@Knut10 ja ik vind dat zo wonderlijk met ivf, dat de eierstokken zo vol kunnen zitten dan. Lijkt mij wel erg oncomfortabel als er 20 in 1 eierstok zitten. Ik duim voor laag progesteron voor je
Net nog een keer een middagtest gedaan om het definitief te bevestigen. Een mindfuck, want de testen lopen nog wel op. Bloeden ook weer gestopt. Ik ga er echter nog steeds vanuit dat het niet goed zit, want de testen zijn wel echt heel licht voor het aantal dpo en ook omdat ik wel al wat bloedverlies heb gehad nu. Dit zijn mn testen, waarvan de onderste de laatste test van net is.
Zou gewoon fijn zijn om duidelijkheid te hebben. Ik ben er nu de hele tijd mee bezig, verdrietig, maar het bloeden is weer gestopt, en ik weet dat het niet goed zit hoor, maar ergens in mn hoofd zit gewoon nog dat hele kleine beetje hoop en daardoor kan ik deze teleurstelling nog niet helemaal een plek geven. Dus zou graag hebben dat mn ongesteldheid gewoon doorbreekt hoe gek dat ook klinkt, maar dan weet ik het 100 procent zeker en kan ik beginnen met het verwerken van deze teleurstelling
@Romytje ik heb de hoop voor jou nog niet verloren, vooral niet als het bloeden nu gestopt is. Ik zet je in de bijlage mijn testen, die waren ook licht vond ik in die vroege dagen. De knaller kwam echt pas later. Heb ook een beetje bloedverlies gehad en met 11 weken ook nog bloedverlies. En de baby zit er nu nog don’t lose hope, ik hoop nog voor je! En als het mis is dan wil ik je een hele dikke knuffel geven, ik weet hoe het voelt ❤️ @Asil beterschap hopelijk knap je snel op! @GroeneBomen verschrikkelijk die schoonouders. Ik kan me een beetje indenken hoe je je voelt, heb ook zo’n slecht contact met mijn ouders. Knuffel! @Krv hopelijk knap je snel op, sterkte!
Hier duidelijkheid, cyste is nog steeds groot maar... aan het inzakken goddank. Van rond en strak met 0 zicht op de eierstok naar hartvormig. Hoewel eierstok compleet verdwenen was hoor. En wondere: andere eierstok follikel van 18mm en dat op cyclusdag 8! En baarmoederslijmvlies ook al bijna 9mm. Dus ik mag ovitrelle zetten (doe ik morgen ivm eigen planning). En gelijk evaluatie, ik krijg de keuze tussen clomid doorslikken of gonal spuiten na deze ronde. Ik ga voor spuiten dus na deze ronde. En als ik wel zwanger raak, wil ze wel dat ik utro door blijf gebruiken. Was fijn dat mijn man erbij was
Tussen hoop en vrees zitten is loodzwaar, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en vooral in postieve zin ♡
@Asil ja is ook niet gek dat de vorige een cyste werd aangezien ze wel heel snel groeien blijkbaar en ik te laat de echo had en ovitrelle zinloos was.
Fijn dat je cyste aan het inzakken was! En lekker snel al aan de 18 mm en mooi baarmoederslijmvlies, klinkt goed!
@Romytje het blijft spannend voor jou, hopelijk heb je snel duidelijkheid met een mooie test! Ik duim nog even voor je verder. @GroeneBomen yess wat fijn! Gelukkig was je man erbij. @DangerBlonde dankjewel ❤️
Ik reageer morgen uitgebreider maar alvast even voor @Romytje Ik snap die behoefte aan duidelijkheid (zelfs als het negatief is) zo goed! Beide vroege miskramen begonnen bij mij uiteindelijk met testen die afliepen. Zolang er een streep te zien was bleef er hoop en was ik er iedere dag zoveel mee bezig. Zoeken naar vergelijkbare testen van anderen, googlen naar hoopvolle verhalen en op een gegeven moment alleen nog maar duidelijkheid en rust willen omdat ik de hele mindfuck en obsessie zat was. Wat ik wil zeggen, ik snap je en denk aan je. Hoop dat je afleiding en wat ontspanning kunt vinden en dat je gauw duidelijkheid krijgt (liefst de positieve kant op, maar als dat niet zo mag zijn dan maar zo snel mogelijk)
QUOTE pa; " na mijn drie stevige neusbloedingen van gister nu constant de hele dag de stralen water uit mijn ogen en snot uit mijn neus maar geen barstende koppijn meer en geen koorts. je moeder is een koortsige slappe dweil en ik kon nog boodschappen doen en zij heeft nog een stevige kippensoep kunnen maken. Verder veel slaap allebei en gaat het wel." QUOTE ma; "Allebei de griep maar we redden het. Om de beurt een activiteit. Pa koken , ik afwassen en andersom. Pa is iets beter dus die doet de boodschappen . En veel lol samen in de misère. " Dit is typisch mijn ouders. Ik denk dat je hierin de weerspiegeling van mijn karakter wel in herkend