Hahahaha ik zing harder vanavond: Sinterklaaskapoene We willen iets anders in onze schoenen Dat bloed is echt een nare kwaal, Liever baby’s voor ons allemaal!
Thx @DangerBlonde en @M061987 voor jullie interesse. Ik lees af en toe mee en leef mee met stomme menstruaties en verpestte vakantie, een spontane zwangerschap, spanning van laatste cryo, nieuwe punctie, spanning van eerste echo’s en 20 weken echo alweer! Ik had de afgelopen weken geen energie letterlijk en figuurlijk om hier actief te zijn: veel eigenlijk alles wat @Leraje en @M061987 schrijven herken ik en toch voel ik (nog) niet de behoefte om mee te schrijven in UD na MMM. Ik denk nog steeds dat het over iemand anders gaat ofzo. Error in mijn hoofd zeg maar. Vandaag was spannend, maar zojuist weer een goede echo mogen hebben voor het eerst bij verloskundige. Nu wachten op intake. Baby lag te spartelen en goed op groei (zelfs 1 dag voor). Bizar en nog steeds geen besef dat dit in mij leeft schijnbaar. Ik stuur jullie allen veel kracht, liefde en hoop dat alle wensen uit mogen komen!
Fijn om weer wat te horen van je!! Ik snap het zo goed wat je zegt. Doe vooral lekker op je eigen tempo. Wat heerlijk dat je een goede echo hebt. Zit je bij de verloskundige in het zkh? Ik heb me daar wel ingeschreven, was het toch zo gewend om die kant op te gaan Doe rustig aan en lekker laten bezinken....
Snap je heel goed hoor! Bij mij springt het nu steeds heen en weer in mijn hoofd. De echo heeft me wel enig vertrouwen gegeven in de toekomst en er is dus nu bij mij ook ruimte voor blijheid/enthousiasme. Maar tegelijkertijd herken ik ook heel erg wat je zegt, ik heb nog totáál niet het gevoel dat er een klein levend wezentje in mij zit nu. Echt nul, geen gevoel van een band of wat dan ook. Voel me ook niet zwanger ofzo, alleen maar niet zo fit Het is alleen dat ik steeds heel bewust ben van dat er in juni wel een kindje kan zijn, en ook van de dingen die nog mis kunnen gaan... het is nog heel theoretisch allemaal. Meer een plan dan daadwerkelijk een fysieke realiteit, ofzo.
Meiden ik lees nog mee op de achtergrond maar even geen energie om altijd te reageren. Mijn verse tp is helaas mislukt want vanmiddag hartstikke ongesteld geworden. En we hebben het lab gebeld hoeveel er van de 7 5daagse ingevroren zijn en dat blijkt er maar 1 te zijn. Ik snap er echt helemaal niets van en had dat zo niet verwacht. Dat betekent dat er met invriezen 6 verloren zijn gegaan. Nu moet ik ook nog verplicht een maand overslaan na de punctie. Dus ik ga even janken in een hoekje liefs!
ach lieverd wat ontzettend klote! Wij hebben dit in UZ Gent ook gehad. Snap dat je nu alleen maar kan huilen.. zou wel willen weten wat de embryoloog en de gynaecoloog erover zegt. Knuffel , ik vind het zo verdrietig en naar voor je.
Ah superbalen Wij hadden ook helemaal geen cryo's, al waren er bij ons wel minder overgebleven tot dag 3.
Pfoe wat een dubbel rot bericht wat een zware dobber zeg jakkes. 6... jeetje het leek zo goed te gaan sterkte ik had zo gehoopt op ander nieuws...
@Noukie88 neee wat ongelofelijk en superstom!!! Hele hele dikke knuffel, en kom maar uit je hoekje hier mag je terecht heel boos en verdrietig om zijn ❤️
Ik had in het testen topic even een item aangemaakt.. wilde dat hier niet doen omdat hier zoveel kut dagen waren voor best een aantal van dit groepje voel me dan toch een beetje bezwaard (ik snap nu ook hoe de voorgaande dames zich voelden). Tot nu toe geen bloed = goed. Ren wel de hele dag door naar de wc als ik iets voel, even broekloeren De testlijn vanmorgen was ietsjes donkerder dan die van gisteren. Morgenvroeg nog eens doen. Gewoon elke ochtend eentje En ben nog steeds met vlagen kotsmisselijk dus dat lijkt tot nu toe een goed teken… geen buikkrampen meer gehad. Ook niet de bekende beenkrampen voor de menstruatie … ga een beetje dood van de spanning hier