Naast alle ziekte berichten komen er gelukkig ook wat mooie berichtjes voorbij, wat spannend. Ik lees nog wel regelmatig mee maar weet nooit zo goed wat te reageren. Ik heb wel een vraag, met opruimen kwam ik nog een legioen aan ovulatie testen van zwanger en kids tegen ze hebben een datum tot juli dus niet meer zo heel lang. Is er misschien iemand die daar interesse in heeft ze mogen voor verzendkosten weg dus misschien dat ik er iemand nog een plezier mee kan doen, weggooien vind ik dan weer zonde.
Haha herkenbaar.. maar dan zit je juist helemaal goed met de volgende ochtend utro beginnen, als ik in de ochtend punctie had moest ik savonds pas de eerste utro gebruiken. Dus geniet van de prutvrije gezelligheid vandaag!
Man heeft vergaderig hoorde ik net, gatver. Naja gister hebben we een spetterende avond gehad na 6 weken droog staan haha
Ik wist niet dat vrijdag pas je officiële testdatum was! Maar ik zie nu echt oploop! Hoop zo dat ze op blijven lopen!
@Wabisabi ik mocht gelukkig meteen maandag al naar huis, liggend op de passagiersstoel want ik had zoveel pijn, thuis ligt toch een stuk lekkerder dan in het ziekenhuis! En jeeej, gefeliciteerd met de 3+, op naar een mooie echo maandag! Hoe ver ben je dan? @Romytje yes, ook voor jou positief met oploop hoor! Wat fijn. Nu hopelijk gauw geen bloedverlies meer, vandaag nog iets gezien? Knuffel! @GroeneBomen haha enjoy. Hopelijk is z'n vergadering eerder afgelopen @Chrystal86 lief. Hier voorlopig geen tp maar er is vast iemand die de testen goed kan gebruiken.
@Chrystal86 jij bent er bijna! De laatste loodjes, hou je het nog een beetje vol? @Romytje ik zie oploop!!!! @Wabisabi spannend wachten tot maandag ❤️
@Chrystal86 ik heb je een pb gestuurd, maar zoals ik in het pb al zeg: er zijn vast meer meiden die de testen goed kunnen gebruiken.
Om nog even op je vraag terug te komen @GroeneBomen Ik dénk het wel en hoop ook dat het kan. Mijn moeder heeft een aantal jaar terug een tia en beroerte gehad. Hierdoor is zij een stuk minder chill en nuchter dan ze was (prikkelbaar (helaas) en heel snel emotioneel). Ze kan al huilen van een filmpje op internet of een lief kaartje van een leerling uit m'n klas. Daarnaast is ze minder scherp en lijkt haar brein achteruit te gaan (sneller dingen vergeten, lagere verwerkingssnelheid -> lang moeten nadenken voordat zij iets terug kan zeggen). Ze was echt een enorme fitte, energieke, talentvolle, lieve, zelfstandige vrouw, dus ook mij doet het onwijs zeer om dit te moeten meemaken. Het ligt er dus aan hoe haar staat op dat moment is of ik het ga zeggen of niet. Voor nu heb ik één grote wens: mijn moeder oma laten worden, voordat zij komt te overlijden. Ik hoop dat de beroerte niet spoedig terugkomt en het ons gegund is. Door de beroerte weet ik dat het zomaar ineens over kan zijn.
@Saar1988 moeilijk om te zien dat je moeder een kwetsbare vrouw is geworden. Ik gun jou het ook zo enorm. En je moeder ook. Leven is maar een kwetsbaar iets. Zo kan je de wereld aan, fractie later ben je opeens afhankelijk van de wereld. Blijft moeilijk als dat je dierbaren overkomt. mijn vader is bijna al zn broers verloren door hart/vaat ziekten en zelf ook een hartinfarct overleefd goddank maar idd wel echt een stuk emotioneler, sneller moe etc. Laat zn schade wel achter in het lijf dat zuurstoftekort. Hij wordt 80 dit jaar dus ik hoop ook vurig dat hij ook in goede gezondheid mee mag maken de allerlaatste zwangerschap in ons gezin want t is een geweldige opa.
Jij bent al bijna uitgebroed! Wow! Succes nog even Ik gebruik ovitrelle dus smokkel met de eisprong al
Wat heftig dat je al afscheid hebt moeten nemen van een deel van je moeder. Het is je gegund dat je je moeder nog oma mag maken
Ik kon vandaag toch wel testen en voo Ja vandaag een heel klein beetje bloed gezien, hoop toch zo dat het geen slecht voorteken is. Vandaag toch wel gelukt om te testen, gelukkig nog steeds oploop
@DangerBlonde het gaat hier nog verassend goed, wel nog regelmatig last van zuurbranden. En ondanks het proberen vermijden van corona had ik 1,5 week terug alsnog een positieve test maar gelukkig heb ik er niet veel last van gehad en nu hebben we het allemaal gehad hier in huis dus dan is dat al weer iets waar we ons in ieder geval voor tijdens de bevalling en de kraamweek niet meer druk om hoeven te maken. Nu is het afwachten tot de kleine er klaar voor is dus ben benieuwd hoe lang het nog duurt.
@Romytje is het toch anders gelopen dan ik had gedacht, een mooie test voor de testdatum, snap dat je nog op een knaltest hoopt maar misschien vanmiddag. Je kan bellen voor een echo? edit: de onderste foto van testen is ook prachtig opgelopen!
Heel heftig wat je meemaakt, dit was altijd mijn grootste angst. Hoop dat het jou wel gegund is.. weet je moeder wel van jullie fertiliteitstraject of had jij besloten om het niet te delen? Ik heb het ondanks de ziekte van mijn mama wel alles gedeeld ook buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ben, ondanks het verdriet wat ik haar daarmee deed, blij dat ze van onze strijd wist.. ze heeft ook zo gestreden voor ons.
@Saar1988, je hebt al eens eerder verteld hoe lang het duurde voordat je moeder in verwachting raakte en ook dat je het bewust niet deelde. Maar nu ik dit zo lees, jeetje meid, snap ik het nog veel meer ♥