ICSI Mei * DangerBlonde (31) - 2e kindje - 7x OI, ronde 9 rustmaand, overstap ander ziekenhuis * M061987 (33) - 1e kindje - 7x IUI - 1x IVF, 3 terugplaatsingen, 4 cryo's over *Lizze22 (27) - 1e kindje - 2 x IUI - 2x ICSI, 3 terugplaatsingen *JH8 (27) - 1e kindje - 5 x IUI - ICSI 1e verse terugplaatsing Afspraken * 23 juni - Chrystal86 - cryo tp 8 * 23 juni - Didi5555 - crypo tp Testdatum 19 juni - M061987 - 21 juni testuitslag doorgeven zkh 18 juni - Lizze22 bloedafname 12 juni - JH8 1 juli - DangerBlonde Zwanger * 2jongensmama - ICSI 2 verse tp (tp 8) - 19-11-21 * Iemand1991 - IUI 2 - UD 30-12-21 * Emma1995 - IVF 1 - UD 8-10-21 * M061987 - IVF 1 (tp 3) - 21-2-2022
@Asil oeps haha heb het nieuwe lijstje bijgewerkt nu thanks. En ik zal de lucrin onthouden. Ik wilde sowieso vragen als ik mag beginnen met iui komende ronde, of ze me niet vast op de wachtlijst voor ivf willen zetten.. klinkt misschien wat drastisch. Maar die wachtlijst is 6 maanden ongeveer. En ik laat me liever van de lijst halen als t niet nodig blijkt, dan dat ik over 6 maanden tot de conclusie kom dat t wel nodig is, en dan nog eens 6 maanden moet wachten… @Leraje omg omg omg waaaaah supergoed!!!!! Eindelijk mag jij ook een stap vooruit, en hopelijk al sneller!! Blij voor jou!
Dat laatste is nergens voor nodig, meteen weg met die doemscenario's. Dat is voor later! Daar deal je wel mee als het ooit zo ver is wat niet zo is. Ik heb vanmorgen niet getest, maar deze is van gisteren! Ik denk direct toch maar de clearblue. Heb hardgelopen (super stom, was veel te heet) dus hopelijk donkere urine.
** Lange onvervulde kinderwens ** Even voorstellen * Kruimel14 (36)- 1e kindje -5x IUI, 1x IVF, 1 verse terugplaatsing, 8 cryo's totaal. Op naar terugplaatsing 4. * Betsies (39) - 1e kindje - 6x IUI, 2x ICSI, ICSI 3, nog 1 cryo * Didi5555 (30) -1e kindje -4 IUI- 1x IVF. p naar terugplaatsing 4 * Leraje (36) - 1e kindje - evt nog onderzoek, traject in oktober van start * Asil (39) - 1e kindje - 13x IUI, 2x IVF, 1x ICSI , op naar Poging 4 * 7missme1987 (33) - 1e kindje - 3x IUI, 1x IVF, 1x ICSI nog 5 cryo's * Chrystal86 (35) - 2de kindje - 2x ICSI 7x tp, nog 4 cryo's * HerfstmeisjeB (28) - 1e kindje - 4e ronde letrozol 5mg * Saar1988 (32) - 1e kindje - 6x IUI, Start IVF Mei * Noukie88 (32) - 1e kindje - 6x IUI, Start ICSI Mei * DangerBlonde (31) - 2e kindje - 7x OI, ronde 9 rustmaand, overstap ander ziekenhuis * M061987 (33) - 1e kindje - 7x IUI - 1x IVF, 3 terugplaatsingen, 4 cryo's over *Lizze22 (27) - 1e kindje - 2 x IUI - 2x ICSI, 3 terugplaatsingen *JH8 (27) - 1e kindje - 5 x IUI - ICSI 1e verse terugplaatsing Afspraken * 23 juni - Chrystal86 - cryo tp 8 * 23 juni - Didi5555 - crypo tp Testdatum 18 juni - Lizze22 bloedafname 12 juni - JH8 1 juli - DangerBlonde Zwanger * 2jongensmama - ICSI 2 verse tp (tp 8) - 19-11-21 * Iemand1991 - IUI 2 - UD 30-12-21 * Emma1995 - IVF 1 - UD 8-10-21 * M061987 - IVF 1 (tp 3) - 21-2-2022
Dit is een prachtige test, hoe voel je je eigenlijk. Had je naast die hoofdpijn nog andere klachten in het begin en was die hoofdpijn de hele dag? Ik weet alleen bij die dubbele blasto TP dat ik op donderdag hoofdpijn kreeg en die was zo erg dat ik moest spugen. Pas de zondag een lichte streep, geen idee waar dat vandaan kwam. En nu ik zwanger ben , is dit het tot nu toe, 0.0 hahaaha, nee zonder grap, geen pijnlijke borsten, wel afscheiding melk achtig en sliertjes, maar weer niet hoe het er nu voor staat, geen temp stijging, hoofdpijn had ik wel geteld 15 min vandaag en daarbij ook 15 min rugpijn. En dat was het
@Leraje whoopwhoop jullie gaan er voor wat fijn!! En ik snap je opluchting, horen dat er iets kan en dan ook nog vroeger, mega goed nieuws!! @DangerBlonde il heb adenomyose (Endometriose in de baarmoederwand) en het daar zoladex tegen gehad voor drie maanden. Daarna nog een operatie maar die was meer voor de afwijkende vorm van mijn baarmoeder. Mocht je daar iets over willen weten, hier ben ik @M061987 hoplaaaa een echo aan namen, ik hou er van!!
19 dpo vandaag. Voor het eerst in mijn leven menstruatie overgeslagen! Edit voor @Asil Ik had de eerste dagen enkel in de avond wat hoofdpijn. Viel meteen op, want ik heb echt nooit hoofdpijn. Na een paar dagen voelde ik me overdag ook niet echt fijn in mijn hoofd. Een soort hoofdpijn/druk, dat je ook niet tegen harde geluiden kan enzo. Niet de hele dag door, maar zo af en toe. Mijn liezen waren ook opvallend, die gingen heel raar doen en ik kan het nog steeds niet omschrijven. Een soort kriebelend gevoel. Heel soms wat minikrampjes in baarmoeder maar eigelijk voel ik die amper. In bed heb ik last van 'restless' polsen en enkels. Kan het ook niet anders omschrijven. Alsof je ze moet bewegen anders zit daar ook een kriebel in. En nu ben ik soms misselijk maar niet echt om over naar huis te schrijven. Is maar soms een vlaagje. Dus mag nog niet klagen denk ik zo!
Oh wat erg! Dat lijkt me ver-schrik-ke-lijk! We kennen het allemaal wel, maar als je het altijd hebt in zware vorm.... poeh!
@Leraje yesss goed nieuws!! Echt fijn om te horen dat het zaad goed was en je zeker in september al kan beginnen @M061987 wat een heerlijke vibe, ik ga het ook eens een periode proberen straks blijft er niemand meer over op het forum Hier gaat alles goed. Lekker druk op het werk en ‘s avonds genieten van het zonnetje! Over 2,5 week ongesteld en dan medio juli hopelijk mijn eerste cryo-terugplaatsing
Dank voor het delen: heel herkenbaar. Kan me over al zorgen over maken en als het ene is 'opgelost' (of niet is uitgekomen) dient de volgende 'zorg' zich al weer aan. Lijkt wel bezigheidstherapie soms...Ben een keer bij een Indisch vrouwtje geweest en die pikte de onrust in mijn hoofd direct op. Hier had ik om 11.30 uur meting, om 12.30 uur meeting voor school en vanmiddag bij de kapper geweest (was zo grijs als een duif). Daarna spontaan besloten om uit eten te gaan. Heerlijk. Meting was goed: bij de verpleegkundigen gaan ze een van voor een de echo apparaten vervangen (bij de artsen hebben ze al het nieuwste van het nieuwste). Super helder beeld, een follikel links (mijn dominante eierstok) van 17 mm en rechts alles rustig. Volgende week vrijdag terugplaatsing nummer 4 (derde cryo). Fijn weekend allemaal!
Zei je toch dat ie 17 zou zijn vandaag. Heerlijk dat het weer "normaal" gaat en dat je lekker voor je zelf hebt gekozen vandaag. Wat dat denken betreft ik had dat ook zo erg. Sterker nog ik maakte al een "probleem" voor iets wat er nog niet was. Nu ben ik soms te relaxt en mijn vriend weet dan even niet hoe hij er mee om moet gaan. Nu valt mij wer op dat hij zich snel zorgen maakt over dingen die er niet zijn. Vreemd toch? Neem vandaag, klaar met werken we moesten boodschappen doen want zijn broer en zijn partner + ouders komen morgen, op gepaste afstand bij ons grillen. Normaal zou ik echt in de vlekken schieten, te laat thuis alles nog op en inruimen, niet op tijd eten... gek werd ik van mezelf. Nu hebben we nog niet gegeten maar waren een goed team, voetbal aan, stukje serie gekeken en nu ene broodje gezond in elkaar flansen. En voel me super chill.
Prachtig om een naam te zoeken die daar aan voldoet. Die van ons staan okk al vast sinds het traject. Maar @Emma1995 gaf aan, zodra je zwanger bent van een kindje kan het zijn dat die naam niet meer voegt. Stel je voor, jaren deze namen en dan word het het tegenovergestelde.. ach wat maakt het uit. Dromen en fantaseren ik houd er van!
Ja ik hield al 6 jaar als het niet langer was een namenlijst bij en in je vertellen dat geen een meer goed voelde op het moment dat ik zwanger was. Wat je merkt is dat de naam heel erg leuk kan zijn, maar het niet past bij het gevoel die je hebt van de baby in je buik. Hoeft niet altijd, sommige mensen geven de naam die ze al jaren hadden klaarstaan. Maar persoonlijk was dit bij mij echt niet zo!