Ok dus deze domme doos, dacht dus dat je je zo dik mogelijk moest kleden met koorts en onder een zo dik mogelijk dekbed moest liggen.. en ik had het me toch heet... met me legging, sokken, nog een paar sokken, shirt en shirt met lange mouwen. Dacht ga toch eens lezen of dat wel ok is... niet dus. Want mijn warmte kon ik dus niet kwijt... dat heb ik gemerkt. Dus nu alleen sokken met boxer en shirtje half onder het denken.. Pffff zo dom
Jemig wat is er veel gebeurd vandaag! @Michelletb97 wat een ongelooflijk frustrerende tegenvaller, dit bedenk je toch niet na zo lang wachten. Snap goed dat je je hier even terugtrekt, hoop dat de vakantie (en het vooruitzicht) jullie goed gaat doen! Voor nu veel succes met accepteren van de rotsituatie nu.. @GroeneBomen sjongejonge ze zeggen wel eens dat pech nooit alleen komt, maar jullie moet ie wel hard hebben zeg! Hoop dat de cyste dinsdag meevalt en de pech komende weken niet meer bij jullie thuis aanklopt @Romytje ik zie hem ook!! Wat spannend! @DangerBlonde vandaag niet getest, manlief heeft de testen inmiddels wel weer in huis gehaald dus morgenochtend hopelijk goed bericht van mij.. Zoo spannend! @Asil zo gek vind ik het niet bedacht hoor, manlief heeft het bij koorts altijd ijskoud en wil dan drie dekens plus allemaal lagen kleding aan. Luchtig en warmte kwijt kunnen is wel beter, gelukkig kom je er nu achter en niet na nog een paar dagen koorts en jezelf je bed uit stomen. Hopelijk ga je je gauw wat beter voelen!
Totaal off topic maar heeft iemand tips voor hoe via je telefoon te reageren op het forum zonder je bericht steeds kwijt te raken voordat ie af is? Heb m'n bericht net vier keer moeten typen met het nodige gevloek
Ja ik ga het sowieso ergens morgen laten weten! Even een beetje afhankelijk van de uitslag en de impact hoe snel ik het forum ga opzoeken
@Asil , ik zou echt precies hetzelfde gedaan hebben. Haha! Hoop dat je snel weer de oude bent.. @GroeneBomen omg niks blijft jullie bespaard zeg! Hopelijk valt de spierpijn mee vandaag. Vaak komt spierpijn door een ongeluk een dag later. @Michelletb97 neem de rust en tijd. Hopelijk over een halfjaar tot jaar allemaal in een zwangerschapsforum. Wat zou dat toch fijn (en fair) zijn! @Wabisabi ik ben benieuwd!! @Romytje spannend….! Houd ons op de hoogte!
@Romytje doe jij vandaag weer een test of even wachten voor de volgende? @Saar1988 ja ik had het gezien, vond dat ze het mooi verwoordde en sowieso vind ik het altijd fijn als het onderwerp in de aandacht komt. Meer begrip kan alleen maar goed zijn!
Zo even bijgelezen @Wabisabi waaaaah mooie test!! Zo fijn! @Romytje oehhh ook een tweede streep, dat ze maar mooi op mogen lopen!!! @GroeneBomen machtig wat een stapeling van pech en onleuk weer bij jullie!! ❤️ Sterkte!! @Asil denk aan je!! ❤️ @Michelletb97 wat een proef voor jullie geduld, het is natuurlijk goed dat ze dit na koorts niet gaan doen maar man wat een tegenvaller!! ❤️ @Wondertje2020 hopelijk is de kunstmatige cyclus dan nu toch de winnende methode, duim zo hard voor je!! @Saar1988 bedankt voor het artikel, ga het fragment eens opzoeken! @iedereen die ik niet genoemd heb, ik denk ook aan jullie hoor
Vanmorgen weer getest, streepje op de early predictor is niet veel donkerder, misschien een beetje hetzelfde, maar ook zeker niet lichter. Gister in de middag getest, nu vanmorgen om 07:00 uur. Vandaag voor het eerst een k2v5 gedaan. Die zijn wat minder snel dan de early predictor, en daar is een heeeele lichte streep te zien. Weet niet of je m kan zien op de foto. Ben vandaag 12dpo. Heb vaker getest met de k2v5 op 12dpo en die bleven echt witter dan wit als ik niet zwanger was. Ik denk dus niet dat het nog ovitrelle kan zijn, dat is nu ook 14 dagen geleden, volgens mij is dat te lang geleden inmiddels om nog waarneembaar te zijn. Wat denken jullie? Nog steeds geen zekerheid natuurlijk, maar ik blijf gewoon doortesten
Ik zie ze. Hoop dat je een middag tester bent en dat ze dan donkerder zijn. In de middag heb je zelf meer controle over de concentratie van je urine natuurlijk. Ik hoef in de ochtend niet te testen omdat ik veel plas in de nacht. Oh meid ik hoop het zo voor je!
Wow, even bijlezen hoor! Ik heb me even keihard afgezonderd vanwege de spanning die ik slecht trok. @Michelletb97 nee! Wat k*t!!! Maar inderdaad wel beter om te wachten met koorts, 1 keer eerder gehad hier en dat deed echt veel met het zaad. @GroeneBomen ook voor jullie weer een teleurstelling, hoe is het toch mogelijk.. 5 cm is echt heel groot. Voel je er zelf ook iets van of niet? @Asil meid, trek die kleren lekker uit hoor! Afkoelen is inderdaad beter. Ik ben trouwens 2 x zwanger geworden bij een tp waarbij ik me daarna in de wachtweken echt niet lekker/grieperig voelde, ik meen me te herinneren dat ik eens heb gelezen dat het geen kwaad kan. @Wondertje2020 lieverd, het is onvoorstelbaar wat jullie allemaal op jullie bordje hebben gekregen. Ik heb zoveel respect voor je. Dikke knuffel! ❤️ @Wabisabi jaaaaaaa! Gefeliciteerd! @Romytje hier is ovitrelle helaas ook echt nog heel lang aanwezig, vaak wel tot 12 a 13 dpo. Als de test morgen is opgelopen dan kan je er wel vanuit gaan dat het eigen hcg is denk ik! Heel spannend. Nou, ik kon tot gisteren gebeld worden door Gent als er niks meer over was. Om 1 uur ging m'n telefoon, ik begon zo te trillen, brok in m'n keel. Bleek dat ze belden om de afspraak voor maandagochtend te bevestigen. Echt, wat een timing. Vanochtend eindelijk de verlossende mail gehad: 4 CRYO'S! ❤️
@Krv jaaa 4 wondertjes ♡♡♡♡ geweldig! Hopelijk ga je ook met een geruster hart de operatie in nu je weet dat je 4 cryo's hebt liggen. Alvast heel veel sterkte maandag ♡ En ik voel niets van de cyste gek genoeg.
Nou echt he, lijkt wel geholpen te hebben. Maar wie zal het zeggen mag toch na 5-6 dagen wel. Oh en verassing, ongesteld 8dpo, cd 25.. misschien denkt mij lijf schiet nou eens op met die TP hahaha