Yessss wat een prachtig aantal! Fijne rustige gedachte straks voor de operatie. Heel veel succes maandag!!
Ik heb Lisa gezegd ipv asil en nu is een Lisa getagd... en ik krijg het bericht niet meer bewerkt.. Oeps
Je lijf zelf wel denken: sexy tijd zit er niet in dus laat ook maar deze ronde breek de boel maar af!
Alles komt ook tegelijkertijd, ben weer tante geworden. Ben ik ook van de laatste zwangere buik in mijn directe omgeving verlost goddank of nou ja.. de buurvrouw nog maar die is zo schichtig die zie ik amper
Ik heb een vraag waarmee jullie me misschien kunnen helpen. De afgelopen twee puncties heb ik eerst zo’n 6 weken de anticonceptiepil geslikt alvorens ik hormonen ging spuiten (alleen decapeptyl tegelijk met de pil in de laatste weken). Dit wordt in mijn kliniek ook wel “het lange traject” genoemd. Nou heb ik begrepen dat dit niet altijd zo hoeft te zijn en het meer gebruikt wordt omdat het dan heel goed te plannen is. Hebben jullie ervaring om richting een punctie te gaan zonder van te voren de pil te slikken? Wat is dan ongeveer het tijdsbestek vanaf het moment dat ik ongesteld word zeg maar? Wanneer meld je je aan en start je met hormonen? (Ik heb 8 april een evaluatiegesprek, maar ben gewoon zo benieuwd)
Ik heb alleen ervaring met kort protocol, bellen als ik ongesteld ben, op cd 2 eventueel een uitgangsecho (in nl wel, Gent laatste keer niet maar wel bloedprikken en dat hoefde in nl dan weer niet), op dag 2 beginnen met prikken (laatste keer elonva, dat werkt een hele week) en op cd 7 onderdrukker erbij. Vanaf cd 9 ook extra stimuleren. Op cd 15 punctie gehad. Scheelt behoorlijk wat tijd! Meestal heb ik rond de 14e dag mijn punctie.
Zelfs lang protocol is kort bij mij vind ik. Ik krijg lucrin word 3 weken later ongesteld en begin dan met stimuleren.
Lijkt mij geweldig om een keer als enige zwanger te zijn, ik ga gewoon a la rihanna dan erbij lopen shinen zal ik
Zo de tandjes. Ik bedoel, je bent trots maar dit is echt... te van de wereld. Ik bedoel lekker jezelf zijn enzo hoor. Helemaal prima. Maar waar wij mmm'ers worden worden overspoeld met houd je buik warm... ok het kan 30 graden zijn.. dat weet ik niet.. maar het is net een klein beetje te veel. Maar girl, you do you boo.
Keer wat anders dan die rare kattenbel aan een ketting op de bolle buik. Gewoon 50 kettingen Ze zien mij hier al lopen in de burgerlijke straat. Denk dat ze vlot aanbellen bij mijn ouders of alles wel oke gaat We hebben nog steeds van die sappige verhalen van de straat van oa buurtbbq's met teveel drank haha en ik wil geen onderdeel worden van een straatverhaal
Ik heb vanmorgen weer getest, de onderste is van vandaag, 13dpo. Als ik kijk naar 11 en 13dpo zie ik wel oploop, dus het is zeker geen ovitrelle. Waar ik wel een beetje bang voor ben is een biochemische zwangerschap, het streepje op de predictor is namelijk wel erg licht voor 13dpo vind ik. Wat vinden jullie? Vandaag ook een digitale CB. Die geeft zwanger 1-2 weken aan. Maar ik durf nog niet heel blij te zijn met deze lichte streepjes..
Ik vind het een twijfel geval. Je hebt zeker op loop, lijntje is mooi roze nu. Heb je met ochtend urine getest?
Ik twijfel ook. Lijkt op mijn testen van mijn vroege miskramen, maar ik vond ook heel vaak succesverhalen met zulke lichte streepjes/lichte oploop op dit forum. Hopelijk val jij onder die categorie. Ik duim voor je!
Zou toch echt een middag test doen. Niet meer drinken 1.5-2 uur maar wel plassen. Tot je urine geconcentreerd is.
Lastig, hopelijk gewoon een dikke knaller ineens morgen. Bij mij was t geen succes deze streepjes, maar dat zegt niets over jou natuurlijk