Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Asil, 8 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    @Krv 4 cryo’s echt super fijn! Zijn top embryo’s!
    Succes met je operatie, wanneer gaat dit gebeuren?

Krv vindt dit leuk.
  2. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.603
    4.454
    113
    Vrouw
    Dankjewel lieverd! Daar gaan we vanuit!

Morgenochtend! Om 07 u melden in Gent dus ik duik nu m'n bed in. Spannend!!

Noukie88 vindt dit leuk.
  3. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.603
    4.454
    113
    Vrouw
    @Romytje ooh zo spannend ook voor jou, ik zie ook wel een oploop maar voor 13 dpo inderdaad aan de lichte kant. Ik zou zeker door blijven testen, hopelijk komt het helemaal goed en ben jij één van de succesverhalen met een licht streepje in het begin! ❤️

Romytje vindt dit leuk.
  4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.669
    27.311
    113
    Vrouw
    @Krv heeeeeeeel veel succes met de ingreep morgen ♡♡♡♡

Krv vindt dit leuk.
  5. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    @Krv heel veel succes, en op naar een voorspoedig herstel ! ❤️

Krv vindt dit leuk.
  6. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.669
    27.311
    113
    Vrouw
    @Asil alweer een beetje tot leven gekomen? :)

7. Wondertje2020

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    @Krv heel veel succes morgen met de operatie, jeetje wat een maand maak jij mee met en een punctie en een operatie.

Krv vindt dit leuk.
  8. Wondertje2020

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    @Romytje hopelijk loopt je test op.. zolang je een streep ziet die niet afloopt zou ik hoop hebben..

Romytje vindt dit leuk.
  9. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.669
    27.311
    113
    Vrouw
    5 dagen meivakantie zijn geboekt! Ik had een goed vooruitzicht nodig dus heb er zelf maar voor gezorgd. We gaan naar Duitsland eind april :) even in de eigen bubbel terugkruipen en genieten van wat we wel hebben: elkaar.

Muisjepluisje, Krv, Betsies en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Saar1988

Saar1988 Bekend lid

24 jul 2020
    840
    1.012
    93
    Vrouw
    @Krv veel succes voor zo en een goed herstel gewenst!

Krv vindt dit leuk.
  11. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Mwah, nog steeds hoesten en verkouden. Volgens mij koorts vrij. Mijn ouders zijn nu ook ziek. Maak ik mij meer zorgen om. Ma heeft lichte COPD en pa is suikerpatient. De griep is geen pretje.

Je man? Beurs en pijnlijk of valt het mee? Jouw cyste, last van gekregen of? En jullie kleine?

12. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.669
    27.311
    113
    Vrouw
    #2072 GroeneBomen, 28 mrt 2022
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2022
    Hopelijk krijgen je ouders een milde variant! Jakkes :( blij dat jij koortsvrij bent, hopelijk kun je ook weer vlot vrij ademen. Vermoeiend dat ziek zijn.

Man is oke :) had echt bizar veel geluk gehad. Ook goed contact met de veroorzaker gelukkig.

Cyste heb ik mentaal meer last van. Was gister echt even verdrietig en zowel man als ik uitten dat beide afzonderlijk van elkaar naar schoonmoeder. Geen reactie, man niet. Ik niet. Wel of ik wou helpen om autostoel voor mijn neefje even in hun auto te zetten... vond dat wel typerend. Wij spelen vaak de 2e viool daar. Voelde gister als zo'n klap in mijn gezicht: stel je je kwetsbaar op en dan 0 respons. Gewoon 0.

we grappen altijd dat we wel snappen dat schoonpa uren gaat wandelen elke dag. Zonder haar. Want ook hij heeft geleerd maar zn mond te houden.... voor de lieve vrede

13. Romytje

Romytje Bekend lid

20 mei 2021
    916
    1.037
    93
    Vrouw
    @Krv : heeeel veel succes vandaag!!

Krv vindt dit leuk.
  14. Romytje

Romytje Bekend lid

20 mei 2021
    916
    1.037
    93
    Vrouw
    Hè wat jammer en teleurstellend. Zou fijn zijn als je je zo openstelt en kwetsbaar op stelt dat daar dan ook een reactie op komt. Zou het ook onvermogen vanuit haar kant kunnen zijn? Dat ze niet goed weet hoe ze er op moet reageren en daarom maar niets zegt?

15. Wabisabi

Wabisabi Actief lid

6 feb 2022
    131
    189
    43
    Vrouw
    Oeps alweer veel gemist!

@Krv hoop dat alles goed gaat met de operatie nu! Heel veel succes met bijkomen en herstellen, hopelijk ben je gauw weer thuis. (En wow 4 cryo's, wat fijn!)

@Romytje wat spannend. Ik durf niet veel meer te zeggen over testen en hun kansen ;) hoop dat je een oploop blijft zien en er gewoon een knaller komt binnenkort!

@GroeneBomen wat teleurstellend als daar gewoon 0 reactie op komt, juist van familie die dichtbij staat. Goed vooruitzicht die meivakantie en die focus op wat er wel is, mooi dat jullie dat samen kunnen ondanks alles wat speelt

Hier gaat veel energie naar het herstel van m'n rug en de misselijkheid (dat laatste ben ik alleen maar blij mee ;)) dus ben even iets minder actief op het forum

Knuffels voor wie het kan gebruiken!

Muisjepluisje en Krv vinden dit leuk.
  16. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.669
    27.311
    113
    Vrouw
    #2076 GroeneBomen, 28 mrt 2022
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2022

Eigenlijk is er alleen ruimte voor hun eigen emoties. Dat is het hele punt. We horen elke dag schoonmoeder over pijnen, maar als ik zeg: ik heb ook helse pijn en kan bijna niet lopen dan is het alleen 'oh, hoe kun jij nou teveel hebben gedaan'. Mijn man heeft vaker huilend van uitputting bij zijn moeder aangeklopt en hij krijgt dan te horen dat hij maar meer voor zichzelf moet doen en krijgt geen hulp. Schoonzus doet t zelfde en daar rent schoonmoeder gelijk heen. Want snel die brand daar blussen... voordat t een inferno wordt.

Nu hun nieuwste kleinkind is geboren, is er uiteraard geen ruimte voor de andere kant: dat er ook mensen in t gezin zijn die worstelen, dat bespreekbaar maken en worden genegeerd. Was ook verboden om ook maar tijdens de zwangerschap tegen schoonmoeder uit te spreken dat ik het er moeilijk mee had Was alleen plek voor hun geluk. Dus dan slik je alles maar weer in en lach je maar weer halfbakken.

Wij staan altijd op plek 2. Niet eens gedeelde eerste plek. Wij houden onze mond maar weer... voor de lieve vrede.

Naja ik ga maar wandelen nu, even hoofd leeg maken. Man sprak ook de wijze woorden: ze veranderen toch niet dus dit had je kunnen aan zien komen.

17. Romytje

Romytje Bekend lid

20 mei 2021
    916
    1.037
    93
    Vrouw
    Jeetje wat ontzettend zonde. Vooral ook zo zonde dat jullie daardoor niet de relatie en verbinding met elkaar kunnen hebben die je graag zou willen.

18. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Oeh beetje laat maar @Krv sterkte en succes vandaag en hopelijk een goed en spoedig herstel!!

@Romytje mega spannend! Hopelijk snel een knaller.

@GroeneBomen ❤️

Krv vindt dit leuk.
  19. willow1988

willow1988 Bekend lid

27 sep 2021
    711
    675
    93
    Vrouw
    Ik lees af en toe mee hier en las net dit berichtje. Nou ben ik zo hormonaal als wat, maar hier schieten de tranen spontaan van in mn ogen. Wat rot dat ze jullie niet steunen en dat er geen eens ruimte is om het erover te hebben. Ik denk dat mensen zich soms gewoon totaal niet kunnen voorstellen hoe verschrikkelijk moeilijk, donker en naar de medische molens en de onzekerheid zijn. Ik merk het zelf ook wel, dat de gesprekken in de familie ALTIJD over de kleinkinderen moet gaan en hoeveel plezier dat ze brengt en “kijk eens hoe knap kleinkind X al kan zitten”…:o: Kon je het ze maar een dagje laten ervaren he. Ik hoop dat je bij andere familieleden meer steun krijgt!

20. willow1988

willow1988 Bekend lid

27 sep 2021
    711
    675
    93
    Vrouw
    Zijn er hier ook menopur-spuiters? Ik heb namelijk een mega tip van flip: ik kreeg een keer een ander naaldje mee om mee te spuiten, kwam een te kort namelijk. En dat was een dunner naaldje waar ik echt niks van voelde bij spuiten! Nou haalde ik laatst een nieuwe dosis op en vroeg of ik tien van zulke naaldjes erbij mocht, en dat was geen probleem. Ze zei dat ze wel vaker hoorde dat die naaldjes die erbij zitten soms nogal stomp kunnen zijn. Misschien is er hier ook iemand mee geholpen!

Onder op de foto normale naald en boven (geel) de dunnere.

Bijgevoegde bestanden:

Betsies, Krv en Asil vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina