@Asil hahaha die ouders van jou. Hier gaat het langzaamaan de goede kant op! Nog moe en hoofdpijn van de narcose en m'n buik trekt maar het valt mee. Licht bloedverlies. Oh @GroeneBomen die schouderpijn!! Ik heb liggen huilen van de pijn. Gelukkig is dat nu weg. Ik heb dit nog niet eerder gehad na een laparoscopie maar dat was echt gemeen, ben je geopereerd aan je buik en weet je jezelf geen houding te geven door de schouderpijn. Lieve @Romytje hoe is het met je? ❤️
Nee vandaag niet getest. Misschien vanmiddag en anders vrijdagmiddag pas weer (want ben morgen niet thuis). Vrijdag is m'n officiële testdag en dan weet ik ook of het bloeden weer is begonnen. Het is vooralsnog nog steeds gestopt. @Krv Voel me mentaal gelukkig iets beter dan gister. Fijn dat het bij jou weer langzamerhand de goede kant op gaat!
@Krv o mennn ja dat is gruwelijk die pijn, beneemt je de adem. Gelukkig dat dat is afgezakt zeg! @Romytje dat is wel super dat het bloeden is gestopt! Spannend zo, slaap je wel wat?
@GroeneBomen wat fijn dat de cyste meeviel en je bijna alweer er voor mag gaan deze ronde! Veel succes en plezier @Asil haha moest hardop lachen bij het lezen van je bericht over je ouders, heerlijk die communicatie @Krv wat fijn dat je je iets beter gaat voelen. Lig je nog in het ziekenhuis of mag je al thuis aansterken? Hoop dat het herstel gauw verder vooruit gaat! @Romytje ik zie ook de oploop en je zit nog voor de officiële testdag, ik hou hoop voor je.. Spannend zeg, hopelijk vrijdag een prachtige test!
Ze zijn ook echt grappig. Mijn voorbeelden. Inmiddels ruim 40 jaar getrouwd. En ze zijn nog steeds zo dol op elkaar. Lopen hand in hand over straat echt te schattig.
Kan het zijn dat je meer hebt moeten drukken met ontlasting, dat je obstipatie hebt? En daardoor bloed? Sowieso bloed is kut en eng. Maar och meid wat duim ik toch hard voor je.
Nee dat heb ik niet, dus dat was het niet. Tja bloed hoeft niet per se te duiden op een miskraam, maar het kan wel. Het zegt niet zo veel per se. De vorige keer had ik een MA en toen had ik geen bloed. Maarja liever zie je het gewoon niet, want het maakt je toch onzeker, zeker in combinatie met die lichte testen in het begin
Dames, hoe zat t ook alweer met ovitrelle? Eisprong 36 uur later? Gisterochtend om 10 gezet, dus vanavond eisprong en morgen 1dpo?
Hier alleen ervaring met Pregnyl maar volgens mij werkt dat precies hetzelfde als Ovitrelle. Moest idd 36uur voor punctie gezet worden en dan is de volgende dag 1 dpo
Hier een kleine mijlpaal bereikt, een 3+ op de clearblue wat ik bij de vmk'en nooit gehaald heb. Geeft weer wat meer hoop! Maandag vroege echo, nog even aftellen..
Check, dank! ivm utro ook. Is leuk bedacht dat inbrengen op de dag van de eisprong maarre... ik start wel op 1dpo die smurrie is niet lust opwekkend