Ik zoek jou, waar ben je !!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ties9518, 31 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ties9518

    Ties9518 Lid

    8 mei 2019
    55
    36
    18
    Vrouw
    Hoi lieve dames, zal even kort mijn verhaal doen.

    Ben mama van een prachtig zoontje van inmiddels 3.6 jaar oud. Ik heb pcos en weet dat ik ruim 4 jaar geleden ook lid was op deze pagina.. geen idee meer wat mijn nickname was helaas ! Ik probeerde 2 jaar lang een kindje te krijgen en ging zo de mmm in. Na onderzoeken etc is er pcos uitgekomen. Uitkomst; nog even wachten en dan beginnen met clomid.
    Alleen vond ik dat echt rot en ik besloot op deze pagina een oproep te doen met wie er eventueel nog clomid over had en niet gebruikte. Die risico wilde ik wel nemen.

    Er was een dame uit belgie die mij een bericht deed met dat ze clomid voor me had. Kreeg het meteen die week opgestuurd. Ik werd die na die week ongesteld en nam clomid in. Ik besloot ook ovulatie testen te gebruiken voor de zekerheid. 2 weken later mijn piek gevonden. Meteen gezellige dagen van gemaakt. 2 weken later een positieve zwangerschapstest. En dat is nu alweer 3.6 jaar later. Mijn lieve zoontje waar ik ruim 2 jaar op heb gewacht. Moest ineens aan deze dame denken. Hoe dankbaar ik ben voor de clomid die je mij opstuurde en watvoor moois ik daarvoor heb terug gekregen. En natuurlijk met pcos is het niet zeker clomid aanslaat. Of als het aanslaat de risico nemen op een meerling.. de meeste dames verklaarden me voor gek maar ik moest het doen !

    Inmiddels ben ik mama van 2. Met pcos heel gek maar meteen de 1ste ronde raak. We gingen ervoor en 2 weken later een positieve test. Nu zijn we bezig voor een 3de. 4 rondes en we gaan door !

    Maargoed haha, ik zit nu dus weer op de pagina ivm 3de kinderwens en moet heel erg aan de dame denken hierboven.

    Mocht jij dit verhaal herkennen zou ik graag willen weten hoe het met je gaat en je nogmaals willen bedanken voor wat je gedaan hebt ruim 4 jaar terug. Hoe gelukkig ik ben nu , had ik mij niet kunnen voorstellen dankzij jou hulp

    (En nee, ik zou het nu niet weer doen. Onverantwoord clomid innemen, heb er al 2 en ben dankbaar dus zodra de 3de eraan komt is het meer dan welkom. En zo niet dan accepteren wij dat ook)
     
    Achterkantvandemaan, Liliane92 en Krv vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina